Zobacz temat - Pomocy stoje przed kupnem ROVER 75 2.0 150KM
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - Pomocy stoje przed kupnem ROVER 75 2.0 150KM

kosting_1 - Czw Paź 08, 2015 17:21
Temat postu: Pomocy stoje przed kupnem ROVER 75 2.0 150KM
Witam potrzebuje pilnej pomocy ! stoje przed kupnem rover 75 bardzo spodobal sie zonie .. zdaje sobie racje z dosc drogiej eksploatacji jestem laikiem jezeli chodzi o tą markę .. mam do kupienia 2.0 150 km. 99r. bardzo ladnie utrzymany egzemplarz 124 tys przebiegu. doslownie wyglada jak malo co uzywany.. prosze o fachowa porade odnosnie sprzegla..
zdazylem dowiedziec sie ze jest hydrauliczne.. ale nie moge znalezc na allegro jakie sa jego ceny wrazie wymiany..? bo podczas jazdy probnej odczulem ze lapie dosc pozno.. i tego sie obawiam.. reszta wszystko igła.. zawieszenie prowadzenie elektronika wszystko na 5+ prosze mi udzielic informacji czy to normalne ze lapie pozniej? na co zwrocic uwage? wiem ze 3 lata temu wymieniony zostal pompka sprzegla czy wysprzeglik cos takiego. pozdrawiam

AdaskoC - Czw Paź 08, 2015 20:55

kosting_1, szczerze, jeśli nie znasz się na tym aucie i nie chcesz się do niego zrazić to szukaj w automacie jednak.

Na co zwrócić uwagę w tym aucie? Jest masa wątków na ten temat.
*Sprzęgło
*Progi
*Kompresor klimy/wentylator chłodnicy
*Zamki
*ITP

Musisz poczytać, bo szkoda po raz enty wałkować to samo.

Przewaliłem tego dziesiątki, nie wierzę w przebieg 124tyś w 99r, no oczywiście jaka cena za to auto wtedy jest? bo jesli z 8 tyś to mało jak na taki stan i przebieg.

Podałeś zbyt mało szczegółów, brak zdjęć, vinu itp.


Co do drogiej eksploatacji, to bzdura. Jeśli kupisz zadbane auto, to dużo nie będziesz w nie wkładał. Natomiast jeśli kupisz paździerza to fakt, koszta przywrócenia go do używalności przewyższą koszt zakupu.

Podaj więcej szczegółów jeśli chcesz się czegoś o tym aucie dowiedzieć, bo to co zapytałeś to znajdziesz na forum bez zakładania tematu nowego.

sknerko - Czw Paź 08, 2015 23:33