Zobacz temat - MG ZT 2,5 v6 Orchowo - z DE
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - MG ZT 2,5 v6 Orchowo - z DE

Cjapek - Pon Lut 01, 2016 19:01
Temat postu: MG ZT 2,5 v6 Orchowo - z DE
Panowie,
wpadł mi w oko MG z allegro. Po wyglądzie - cud, miód i orzeski. Rok - idealnie, przebieg - doskonale (poza tym,że pewnie rorzad i sprzęgło będzie do roboty. Opon brak)
Ale pytanie czy ktoś widzi coś, co nie pasuje?
Auto na tablicach DE, nie wiem jak z tym tematem, a trochę się obawiam.

No i link
http://allegro.pl/mg-zt-1...5938708693.html

Sporo zdjęć w aukcji.

Będę wdzięczny za porady :)

[ Dodano: Pon Lut 01, 2016 19:01 ]
Ale grzmi w temacie... chyba wsyzstkim się spodobał :mrgreen:

Dominoz - Pon Lut 01, 2016 19:57

Moim zdaniem cena wysoka...jeszcze opłaty trzeba doliczyć i zapewne porządne LPG.
Aczkolwiek wygląda bardzo atrakcyjnie- przynajmniej z perspektywy telefonu ;)

aimp12 - Pon Lut 01, 2016 20:14

Ogólnie piękne są ZT polifty i ten też ładny. Nawet bardzo.

Ale:
-końcówka z Rovera z tego co widzę. MG miało raczej proste końcówki, nie krzywione i były wyraźnie widoczne w zderzaku.
- nie wiem czy fotele nie są z przedlifta, ale mogę się mylić. Myślałem że przedflity miały ten wzór
- i drugiej rzecz której nie jestem pewien, to tarcze hamulcowe. Wizualnie wyglądają tak samo jak od normalnej wersji, chyba że taka niewielka różnica w średnicy

A co do ceny to nie jest zła. Za ten rok, za polifta i 190..
Jeżeli wszystko gra to chyba warto

slax - Pon Lut 01, 2016 20:16

kurfa... niebieskie podświetlanie licznika i w ogóle wszystkiego. Santa Klara :D
Cjapek - Pon Lut 01, 2016 20:41

Faktycznie, tłumik od rovera.Mam taki sam w 45 v6.

Z tymi fotelami to już nie wiem, nawet google nie wie za bardzo co pokazać :/
Z tym poswietleniem faktycznie coś naybane, bo po lewej przełaczniki światel na czerwono, konsola i zegary na niebiesko.

Btw, wyśtwietlacz nie pokazuje żadnych komunikatów, tylko odtwarte drzwi? To normalne?

Auto opłacone, z dołożeniem LPG się liczę, nawet z wymianą rorządu. Byle nie spawany z 4 :wink:

aimp12 - Pon Lut 01, 2016 20:59

Z fotelami to poczekaj na wypowiedź AdaskoC. On będzie wiedzieć :D

Z tego co kojarze to zegary niebieskie na pewno mają być i chyba sam zegarek

Kermit - Pon Lut 01, 2016 21:05

Cena jak na Polskę wysoka, ale w Niemczech prawdopodobnie była to jedna z tańszych sztuk. Ja myślałem nad sprowadzeniem MG ZS i przy aucie za 2500 euro (11000 zł) opłaty, czyli przede wszystkim akcyza oraz tymczasowe tablice, przegląd techniczny, tłumaczenie dokumentów i rejestracja w kraju windują cenę do prawie 14000 zł. Sprzedający pewnie wiózł ZT na lawecie z innymi samochodami i rejestrację zostawia kupującemu, więc zaoszczędził 500 zł z hakiem, które normalnie zostawił by w urzędach, co oczywiście nie oznacza, że nie poniósł innych kosztów. No i wiadomo, że też chce zarobić.

A abstrahując od powyższego to auto na zdjęciach prezentuje się ładnie. :-)

j0zek - Pon Lut 01, 2016 21:53

Jeśli auto jest zadbane i zdrowe, to cena jest jak najbardziej akceptowalna.
Podświetlenie jest białe w ZT, a nie niebieskie.

AdaskoC - Pon Lut 01, 2016 22:19

Co do liczników to w polifcie zazwyczaj były niebieskie, sporadycznie trafiały się białe.

Fotele to różnie było, co prawda ja zazwyczaj inne modele foteli miałem w liftowych ZT, ale tutaj widać że troche ma z przedlifta, jak np felgi przedliftowe.

Kermit, Akcyza za to auto to ok 700zł, tłumaczenie 80zł(cena u mnie w mieście), przegląd 100zł(cena u mnie w mieście).

Takie auto w Niemczech to ok 800-2000€, w zależności co i jak było uszkodzone.

Więc powiedzmy że takie auto mozna mieć za 8 Tyś + te opłaty które zrobił to 9 tyś. I cena za to auto by się zgadzała, bo tak często jest że wychodzi ok 1000zł zysku za każde 5000 wartości auta. No i kilka zł na zbicie dla klienta trzeba pozwolić

aimp12 - Pon Lut 01, 2016 22:29

Siedzenia jednak się zgadzają. Alcantara wychodziła w przed i po lifcie.

Potwierdzenie:
http://www.the75andztclub...ead.php?t=60989

Charakterystyczne dla przedlifta są wcięcia innych kolorów na boczkach i to mnie zmyliło. Jednak w przypadku alcantary identycznie dla przed i po lifta

qwe12318 - Pon Lut 01, 2016 22:58

Hah dosłownie przed chwilą tą aukcję przeglądałem... i myślałem czy się te 200km nie przejechać :P

Co do pokazanych tarcz niech mnie ktoś poprawi ale ZT i R75 na tylnej osi mają to samo i tak też przedstawia to zdjęcie.
Nie podoba mi się to podświetlenie - zegary jeszcze ok mam wrażenie, że ten panel klimy jakoś dziwnie świeci - no i dwa kolory są a to mi już nie pasuje...

A tłumik może skorodował i był do wymiany i wstawili po prostu od Rovera...

Kermit - Pon Lut 01, 2016 23:20

AdaskoC napisał/a:

Kermit, Akcyza za to auto to ok 700zł, tłumaczenie 80zł(cena u mnie w mieście), przegląd 100zł(cena u mnie w mieście).

Takie auto w Niemczech to ok 800-2000€, w zależności co i jak było uszkodzone.

Więc powiedzmy że takie auto mozna mieć za 8 Tyś + te opłaty które zrobił to 9 tyś. I cena za to auto by się zgadzała, bo tak często jest że wychodzi ok 1000zł zysku za każde 5000 wartości auta. No i kilka zł na zbicie dla klienta trzeba pozwolić

Taka akcyza to przy optymistycznym wariancie, że kupisz auto do zrobienia za 800 euro. Kupisz droższe to dostaniesz po kieszeni, bo to prawie 1/5 wartości auta. Ja patrząc ma MG ZS celowałem w cenę nieco poniżej średniej i tak to wygląda. Znajomy sprowadza auta z Niemiec i prawda jest taka, że zdecydowana większość nawet nie była wystawiana na aukcji, a prawdziwe okazje znikają równie szybko jak się pojawiają.

Ja bym jednak radził uważać i dobrze sprawdzić auto, a przede wszystkim się nie napalać. :mrgreen:

manuel - Pon Lut 01, 2016 23:51

qwe12318 napisał/a:


Co do pokazanych tarcz niech mnie ktoś poprawi ale ZT i R75 na tylnej osi mają to samo i tak też przedstawia to zdjęcie.


W ZT 190 w sedanie są tarcze wentylowane czyli inne niż w R75. Z tego co się orientuję już w wersji kombi są zwykłe. No i przód też inne, większe, zamiast 285mm - 325mm (z pamięci)

[ Dodano: Pon Lut 01, 2016 23:51 ]
Cjapek napisał/a:

Btw, wyśtwietlacz nie pokazuje żadnych komunikatów, tylko odtwarte drzwi? To normalne?



Jeśli jest jakaś informacja do wyświetlenia jak właśnie otwarte drzwi to domyślnie wyświetla właśnie to co na zdjęciach.

lesny81 - Wto Lut 02, 2016 08:05

Jeżeli chodzi o ZT-T, czyli kombi z silnikiem 2,5v6 to tarcze z przodu i z tyłu są wentylowane.
Cjapek - Wto Lut 02, 2016 12:39

Kurde... Trudno. Jak to mówią NO RISK, NO FUN
Jadę w sobote.
Zobaczymy :)

AdaskoC - Wto Lut 02, 2016 17:35

Kermit, trochę tego się z Niemiec przywiozło, wiem ile wynosi akcyza mniej więcej :) Nie będę nic więcej opowiadał, bo bym za dużo powiedział :) I masz rację, prawdziwe okazje znikają szybko, ale podobnie jest na każdym rynku.
R75 - Wto Lut 02, 2016 22:05

Cjapek teraz ładniej wygląda, jest umyty, odkurzony, sam się interesowałem tym autem jeszcze z pierwszego ogłoszenia (trochę gorzej wyglądał, zwłaszcza środek strona kierowcy), ostateczne zrezygnowałem

Sprzedający wydaje się być ok, przynajmniej przez telefon, sprzedaje też inne auta.

Auto przyjechało na lawecie. Jest trochę niewiadomych w tym aucie:

To co mnie zniechęciło to m.in niedziałający wentylator (mowa o "jedynce"), następstwa takiego stanu przez dłuższy okres są większości znane.

Auto nie było na kompie, nie wiadomo ja wygląda od tej strony. VISy nie wiadomo. Sprzedający zapewnia ze zawieszenie ok, trzeba sprawdzić.

Opony do wymiany. Rozrząd do wymiany. Tłumik jakiś lewy z jedna rurą. Sprzedający wspominał coś o elektryce, ale nie rozwinął myśli i na końcu stwierdził, ze jest wszytko ok.

Jeżeli się trochę orientujesz w cenach napraw to sumka wyjdzie sporaaaaa +/- 4000-5000tys.

Fotele fakt, jeszcze nie widziałem w polifcie takich, ale wyżej info ze występowały.... Liczniki w polifcie były niebieskie (jak w golfie - bez obrazy). Białe z przedlifta ciekawsze.

Raczej nie siedzi w Roverach/MG jak znany na forum handlarz z jego okolic.

W/g mnie auto wymaga solidnego sprawdzenia, jak ktoś kupuje MG ZT to aby nim poszaleć a nie zekac na licznik aby 50 nie przekroczyć, nie przekonują mnie zapewniane "auto od kogoś starszego", wręcz przeciwnie.

Tyle o tym aucie wiem, może jeszcze coś ;)

AdaskoC - Wto Lut 02, 2016 22:19

R75 napisał/a:
jak ktoś kupuje MG ZT to aby nim poszaleć


Nie no tu przesadziłeś :P ZT nie jest jakimś autem do szaleństw.
Chyba że ktoś chce mieć 75 i coś pseudo-sportowego, to może wybrać ZT :)

Do szaleństw są o wiele fajniejsze auta, ale to nie o tym temat.

R75 - Wto Lut 02, 2016 22:32

AdaskoC to mnie zmartwiłeś, bo ja tylko dlatego myślałem o MG ZT.

Chyba trzeba pomyśleć w takim układzie o 4.6, swoja droga ostatnio był jeden Anglik z ArtBizar

http://allegro.pl/zobacz-...5921752238.html

albo sie sprzedał, albo zrezygnowali ze sprzedaży.

Dominoz - Wto Lut 02, 2016 22:39

Jak chcesz "poszaleć" za podobne pieniądze, to kup Honde Accord TYPE R ;)
Polecam ;)

R75 - Wto Lut 02, 2016 22:54

Może nadużyłem tego słowa, ale takie mi się nasuwa jeżdżąc moim 2.0 hahahha :D
AdaskoC - Wto Lut 02, 2016 22:56

Nie no jak byś kupił ZT190 w manualu(w dobrej kondycji), to porównując z 75 CDT to niebo a ziemia :)

Ale i tak nadal nie bedzie to auto do szaleństw :)

Kermit - Wto Lut 02, 2016 22:58

ATR to świetne auto, ale kupić niezajechany egzemplarz to nie lada sztuka. No i budżet trzeba mieć nieco większy, bo coś zdatnego do jazdy to będą okolice 20 tys. zł.

Jednak trzeba pamiętać, że okupione jest to o wiele niższym komfortem - od wyposażenia (ATR, a MG ZT to niebo, a ziemia), na wyciszeniu i prestiżu kończąc.

R75 - Wto Lut 02, 2016 23:27

tutaj ktoś mocno się przeliczył:
http://www.itv.com/news/w...of-control-car/

Cjapek - Sro Lut 03, 2016 18:52

@R75
No to sporo wyjaśniłeś. Wcześniejeszej aukcji nie widziałem :/
Wielkie dzięki.

Skoro na wstępie mówisz o 5k + LPG i jakieś pierdółki, tzn że koło 10k PLN trzeba mieć... trochę dużo :D

j0zek - Sro Lut 03, 2016 19:54

10k PLN na pakiet startowy to by starczyło na fajnego S-type 4.2V8 :D
No chyba, że jakiś padnięty trup by był:P

R75 - Sro Lut 03, 2016 20:40

Najbardziej obawiałbym się tego wentylatora, ale też nie powiedziane ze auto musi mieć problem z uszczelka, aby to potwierdzić/ wykluczyć trzeba zrobić test.

Cjapek, daj znać jeżeli pojedziesz zobaczyć auto, jaka decyzje i czy dowiedziałeś się jeszcze czegoś nowego :)

christopher7 - Sro Lut 03, 2016 23:22

R75, Pewnie stoi już w komisie w Gnieźnie jako bezwypadkowy, garażowany, używany przez księdza w weekendy na dojazdy do parafii :mrgreen:
Markzo - Wto Lut 09, 2016 21:54

i jak wyszły oględziny?
Cjapek - Sro Lut 10, 2016 21:04

Ja nie zabrałem.
Za duży wkład na start. Przekombinowany, zarżnięty środek(plastiki,boczki)
Wszystko do roboty.
Foto po retuszu

aimp12 - Sro Lut 10, 2016 22:20

Masz rację. Lepiej poczekać na coś lepszego niż wtopić kasę w niewypał. Jeszcze się trafi :D
doktor_who - Czw Lut 11, 2016 14:27

No chejka wozik stoi nie w Gnieźnie tylko w krakowie na moim podwórku :] Co prawda ryzykowałem ale większość rzeczy ogarnę sam[resztę p. Midowicz]silnik ok,wentylator chłodnicy też ok przyturlał się na kołach ok 430km a środek to nie narzekam jak popatrze do mojego ZRa,jedynie tłumik nieoryginalny i oponki,strach było tym jechać dobrze ze sucho było;]
christopher7 - Czw Lut 11, 2016 16:14
Temat postu: MG ZT 2,5 v6 Orchowo - z DE
doktor_who napisał/a:
No chejka wozik stoi nie w Gnieźnie tylko w krakowie na moim podwórku :] Co prawda ryzykowałem ale większość rzeczy ogarnę sam[resztę p. Midowicz]silnik ok,wentylator chłodnicy też ok przyturlał się na kołach ok 430km a środek to nie narzekam jak popatrze do mojego ZRa,jedynie tłumik nieoryginalny i oponki,strach było tym jechać dobrze ze sucho było;]

doktor_who, kupiłeś ten do którego umieszczał filmik R75?

http://www.itv.com/news/w...of-control-car/
Tam chyba było trochę więcej do zrobienia....

j0zek - Czw Lut 11, 2016 16:38
Temat postu: Re: MG ZT 2,5 v6 Orchowo - z DE
christopher7 napisał/a:
doktor_who, kupiłeś ten do którego umieszczał filmik R75?

http://www.itv.com/news/w...of-control-car/
Tam chyba było trochę więcej do zrobienia....


A co ma to niebieskie ZT z filmiku do tego szarego z ogłoszenia??

christopher7 - Czw Lut 11, 2016 17:29
Temat postu: MG ZT 2,5 v6 Orchowo - z DE
j0zek, Oczywiście nijak...
Żartowałem parę postów wyżej że to niebieskie ZT z filmu wrzuconego przez R75, pewnie stoi już w komisie w Gnieźnie jako bezwypadkowy, garażowany, używany przez księdza w weekendy na dojazdy do parafii. A tu doktor_who chwali się, że już nie stoi w Gnieźnie tylko u niego w Krakowie. Taki żarcik... :mrgreen:

j0zek - Czw Lut 11, 2016 19:06

aaa spoko xD
same kombiaki teraz na sprzedaż :D

R75 - Czw Lut 11, 2016 19:07

to może naprawił wentylator, w/g mnie nie ma żadnego doświadczenia z tymi autami, opowiadał jakieś głupoty ze główną wada Roverow są odklejające się listwy :D

co do wentylatora, ustawiliśmy klimę na low w trybie auto, wentylator startował na krotki czas i się wyłączał i tak w kolko - na bank uszkodzony pierwszy bieg (rezystor lub silnik)

doktor_who - Czw Lut 11, 2016 22:17

Rezystor;] pomału ogarne ten wózek,zbliżam się do 40ki to mam coraz więcej cierpliwości a naprawdę zadbane ZT z Niemiec no cóż to trzeba liczyć 3.5k eu
R75 - Czw Lut 11, 2016 22:46

autko z wyglądu ciekawe, długo mnie kusiło, ale później się zniechęciłem, wiem ile do swojego dołożyłem.... masz blisko do jednego z najlepszych fachowców tej marki, wiec będziesz miał trochę łatwiej :)
aimp12 - Czw Lut 11, 2016 23:03

Przepraszam że odbiegam od tematu, ale można prosić namiary na tego fachowca w Krk?
Faktycznie ogarnia Roverki i MG?

AdaskoC - Czw Lut 11, 2016 23:29

aimp12, ten fachowiec od R/MG to Pan Paweł Midowicz. Numeru tel nie podam, bo nie wiem czy mogę podać. Ale w internecie pewnie znajdziesz jakiś firmowy :)
prebenny - Czw Lut 11, 2016 23:32

https://www.roverki.eu/cz...d=29&sobi2Id=62
aimp12 - Pią Lut 12, 2016 00:04

Dzięki :)
doktor_who - Pią Lut 12, 2016 07:02

P.Midowicz jest naprawde dobry tylko wiecznie zawalony robotą tak że terminy trzeba ustalać,mój brat robi V6,V8 ,boxery w porschakach też sie zdazają ale z KV6 jade do Midowicza
batix - Sob Lut 13, 2016 19:51

też polecam pana Pawła super fachowiec