|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [r75] uszkodzenie osi, nierowno ustawiony motor
jesaj - Pon Lut 01, 2016 17:58 Temat postu: [r75] uszkodzenie osi, nierowno ustawiony motor Pytanko mialem zmieniany silnik, po wymianie po 2 dniach strzelila mi lewa krotsza polos od strony skrzyni-rozsypala sie, patrzac na motor od gory, jest on minimalnie jakby przekrecony od osi auta w lewo, jrst minimalnie niesymetryczny do chlodnicy, czy tak ma byc?
Czy jest regulacja ustawienia silnika?
Czy minimalne przestawienie moglo wplynac na ta polos?
Czy mechanik wyciagajac ja cos w niej odczepil i to byla kwestia czasu kiedy sie rozpadnie?
cin1391 - Wto Lut 02, 2016 14:11
A jak wszystkie łapy i poduchy silnika? Dobre? Nic nie wisi luźno?
Przesunięcie silnika, jeżeli wszystkie łapy i poduchy są dobre, jest raczej niemożliwe.
jesaj - Wto Lut 02, 2016 15:36
Wiesz co wszystko jest nowe, kupiłem nowe łapy wszystkie.
Nie czepiałbym się niczego ale po przejechaniu może 20 km po zmianie motoru strzeliła mi lewa ośka od strony skrzyni, rozsypała się kiedy skręcałem w lewo.
Powiedziałem mechanikowi, że zapewne wyciągając oś coś w niej naruszył ( tak sobie gdybam) i dlatego strzeliła.
Mechanik, oczywiście, że nie itd.
Zacząłem się przyglądać na wszystko i zauważyłem, że silnik jest tak jakby pod maską lekko skręcony lewą stroną jakby w dół i dlatego drążę temat.
Chciałbym uniknąć rozwalenia nowych półosi.
Sam nie znam się na tyle aby wiedzieć czy to może mieć wpływ na półoś.
Pozdro
cin1391 - Wto Lut 02, 2016 16:07
Silnik powinien siedzieć pod maską mniej więcej tak:
http://img38.otomoto.pl/i...silnik-bmw-.jpg
dzelo23 - Wto Lut 02, 2016 16:57
Cin 1.8 turbo wygląda trochę inaczej pod maską
cin1391 - Wto Lut 02, 2016 21:26
dzelo23 napisał/a: | Cin 1.8 turbo wygląda trochę inaczej pod maską |
Sorry, zasugerowałem się swoim klekotem xD
dzelo23 - Sro Lut 03, 2016 12:04
U mnie siedzi tak jak na foto, 30cm +-2mm
http://images78.fotosik.p...d83be79d974.jpg
jesaj - Sro Lut 03, 2016 20:10
No to teraz mam zonka nad zonki, u mnie jest tak: po prawej patrząc koło filtra powietrza mam 32cm, po lewej od strony rozrządu 32,5cm :)
Były różne łapy do przyczepiania motorów w 1.8 i np. 1.8t?
[ Dodano: Sro Lut 03, 2016 16:52 ]
Albo inne łapy przy automacie i manualu?
[ Dodano: Sro Lut 03, 2016 20:10 ]
Jeaaaa ogarnalem sa rozne lapy te od skrzyni biegow, jutro podmianka, dzieki
dzelo23 - Sro Lut 03, 2016 20:58
Yyyyyy
Dziwne, ja zmieniłem silnik z 1.8n/a na 1.8turbo, skrzynia została od zwykłego 1.8, wszystkie mocowania silnika zostały od zwykłego 1.8 i nic się nie działo, silnik jak siedział tak siedzi. W ubiegłym roku zmieniłem skrzynie na tą od turbo i wszystko pozostało bez zmian.
Zanim podejmiesz jakieś kroki sprawdź czy nie masz krzywo chłodnicy.
Albo sprawdź odległości do pasa przedniego.
[ Dodano: Sro Lut 03, 2016 20:58 ]
Może zrób zdjęcie jak to wygląda.
feldbahn75 - Sro Lut 03, 2016 21:34
Nie wiem czy czytałeś w moim temacie, zmierzyłem u siebie miarką i silnik jest równolegle do chłodnicy (taka sama odległość, różnica niecałe 1,5mm). Może zmierz u siebie odległość nie od chłodnicy, lecz od strony kabiny. Może faktycznie masz chłodnicę przemieszczoną (krzywo zamontowaną czy jak)?
jesaj - Czw Lut 11, 2016 20:12
Chlopaki juz ogarnalem jak pisalem, teraz mam prosto ))) sa rozne lapy- moze innaczej lapy sa takie same ale dziury na lapie od skrzyni tej co idzie na podluznice sa w roznych jej miejscach, ja mialem swoja stara minimalnie uszkodzona, pojechalem na szrot do kolegi i zabralem pierwsza lepsza, on twierdzil ze wszystkie sa takie same, lecz okazalo sie ze moja do automatu jatco jest jednak inna))) porownalismy do mojej starej lapy i przesuniecie tych dziur jest tak ok 2-2,5 cm wlasnie jakby przod a tyl auta i stad moj motor od strony skrzyni byl blizej przegrody niz od strony rozrzadu
|
|