Zobacz temat - [Rover 25] Klekotanie/stuki w silniku - film
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [Rover 25] Klekotanie/stuki w silniku - film

raven3run - Pon Kwi 04, 2016 17:52
Temat postu: [Rover 25] Klekotanie/stuki w silniku - film
Witam serdecznie.
Na początku chciałby zaznaczyć, że jestem bardzo zielony jeśli chodzi o kwestie mechaniki samochodowej. Moje użytkowanie samochodów ogranicza się tylko do jazdy, więc proszę o nie besztanie mnie :)

Od tygodnia klekocze mi silnik.
Link do filmu:
https://youtu.be/ftycQiCPbnM

Co to może być? Dodam, że zawory i rozrząd były wymieniane jakieś 2 miesiące temu.
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

iktorn73 - Czw Kwi 07, 2016 22:06

Podobno są dwie możliwości : padła hydraulika zaworów lub wytarły się tłoki. W R mojego syna jest podobnie i stawiam na hydraulikę.
BigBoyPL - Czw Kwi 07, 2016 22:30

Na ciepłym nie ustaje ?
NoPE - Pią Kwi 08, 2016 23:28

iktorn73 napisał/a:
padła hydraulika zaworów lub wytarły się tłoki.

:ok2:

polofix - Sob Kwi 09, 2016 11:34

Wymieniaj olej! Jak mówisz że jesteś zielony to nie wiadomo co ci ktoś nalał i czy w ogóle wymienił go jak wymieniałeś. Ja tu słyszę popychacze bardziej niż klekotanie. To może być przyczyna.
piotrek1000 - Sob Kwi 09, 2016 18:50

Też mi to na popychacze wygląda nawet kilka popychaczy. Wiesz może jaki olej Ci wlał? Jak zdecydujesz się zmienić to użyj płukanki do oleju. Ile auto ma przejechane??
NoPE - Nie Kwi 10, 2016 18:12

piotrek1000 napisał/a:
Też mi to na popychacze wygląda nawet kilka popychaczy

a co to jak nie hydraulika?

polofix - Pon Kwi 11, 2016 12:35

NoPE napisał/a:
piotrek1000 napisał/a:
Też mi to na popychacze wygląda nawet kilka popychaczy

a co to jak nie hydraulika?

To że masz stary olej nie wymieniany. Albo jak wymieniałeś u mechanika to jest ''niby wymieniony''
Albo jakiś najgorszy wlany

NoPE - Pon Kwi 11, 2016 22:09

Jak masz rozklekotaną hydraulikę to Ci żaden olej nie pomoże.