|   | 
								Forum Klubu ROVERki.pl
  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Rover serii 600, Honda Accord  - [ 620Ti ]szarpie na niskich obrotach ciągnie dopiero od 4tys 
						
												 drifter - Pon Maj 02, 2016 19:04 Temat postu: [ 620Ti ]szarpie na niskich obrotach ciągnie dopiero od 4tys Witam. Rover 620Ti Jak w temacie, problem jest taki że auto na niskich obrotach szarpie nie chce się wkręcić nie ciagnie natomiast gdy już złapie w okolicach 4tys zaczyna mega przyspieszać. Wymienione świece, przewody, kopuła, palec i dalej to samo juz nie mam do niego sily i nerwow. Dodatkowo pytanie z innej beczki olej w rurze dochodzacej do IC i w IC uszkodzone turbo? Kopci. Pomozcie bo go podpale i nie zadzwonie po straz ☺
												 tomii620si - Pon Maj 02, 2016 19:35
  https://www.youtube.com/watch?v=ZYNUwplDE8Q
 
 
https://www.youtube.com/watch?v=93zL4dyETQY
 
 
 
Tak kopci    Jak tak to turbo   
												 drifter - Wto Maj 03, 2016 08:00
  Nagram dzisiaj filmik jak to wygląda ale aż tak jak tam nie kopci   
 
 
Większe zmartwienie to to przerywanie i tutaj potrzebuje pomocy
												 Markzo - Wto Maj 03, 2016 09:22
  masz EBC czy MBC? sprawdź wężyki od podciśnien do DV i WG.
												 drifter - Wto Maj 03, 2016 09:52
  dobra ale po polsku bo nie znam się na tym w dużym stopniu, EBC MBC najlepiej fotke bym prosił wtedy będę wiedział co i jak.
 
 
Nie było nic z MBC kombinowane więc chyba EBC
												 Markzo - Wto Maj 03, 2016 10:02
  WG - wastegate, siłownik od otwierania klapki upustu spalin z turbiny. Jak patrzysz od przodu silnika to między blokiem motoru a sprężarką jest metalowa gruszka i z niej idzie wężyk do EBC (jeśli masz serie) czyli elektronicznego kontrolera doładowania. To jest elektor zawór, ma 3 króćce - jeden pod przepustnice, drugi do WG, trzeci do puszki filtra. Moze to EBC jest właśnie uszkodzone, wiec podepnij wężyk na krótko między WG a przepustnice. Doładowanie bedzie ok 0,4b (seria 0,55 na ebc) i jak będzie oki to masz przyczyne. Jesli dalej szarpie, to moze byc walnięta cewka zapłonowa.
												 
					 | 
				 
			 
		 |