|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [75] Wahacze, klocki, tarcze, radio 2 din itp.
Avres - Nie Maj 15, 2016 15:52 Temat postu: [75] Wahacze, klocki, tarcze, radio 2 din itp. Witam bardzo serdecznie, chciałbym zasięgnąć waszej pomocy, mam do wymiany wahacze ponieważ podczas jazdy stuka w zawieszeniu, mechanik za oba wahacze podał cenę prawie 1300zł, rozglądałem się za wahaczami, ale nie wiem którą firmę warto wziąć, nie chcę przepłacać, ale też nie chcę wstawić byle czego, tak samo z klockami i tarczami do przodu i do tyłu.
Przymierzam się także do wymiany oleju i filtrów, słyszałem gdzieś, że V6 177KM ma swój "ulubiony" olej, nie mogę tylko odszukać jednogłośnej opinii, również bardzo proszę o rady.
W niedalekiej przyszłości chciałbym wyrzucić fabryczne radio i wstawić radio 2 din, wiem, że będzie potrzebna ramka, ale nie wiem ile cali może mieć ekran radia, czy są jakieś specjalne wymogi jeżeli chodzi o podłączenie i jak wyglądać będzie sprawa sterowania z kierownicy?
Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi
sknerko - Nie Maj 15, 2016 16:16
Wachacze daj regenerować wytrzymują dłużej jak wszystkie nowe.tarcze i klocki polecam Quinton Hazel mam w dwuch R75 i sa bardzo dobre. choć klocków na przód podobno już QH nie robi i mamzałożone w jednym inne chyba Dekerman. Ja kupuje tu http://allegro.pl/listing...s0-aut-1-4-0510
Olej V6 jak jeździ na 10W40 to można Valvoline MaxLife 10W40 albo syntetyk 5W40 a jak jeździ na syntetyku to tylko 5W40. Valvoline jest lubiany ale też mobil 1 daje rade mam ten i ten w autach
2din założysz dowolne bo ramka jest pod wymiar zewnętrzny a nie ekran. ekrany w tych radiach maja chyba max 7" ja mam 6,4" i jest ok.
R75 - Nie Maj 15, 2016 17:41
olej:
jeżeli już masz 5w40 to polecam
LIQUI MOLY SYNTHOIL HIGH TECH 5W40
http://allegro.pl/liqui-m...6171764429.html
kupuje u nich, tylko ze na miejscu, poproś aby zweryfikowali datę oleju
klocki, tarcze:
tutaj w dobrej cenie kupisz ATE, chociaż widzę ze konto na allegro zostało zawieszone, zastanawiam się co się stało
http://dwmoto.pl/?page_id=7
radio:
z ramka będziesz musiał trochę kombinować, ponieważ dostępne na rynku nie maja zatrzasków z boku
Avres - Nie Maj 15, 2016 17:48
Słyszałem, że przy przebiegu 260 tysięcy to już 10w40, zgadzacie się?
sknerko - Nie Maj 15, 2016 17:53
Cytat: | Słyszałem, że przy przebiegu 260 tysięcy to już 10w40, zgadzacie się?
| Bzdura totalna. Jeżeli silnik suchy to przebieg nie ma znaczenia i można na syntetyku jeździć a tym bardziej jak taki jest od początku ale przy takich przebiegach właśnie Valvoline MaxLife się dobrze sprawdza bo to olej do silników z dużym przebiegiem
emerka - Nie Maj 15, 2016 17:57
ja polecę Amsoil 10w40 - pelny syntetyk
Avres - Nie Maj 15, 2016 18:12
sknerko napisał/a: | Cytat: | Słyszałem, że przy przebiegu 260 tysięcy to już 10w40, zgadzacie się?
| Bzdura totalna. Jeżeli silnik suchy to przebieg nie ma znaczenia i można na syntetyku jeździć a tym bardziej jak taki jest od początku ale przy takich przebiegach właśnie Valvoline MaxLife się dobrze sprawdza bo to olej do silników z dużym przebiegiem |
Co mas na myśli pisząc "suchy silnik"? sprawdzałem buteleczkę po oleju to mam wlany "castrol magnetic 10w40".
cin1391 - Nie Maj 15, 2016 18:24
Avres napisał/a: | o mas na myśli pisząc "suchy silnik"? |
Nie ma wycieków.
Ja zalałem Valvoline SynPower 5W40 pełny syntetyk i różnica jest tak kolosalna, że nie wyobrażam sobie powrotu na półsyntetyk.
sknerko - Nie Maj 15, 2016 20:20
Cytat: | buteleczkę po oleju to mam wlany "castrol magnetic 10w40".
| wymień to gówno za nim silnik rozwali, mnie rozwalił i ostatnio wiem o kolejnych 2 przypadkach rozszczelnienia silnika po castrolu, poza tym zaszlamia miske olejową, niestety castrol sie popsuł mocno. Masz 10W40 to albo zostajesz przy nim i zalewasz innej firmy albo lejesz syntetyk. Jak silnik suchy to wlał bym syntetyk
|
|