Zobacz temat - [Polonez] Silnik krokowy z PN 1.4 pod sterownik 1.8
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) - [Polonez] Silnik krokowy z PN 1.4 pod sterownik 1.8

miniex - Sro Maj 18, 2016 20:26
Temat postu: [Polonez] Silnik krokowy z PN 1.4 pod sterownik 1.8
Witam. Czy sterownik MKC104392 obsłuży silnik krokowy z Poloneza 1.4 (ten wbudowany w przepustnicy, wtyczki te same) ?
AndrewS - Sro Maj 18, 2016 22:05

Wątpię, ten z poldka uchyla przez krzywkę przepustnicę, a w Landku silnik krokowy otwiera obejście przepustnicy, czyli nie te kroki :-)
BigBoyPL - Czw Maj 19, 2016 20:30

Możesz powiedzieć co kombinujesz? Najpierw 1.8T potem freelander a teraz co ?
miniex - Pon Maj 23, 2016 16:51

Siedzi nadal 1.8T z tym, że oryginalny sterownik z turbo to generalnie bardzo duża rzeźba żeby to chodziło.. Wsadziłem teraz ze zwykłego 1.8 no i DET 3 mnie nie ominie.
BigBoyPL - Pon Maj 23, 2016 17:11

1.8t ma też mapsensor inny oraz czujnik spalania stukowego i sterowanie doładowaniem, ale wiadomo koszty :) Dlaczego przepustnica i krokowiec nie może być z 1.8t ?
chudy86044 - Pon Maj 23, 2016 22:41

Nie może być, bo krokowiec jest nowego typu i jest chyba 4 przewodowy a Miniex ma starego typu na 6 przewodów. A tak przy okazji to sobie teraz strzeliles w kolano bo silnik 1.8T na inny stopień sprężania i inne wtryski a zwykły sterownik tego nie ogarnie już nie mówię o tym że zgupieje jak dostanie nadciśnienie w kolektorze....

[ Dodano: Pon Maj 23, 2016 23:41 ]
A jak Ty chcesz odpalić to na zwykłym sterowniku jak tam masz cewki zapłonowe???? Przecież komputer z "kopulkowca" nie poda Ci iskry na cewki....

sebeks - Wto Maj 24, 2016 08:12

On ma silnik na kopułce. Nawet jakby przeszedł na niezależne cewki to można to dość prosto obejść dokładając mały układ oraz czujnik położenia walka rozrządu który da sygnał w jakiej pozycji jest wałek. Wtedy wiesz na którą cewkę przekierować zewnętrznym układem sygnał ładowania cewki.
chudy86044 - Wto Maj 24, 2016 18:59

To ja już się całkiem zgubiłem.... jak ma silnik na kopulce to Turbo jest dokladane.... to sprawa jest prosta, nawet nie trzeba zakładać kompa z 1.8 tylko wystarczy z 1.4 żeby silnik odpalił i zamontować ECUMastera. On zmieni charakterystykę wtrysku i już można normalnie jezdzic