|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Powitania - dobre rano wieczorowa porą :)
lortprodisz - Nie Cze 26, 2016 22:00 Temat postu: dobre rano wieczorowa porą :) witojcie , los mnie pokarał kolejnym angielskim sztruclem ... i co gorsza z tej samej stajni ... tak wiec nabyłem po cenie złomu rovera 25 z 2001 roku , wersja zintegrowanym trybem kierowca niedzielny na kacu 84km .... zeby było bardziej wesoło ŁoweŁ prosto od kobiety w która wjechała druga kobieta ,, to jest moja lewa reka to jest moja prawa ręka .. dlaczego sie pomyliłam ? ,,:D
taka włąsnie historyja była .
słupek B wpadł do srodka w towarzystwie progu , tydzien dłubania plus cwiara z innego sztrucla i znów jak przed kolizją .
odetkałem wszystko co sie dało tj , przepustnica pozbawiona ogranicznika , zwezka w obudowie filtra powietrza równiez stała sie zbedna , ogranicznik przepływu spalin skutecznie wydłubany z kolektora wydechowego a katalizator czeka na miłego pana w skupie
wrazenia moje sa takie ze po 2 dniach jezdzenia tym padłem prawie straciłem słuch , konstrukcja bardziej prymitywna niz golf II generacji których miałem 9 włacznie z syncro countrym i jakiś oszołom spartolił układ chłodzenia .... zapowiada sie romantyczne uzytkowanie
to tyle na wstepie z mojej strony ,
pozdrawlajem ,
samozwańczy kandydat na bułgarskiego biskupa
maryla rodowicz
longer86 - Nie Cze 26, 2016 22:48
Standard, kupic ulepa i narzekać jakie to to jest...
Inni użytkownicy przepraszają, że marny wybór w tanich trupach ze stajni R, w przeciwieństwie do golfow.
lortprodisz - Nie Cze 26, 2016 22:57
standard różnie wyglada ten akurat w tamtym roku sciagniety został do polski i zeby nie kolizja był by w super stanie jak na swoje lata . fakt jest taki ze producent nie przyłozył sie zbytnio do wykończenia samochodu jak i jakosci materiałow .
Dominoz - Nie Cze 26, 2016 22:59
lortprodisz, cóż...nikt nie kazał Ci kupić Rovera
Wytrwałości życzę. Widzę, że będzie potrzebna.
longer86 - Pon Cze 27, 2016 07:25
lortprodisz napisał/a: | standard różnie wyglada ten akurat w tamtym roku sciagniety został do polski i zeby nie kolizja był by w super stanie jak na swoje lata . fakt jest taki ze producent nie przyłozył sie zbytnio do wykończenia samochodu jak i jakosci materiałow . |
Nikt tez nie mówił ze najmniejsze i najtańsze auto w gamie modeli R z tego okresu to auta na poziomie technicznym promu kosmicznego.
Po za tym chcesz obiektywnie porównać z vagiem, porównaj z polo.
Uszy odpadną, nie wspominając o stylistyce vw, gdzie projektant obrabial bryłę siekierą.
Ale dosc tej prowokacji...
Miłego spędzania czasu na forum
bociannielot - Pon Cze 27, 2016 08:32
Dziwne ja jeździłem golfem 3 i przy 3-ce to rover się prowadzi naprawdę ślicznie, a Ty łoś jesteś że to ogóle to kupiłeś, mam nadzieję że przy odsprzedaży pochwalisz się wymianą słupka i progu bo to poważne ingerencje blacharskie w samochód i moim zdaniem wymiany takie nie powinny być w ogóle dokonywane. Kupiłeś złom w cenie złomu i zamiast na części sprzedać zrobiłeś i tym jeździsz? Totalna głupota...
A następnym razem kup bezwypadek i najlepiej w ten sposób : https://youtu.be/ZPnkd-TTrJU
prebenny - Pon Cze 27, 2016 08:37
Pomijam fakt, że sam ryzykujesz, bo bez urazy - to mi wisi. Ale wożąc kogoś ze sobą i w ogóle jeżdżąc po ulicy ryzykujesz zdrowiem innych - a to już niedobrze.
Markzo - Pon Cze 27, 2016 09:38
Hehe widze tjuny tez mistrzowskie pewnie zas mniej niz seria w dolocie to nie zwezka, kata jak wywalisz to do -10KM masz jak w banku brawo Ty
slienzak - Pon Cze 27, 2016 15:49
lortprodisz - Pon Cze 27, 2016 17:55
na dzien dzisiejszy mam 3 szt polo 6N gdzie jednym z nich w 3 lata zrobiłem 100tys km ... 300 tys na blacie wszystko powoli sie zaczyna kończyć .
moze i siekierą bryła ciosana lecz konstrukcja duzo bardziej przemyslana , nawet drobne elementy dopracowane
wracajac do wspawanej cwiary dramatyzujecie bezpodstawnie , wspawanie zewnetrznego poszycia progu razem z poszyciem słupka wcale nie powoduje pogorszenia stopnia bezpieczenstwa w porównaniu do egzemplarzy gdzie rdza nie ma juz co żreć
co do mocy to po wywaleniu kata i tego ogranicznicznika przepływu spalin z kolektora wydechowego sztrucel odżył , przepustnica otwiera sie tyle ile powinna
wiec brawo ja
MD - Pon Cze 27, 2016 19:21
Em. Miałem 200setkę, czasem mi się za nią tęskni. Nieporównywalna z konkurencją - zwłaszcza, że to nie auto segmentu C, a raczej pogranicze B/C. A mimo to pokonuje Gulfy i inne.
Tylko kilka takich spraw:
- kupuje się padło, narzeka się,
- nie ma się wyczucia gustu - bierze się Gulfa 3,
- Rover to coś więcej niż małe autko, ma coś w sobie.
Po prostu nie każdy samochód jest dla każdego. Jeżeli komuś nie przeszkadza Vieśwagen na masce i paskudny, toporrrrny wygląd, niech bierze Golfa, Polo, Paseratti. Ale znajdź auto na co dzień w cenie np. 75tki (konkurujące z nią), które będzie tak wyglądać.
Markzo - Pon Cze 27, 2016 21:15
lortprodisz napisał/a: | co do mocy to po wywaleniu kata i tego ogranicznicznika przepływu spalin z kolektora wydechowego sztrucel odżył , przepustnica otwiera sie tyle ile powinna
wiec brawo ja
|
skoro tak uważasz, nie będę się kłócił powodzenia w modach
sknerko - Wto Cze 28, 2016 09:07
Markzo tak właśnie tworzą się legendy, to moda z niemieckiej marki tam nikt niczego nie mierzy a po 300 kunia mają
bociannielot - Wto Cze 28, 2016 09:19
E tam sknero, hondziarze od vteców tez modzą wbrew logice a przyrosty mocy dupochamownią mają
MD - Wto Cze 28, 2016 18:46
bociannielot, fart cannons.
|
|