Zobacz temat - [ R45 ] Rover po kolizji pomoc w szukaniu chłodnic.
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [ R45 ] Rover po kolizji pomoc w szukaniu chłodnic.

kaczorowski92 - Sro Sie 17, 2016 18:14
Temat postu: [ R45 ] Rover po kolizji pomoc w szukaniu chłodnic.
Witam. Dałem żonie prowadzić auto wjechała w głęboki rów, uszkodziła belkę pasa, chłodnicę klimatyzacji chłodnice wody przedni zderzak tylni zderzak i wyrwała klamkę pasażera. Płaczę do tej pory (ja, bo żona się obraziła).

Potrzebuje pomocy w znalezieniu odpowiednich części, nie znam się na tyle by kupować bez konsultacji i chciałbym was poprosić o pomoc w znalezieniu następujących części:

- chłodnica wody
- chłodnica klimatyzacji
- wentylatory
- przedni pas
- tylni zderzak (najlepiej z chromami w kolorze LQW)

Auto do Rover 45 1.4 V16 rocznik 2000 z klimatyzacją w kolorze LQW. Dodam że to moje pierwsze auto i zakupiłem je ledwo dwa miesiące temu. Pomożecie koledzy?

ADI-mistrzu - Sro Sie 17, 2016 20:28

Chłodnice bierz nowe, reszta z demontażu.

Co do klimy, to niestety do wymiany masz także osuszasz (taka puszka metalowa pod prawym kloszem z przodu), traci swoje właściwości kilka minut po kontakcie z atmosferą, dlatego do wymiany. A jak na razie jakąś gumą czy czymś zatkaj wężyki aby powietrze się nie dostawało, aluminium nie będzie korodować.

Jak kupisz części karoserii według kodu to mogą się i tak różnić pamiętaj, jeden samochód więcej na słońcu przebywał, drugi mniej przez co różnie się odbarwiły.

iktorn73 - Czw Sie 18, 2016 10:20

Na Alle... masz sporo części do tego auta. Jest kilku użytkowników którzy specjalizują się w tej marce. Ja kupiłem ostatnio części przez OLX i tez jestem bardzo zadowolony :) .
bociannielot - Czw Sie 18, 2016 10:37

ADI-mistrzu napisał/a:
traci swoje właściwości kilka minut po kontakcie z atmosferą,
nie zawsze tak jest Adi ;-) ale fakt że jak masz do wymiany chłodnicę to ona juz z osuszaczem chyba jest ;-)
szoso - Czw Sie 18, 2016 11:05