|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Auto - Rover 75 2.0 V6 150KM LPG CONNOISSEUR
Richu - Czw Wrz 29, 2016 09:27 Temat postu: Rover 75 2.0 V6 150KM LPG CONNOISSEUR Witam wszystkich, nadszedł czas (chyba w końcu zawsze nadchodzi) na rozstanie się z moim ukochanym Roverkiem:
Rok produkcji: 2000
Silnik: 2.0 V6 150KM Benzyna + LPG
Kolor: CDW - Dorchester red - Bordowy metalik. klasa wyposażenia Connoisseur
Kolor wnętrza: aubergine interior
Pakiet Chrom. Alu felgi 15 Rover
WYPOSAŻENIE:
• KLIMATYZACJA AUTOMATYCZNA KLIMATRONIK - 2 STREFOWY
• DREWNIANA KIEROWNICA
• DESKA ROZDZIELCZA POD KOLOR TAPICERKI
• FOTELE PRZEDNIE PODGRZEWANE
• FOTELE PRZEDNIE REGULOWANE ELEKTRYCZNIE Z PAMIĘCIĄ 3 USTAWIEŃ, 2 PIERWSZE USTAWIENIA PRZYPISANE I REGULOWANE Z KLUCZYKÓW
• WSPOMAGANIE KIEROWNICY
• REGULOWANA KIEROWNICA
• MULTIFUNKCYJNA KIEROWNICA
• SZYBY REGULOWANE ELEKTRYCZNIE – PRZÓD I TYŁ
• ABS.
• ASR
• PARKTRONIK TYŁ
• CENTRALNY ZAMEK + ALARM + IMMOBILIZER
• LUSTERKA BOCZNE PODGRZEWANE I STEROWANE ELEKTRYCZNIE
• LUSTERKO WEWNĘTRZNE ŚWIATŁOCZUŁE Z PRZYCIEMNIANIEM ELEKTROCHROMATYCZNYM
• 6 x AIRBAG
• HALOGENY PRZECIWMGIELNE
• OPCJA DOŚWIETLENIA PODJAZDU
• ZMIENIARKA CD WRAZ Z MAGAZYNKIEM
• ROLETA SZYBY TYLNEJ STEROWANA ELEKTRYCZNIE
• 2 KLUCZYKI + KLUCZYK AWARYJNY
Dodatkowo dokładam:
• 2 KOMPLETY OPON - LETNIE I ZIMOWE
• ORYGINALNE CHLAPACZE 4szt w kolorze nadwozia.
Roverka kupiłem w 2009 roku z przebiegiem 166 000 km, został on sprowadzony z Niemiec. Jestem w zasadzie pierwszym właścicielem w Polsce (Osoba sprowadzająca posiadała go przez 2 tygodnie). W 2012 roku przy przebiegu 188 000km ze względu na wakacyjne wyjazdy po Europie zdecydowałem się w końcu zamontować LPG. Wybór padł na instalację STAG 300 + wtryski Hana montowaną w polecanym warsztacie w Rybniku, wlew w klapce paliwa, zbiornik w kole, homologacja na butlę do 2022 roku. Przez cały ten okres starałem się dbać o Rover’ka wymieniając wszystko na czas i serwisując go tylko u jednego mechanika i nie oszczędzając na częściach. Kupowałem części oryginalne oraz renomowanych producentów w tomateam, landroverowy pl, s-part. Silnik od cały czas pracuje na 100% oleju syntetycznym MOTUL 5W40, od wymiany do wymiany bez potrzeby dolewania. Wszystkie szyby poza przednią są oryginalne (niestety pękła od kamienia, dla zainteresowanych mam zdjęcie przed wymianą)
WAŻNIEJSZE CZĘŚCI , KTÓRE WYMIENIŁEM:
2011:
• Kompletny rozrząd na paskach Gates, pompa wody, rolki oraz hydrauliczny napinacz rozrządu oryginał Rover, który wymienia się raz na dwie wymiany rozrządu. Wiec nie ma potrzeby spieszyć się z wymianą, można jedynie się pokusić na wymianę samych pasków za rok, dwa.
• Sztywne przewody hamulcowe na miedziane
2014:
• Cały komplet sprzęgła plus osprzęt (tak jak się powinno wymieniać tj. tarcza, docisk, wysprzęglik, pompa sprzęgła – metalowa! oraz miedziany przewód plus nowy płyn)
• Akumulator Varta Silver
• sprężyny tył
2015:
• Termostat wraz z kolankiem, rurą oraz kompletem uszczelek – oryginał Rover
• Tuleje wahacza • amortyzatory tylne oryginalne Rover wraz z gniazdami oraz odbojami (auto zachowuje wreszcie swój prawdziwy komfort prowadzenia, wcześniej miałem KYB)
• Odgrzybiona i nabita na nowo klimatyzacja
• Świece zapłonowe - oryginał Rover
• Linki zmiany biegów - 2szt. – oryginał Rover.
Rover oprócz swoich oczywistych zalet ma też wady jak przystało na auto które się używa i ma swoje lata, więc na progach (raczej zewnętrzne poszycie) w tylnej części pojawiła się korozja, podłoga jest zdrowa, na masce nad lampami pojawiły się dwa małe kalafiorki, przed wakacjami na parkingu jakiś nieznajomy (nie zostawił nawet kartki) nie zmieścił się między Rovera i forda dzięki czemu powstała rysa na tylnych lewych drzwiach oraz przestały się one otwierać. Nie zostało to jeszcze zrobione ponieważ nie chcąc szpachlować chciałem zakupić całe drzwi oraz maskę – niestety z względu na dość rzadki kolor oraz ostatnio chroniczny brak czasu, nie udało mi się tego zrobić. Z kierownicy w dwóch miejscach lekko zeszła farba ale skóra nie jest w żadnym wypadku przetarta, puścił również szew na długości ok 5 cm na oparciu fotela kierowcy, skóra również nie jest nigdzie przetarta i prezentuje się naprawdę ładnie. Jeżeli o czymś zapomniałem to przepraszam ale o wszystkim oczywiście postaram się opowiedzieć przy oględzinach samochodu. Samochód do obejrzenia w Gliwicach woj. Śląskie.
Dla osób, którym samochód wydaje się znajomy podpowiadam, że wystąpił w kalendarzu klubu - miesiąc Czerwiec
Więcej zdjęć prześlę mailem lub proszę kliknąć w link:
http://otomoto.pl/oferta/...y-ID6yzt3D.html
Cena: 10500 zł
Kontakt:
Łukasz
tel.502899845 (po 17-tej)
email: donrichu@gmail.com (cały dzień)
Pozdrawiam
|
|