|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R 25] Nie odpala na benzynie, od filtra nie dochodzi benzyn
CEDZIOR - Sob Kwi 15, 2017 18:41 Temat postu: [R 25] Nie odpala na benzynie, od filtra nie dochodzi benzyn Witam, nie chce mi odpalić na benzynie. Dochodzi ona do filtra, i przez filtr przechodzi, ale na gazie mi odpala. Więc pytanie, jak rozebrać ten przewód benzyny co dochodzi do silnika? Może się tam coś zatkało więc chce go rozręcić.
ADI-mistrzu - Sob Kwi 15, 2017 20:05
Jeśli masz na listwie ciśnienie to wtryski nie są otwierane.
Najpewniej coś sterownik gazu poknocił, ponieważ komputer benzyny nimi steruje (komputer LPG bierze z nich sygnał i go ciut modyfikuje, gdyby nie taktował benzynowymi to i na gazie byś nie odpalił).
Rozumiem że sprawdzałeś czy jest ciśnienie na listwie?
CEDZIOR - Sob Kwi 15, 2017 20:15
Nic takiego nie sprawdzalem, jestem zielony w tych tematach.
ADI-mistrzu - Sob Kwi 15, 2017 21:32
To może Ci po prostu pompa paliwa nie pracować.
Ile masz paliwa w baku?
CEDZIOR - Sob Kwi 15, 2017 21:47
wskazówka pokazuje połowe, gdy odkręciłem góry przewód od filtru paliwa i próbowałem odkręcić paliwno normalnie z filtra wypływało.
seraph - Nie Kwi 16, 2017 10:10
Jak przekręcisz kluczyk to słyszysz jak się pompa paliwa załącza?
CEDZIOR - Nie Kwi 16, 2017 10:39
Nie wiem wgl jak powinna pompa paliwa dzwięk wydawać, ale jeżeli benzyna cały czas wypływa z filtra, to pompa działa.
Ale na pewno chciałbym odkręcić ten przewód, żeby zobaczyć czy przechodzi przez niego benzyna.
AndrewS - Nie Kwi 16, 2017 10:42
dzwiek to takie hmmm bzyczenie w okolicy zbiornika paliwa, samo wyplywanie nie oznacza prawidlowego cisnienia, podczas pracy pompy paliwo ma ostro sikac
CEDZIOR - Nie Kwi 16, 2017 10:54
AndrewS napisał/a: | dzwiek to takie hmmm bzyczenie w okolicy zbiornika paliwa, samo wyplywanie nie oznacza prawidlowego cisnienia, podczas pracy pompy paliwo ma ostro sikac |