|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning mechaniczny - Upgrade head cylinders k series
Chopek92 - Sro Maj 24, 2017 20:25 Temat postu: Upgrade head cylinders k series Witam panowie odrazu mowie nie bawie sie w swapy na 1.8 t ,vvc 2 litry itp. poprostu nie moge choc wiem ze bylo by to o wiele tansze. Chce z mojego 1.8 k series 120 konnego wycisnac ostatniej krople
[ Dodano: Sro Maj 24, 2017 21:24 ]
Witam panowie odrazu mowie nie bawie sie w swapy na 1.8 t ,vvc 2 litry itp. poprostu nie moge choc wiem ze bylo by to o wiele tansze. Chce z mojego 1.8 k series 120 konnego wycisnac ostatniej krople
[ Dodano: Sro Maj 24, 2017 21:25 ]
takze zaczynam od glowicy ktora kupilem tanio. Planuje zrobic porting,polishing 135 camshafts, vernier pulleys... myslalem tez o vvc valves ale nie jestem pewny tego takze kieruje moje pytanie do specow gra Warto swieczki? Moze inne wieksze? Dzieki za porady I pomysly.
luke27 - Czw Maj 25, 2017 05:47
Paul Ivey, jeśli powiększasz zawory to od razu na 34.5 i 28.5mm.
flapjck1 - Czw Maj 25, 2017 12:15
mam nówki sztuki walki ( 2 sztuki, ssacy plus wydechowy ) 285 pod mechanikę ( trzeba by się pobawić z tłokami - zrobić głębsze pockety i wywalić hydro popychacze )
identyczne jak QED-a ( takiego jak w linku Q425MK http://qedmotorsport.co.u...rofile-camshaft ) wykonane przez newmana http://www.newman-cams.com/ - oddam za 1000 pln
na tych walkach zakręcisz do 8500 rpm i masz szanse na 200 KM przy poprawnie poskładanym motorze
mialem kiedys robic swapa k-serii do miniaka, ale mi przeszlo...
sebeks - Czw Maj 25, 2017 20:42
Ciekawe czy założyciel wątku dotrwa z projektem do fazy odpalenia
Piszesz że tanio kupiłeś głowicę. Nim zaczniesz cokolwiek robić, sprawdź jej szczelność
Chopek92 - Czw Maj 25, 2017 21:05
Dotrwac dotrwam tylko czeka mnie duzo pracy I wydatki dosc spore .. ale co tam. Glowica sprawdzona zreszta sam ja wyciagalem z 45 ktora bylaaa na chodzie hehe. Jutro prawdopodobnie dostane die grinder I reszte osprzetu do portingu i polerki... powoli bedze dzialal
[ Dodano: Czw Maj 25, 2017 21:53 ]
w sumie to nawet mi sie nie spieszy. Plan jest
[ Dodano: Czw Maj 25, 2017 22:05 ]
Jutro kolo zamachowe idzie na odchudzenie. Skrzynia kupiona, u mnie juz dif szwankuje. Nie wiecie moze czy skrzynia z zr byla ulepszona? Czy ta sama kupa jak z 25 M
luke27 - Pią Maj 26, 2017 05:46
Rany nie odchudzaj zamachu! Ten silnik ma niedowagę w dole. Wyslij cały dół na wyważenie do Kusia, chyba że masz niedaleko do Niepołomic to zawieź osobiście. Poczytaj mój temat. W ZR 1.8 jest PG1, G4BSV. Świetna skrzynka jeśli chodzi o wytrzymałość, beznadziejna jeśli chodzi o przełożenia. Dobrze jest przełożyć do niej 1 i 2 bieg z C4BP. Jeśli chcesz ją wzmocnić to wymień łożyska na dyfrze i wałku sprzęgłowym na takie w stalowych koszach.
flapjck1 - Pią Maj 26, 2017 09:33
Chlopak siedzi w UK, ciezko mu bedzie do Kusia uderzyc
Chopek92 - Pią Maj 26, 2017 12:11
No ciezko bedzie to wyslac... trzeba kogos w angli znalezc.
flapjck1 - Pią Maj 26, 2017 17:08
paczka do PL do 31,5 kg - tylko 95 pln
Chopek92 - Pią Maj 26, 2017 18:06
Wiem ze koszta to nie wielkiee no ale bardziej boje sie o transport.. wiesz jak kurierzy traktuja paczki...
luke27 - Pią Maj 26, 2017 19:38
Na miejscu też coś znajdziesz. Pan Wiesiek robi polerkę w standardzie, jak będziesz oddawał to nie zapomnij wspomnieć żeby zrobili. Wał jest żeliwny nieutwardzany więc składaj w "białych rękawiczkach".
Chopek92 - Pon Maj 29, 2017 14:55
Panowie glowica poczyszczona.. czeka na polerke. Troche mi zajmie by ja dokonczyc ale co tam. Ogolnie to wszystko chce poskladac na nastepny rok. Tymbardziej ze dziecko w drodze to tez czasu bedzie malo. Pytanie .. mam cos takiego do portingu,nawet nie wiem jak to sie nazywa ale jest to krotkie I ciezko wszystko tym zrobic... http://m.ebay.co.uk/itm/272160694055?_mwBanner=1 pytanie brzmi czy moglibyscie podac linka z allegro czym najlepiej to powiekszac??
luke27 - Pon Maj 29, 2017 20:13
Frez trzpieniowy. Ja mam takie po 30cm do tej roboty. Do krótkiego można przedłużkę na tokarce zrobić. Da się tym wszystko, pod warunkiem że robisz porting, a nie "porting" w rozumieniu prawie wszystkich "tjunerów", czyli obróbkę nierówności i odlewów. Aby zrobić to prawidłowo, musisz ściąć prowadnice zaworowe, strona wydechowa jest ok jeśli chodzi o kształt, trzeba tylko przystosować kanały do wielkości zaworów. Zabawa jest z stroną ssącą, sztuka polega na tym, żeby przeprofilować kanały dolotowe, w taki sposób, aby mieszanka odwracała się w stronę denka zaworu, jak najdalej od niego. W tym celu należy ściąć prowadnicę i zgrubienie wokół niej.
Chopek92 - Pon Maj 29, 2017 20:33
W tym rzecz ze nie moge dorobic przedluzki.. gdybym mogl nie pytalbym. Ktos chce byc dobrym, zarobic I wyslac mi przedluzke Wraz z frezem odpowiednim do pracy?;)
luke27 - Pon Maj 29, 2017 21:36
Szukaj długiego, da się kupić. Średnica 10-12mm, zakończony owalnie.
ADI-mistrzu - Wto Maj 30, 2017 06:00
Od razu piszę że niema sensu robić kanałów na gładko, powoduje to skraplanie się paliwa na ściankach. Znacznie lepsze jest zrobienie głębszych spiralnych rys aby paliwo mogło w nich być "rozbijane" i odparowywać od temperatury głowicy.
luke27 - Wto Maj 30, 2017 07:08
ADI to jest bzdura powtarzana, niewiedzieć czemu, przez sporo osób. Są to znikome ilości benzyny, przepływ przez kanały spory, jeśli nie wyparuje w kanałach, to stanie się to na denkach tłoków. Jeśli chcesz "lepszą" mieszankę to wymienia się wtryski jednodyszowe na czterodyszowe. Poza tym dla zmodyfikowanego silnika i tak trzeba z AFR zejść, czyli lekko go zalać, dla fabrycznej sondy i użytku ulicznego 0,83V jest ok.
ADI-mistrzu - Wto Maj 30, 2017 08:02
luke27, dlaczego trzeba go lekko zalać? Z czego to wynika?
luke27 - Wto Maj 30, 2017 08:20
Temperatura spalania. Fabrycznie ustawia się najwyższy rozsądny AFR ze względu na normy emisji.
Chopek92 - Wto Maj 30, 2017 19:51
Znalazlem fajny zestaw,raczej dojede nimi w miejsca gdzie wczesniej bylo trudno. Gdyby ktos mial podobny problem to wklejam linka http://m.ebay.co.uk/itm/162372014806?_mwBanner=1
|
|