Zobacz temat - [R75] Sprzęgło w podłodze pomocy !!
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Sprzęgło w podłodze pomocy !!

Rvs123 - Pią Cze 16, 2017 11:35
Temat postu: [R75] Sprzęgło w podłodze pomocy !!
Witam jestem posiadaczem mojego rovera od pół roku i mam już do dość ! Nie zlicze ile już pieniędzy wydałem na jego naprawy. A więc sprawa wygląda tak jadę sobie autostrada a tu nagle sprzęgło wpadło w podłogę i zaczął kąpać jakiś płyn z pod silnika ( niestety nie jestem super mechanikiem i się zbytnio nie znam) domyślam się że to albo pompka albo wysprzeglik. Tylko teraz nie wiem co zrobić auto stoi na parkingu na stacji w Niemczech 700 km odemnie bo tam się zepsuł, poradzicie czy lepiej go ściągać do Polski na lawecie czy spróbować kupić jakieś części i naprawiać tam ? I co to może być ? Pozdrawiam :sad:
YOBACK - Pią Cze 16, 2017 13:10

Jeżeli płyn kapie pod silnikiem, to na 90% wysprzęglik. Pompkę sprzęgła masz w kabinie, nad nogami kierowcy.Możesz spróbować dolać płynu do zbiorniczka(też nad nogami) i odpowietrzyć. Jeżeli wylewa się to co wlałeś, to bez natychmiastowej naprawy się nie obejdzie. W polsce wysprzęglik około 300zł i tyle samo bierze mechanior za robotę.
longer86 - Pon Cze 19, 2017 11:16

Ceny sa różne, zwłaszcza za robotę, Niemcy policzą sporo.
MaReK - Wto Cze 20, 2017 12:05

Możesz zrobić tak jak ja ;) W Polsce będziesz miał to dużo taniej. Jeśli dostaniesz się na autostradę (bezbramkową) to możesz ruszyć z rozrusznika na dwójce i potem już da się przełączać biegi nawet bez wciskania. Dorzucisz piątkę i jedziesz po autostradach aż do Polski zjedziesz. Tutaj też są autostrady więc śmiało możesz cisnąć. Jest to sresujące, bo jak będzie korek, to daleko na rozruszniku nie zajedziesz. Ale w Polsce laweta i robota nawet kosztuje mniej niż tam robota ;)