|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Rover serii 75, MG ZT - [R75]zgasł i nie odpala.
dorotamax1 - Czw Maj 27, 2021 22:32 Temat postu: [R75]zgasł i nie odpala. Witam dziś jadać zdławił się silnik, stanąłem na światłach przy ruszaniu zgasł i nie odpalił już ,po holu do domo mu i podaniu palka odpala tylko w ten sposób ,chodzi równo wkręca się na maksa na obroty ,jest normalnie ,po zgaszeniu nie odpala Plak i działa ,co morze być przyczyna.
marcin.misek - Pią Maj 28, 2021 20:24
Rozpoczynasz od najdurniejszej metody diagnostyki - odpalanie na plaka - i jakie wnioski z tego wyciągasz ? dorotamax1 napisał/a: | co morze być przyczyna. |
za małe ciśnienie paliwa
dorotamax1 - Sob Maj 29, 2021 11:52
Dziś odpalił standardowo plac ,i pojechałem się przejechać i po przejechaniu około 1 km zadławienie i zgasł na line i do garażu ,włączyłem stoper i sprawdziłem jaki czas dobicia ciśnienia paliwa pompy przy akumulatorze to trwało to 1 min ,chyba trochę długo ,pompa w zbiorniku szybciej się wyłączyła .a jak u was ile czasu to trwa ?.
A jeszcze jedno jak silnik pracuje to jak odepnę czujnik wałka rozrządu to dalej silnik pracuje ,i nie ma różnicy żadnej na biegu jałowym.
SeniorA - Sob Maj 29, 2021 16:36
dorotamax1 napisał/a: | jak silnik pracuje to jak odepnę czujnik wałka rozrządu to dalej silnik pracuje ,i nie ma różnicy żadnej na biegu jałowym. | bo ten czujnik jest tak potrzebny w czasie pracy silnika jak rozrusznik , można go wyrzucić.
dorotamax1 - Czw Cze 03, 2021 09:48
Wymieniłem ;
czujnik położenia wałka rozrządu
czujnik walu
pampę paliwa wysokiego ciśnienia
i mam zaworek zwrotny jest na nim oznaczenie strzałka i tera pytanie w która ma być stronę strzałka w stronę filtra czy do pompy paliwa ?
bo jak wymontowałem swój oryginalny to puszczał powietrze w dwie strony .
po wymianie tych rzeczy dalej nie odpala .
MarcinLitwa - Czw Cze 03, 2021 21:19
W ten sposób to można wymienić pół auta, a i tak nie zadziała...
1. Kabel
2. TOAF
3. Diagnostyka
... i pewnie wtedy dojdziesz do regulatora ciśnienia na pompie wtryskowej
dorotamax1 - Nie Cze 06, 2021 09:17 Temat postu: Ożył Ożył i nie gaśnie,po wizycie w warsztacie naprawy układów paliwowych diesla.
Tera drugie pytanie zaworek zwrotny paliwa przepuszcza w dwie strony wiec jest zepsuty ,i tera jaki zamiennik z allegro będzie pasował, założyłem tera taki . To nie jest reklam.
https://allegro.pl/oferta/zawor-zwrotny-zaworek-paliwa-8mm-uniwersalny-9705318048?bi_
i moje pytanie czy jest dobry jak jaki będzie dobry do 2,0 CDT.
sTERYD - Nie Cze 06, 2021 10:46
Musi być zwrotno- ciśnieniowy, jakieś tam 3, czy 6 bar ma utrzymywać. Było o tem , nie wiem, czy nie w podwieszonych tematach.
0L0 - Nie Cze 06, 2021 11:33
Ja dokładnie taki zaworek zamontowałem u siebie, tylko go wewnątrz nieco zmodyfikowałem. Dotoczyłem mosiężną podkładkę pod uszczelkę i dobrałem odpowiednio twardą sprężynkę.
Bez takich modyfikacji ten zawór działa tylko zero-jedynkowo - w jedną stronę puszcza 100%, a w drugą blokuje na 100%
|
|