|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
MGF i MG TF - [MG TF] Przekładka Anglika
smutekh - Czw Gru 16, 2021 18:07 Temat postu: [MG TF] Przekładka Anglika Jestem w kontakcie z jednym z klubowiczów ale wiadomo że nikt nie wie wszystkiego.W związku z tym mam parę pytań żeby nie kupić czegoś nie potrzebnie.To znaczy które części mogą zostać.Od jednego z was już wiem że przekładni kierowniczej nie trzeba wymieniać tylko odwrócić.Czy do jej demontażu trzeba odsuwać ramę od nadwozia?Pytam bo widzę że mało tam miejsca i nie wiem czy przejdzie główka.
Czy wentylator nawiewu z nagrzewnicą bez klimy się różnią? Czy pedały się różnią?
Czy kolumnę kierowniczą ze wspomaganiem przełożę bez problemu?
Czy pompę hamulcową przeniosę na drugą stronę?Zdaję sobie sprawę że trzeba będzie przerobić dzwignię sterującą.
Mile widziane wszelkie uwagi na temat przeróbki.Na razie zbieram części.Jeżeli ktoś chciałby zadzwonić to podaję numer:604084166 I jeszcze edycja.Które z tych części są takie same w F i TF.Pytam bo znalazłem gościa który sprzedaje części ale głównie z MGF
flapjck1 - Czw Gru 16, 2021 19:33
odwrocic przekladnie? jak sobie to wyobrazasz?
smutekh - Czw Gru 16, 2021 20:14
To nie ja sobie wyobrażam tylko tak mi powiedział Malignus.Też wydało mi się to dziwne ale po obejrzeniu przekładni wydaje się to możliwe.
flapjck1 - Czw Gru 16, 2021 21:07
nie ma opcji, wyobraz sobie jak bedzie dzialal magiel jak go odwrocisz do gory nogami...
smutekh - Czw Gru 16, 2021 22:21
A dlaczego do góry nogami? Wyobraz sobie że obracasz go o 180 stopni ale w płaszczyznie poziomej.Po prostu główka wyjdzie po właściwej stronie.Nie będzie do góry nogami. Główka będzie nie od strony grodzi tylko od strony belki.Różnica tylko taka że główka będzie po przeciwnej stronie listwy.Jednak to przesunięcie będzie niewielkie i myślę że przeguby na kolumnie kierowniczej to zgubią zwłaszcza że kolumna ma możliwość zmiany swojej długości.
flapjck1 - Pią Gru 17, 2021 11:53
no to jest wlasnie do gory nogami, i nadal postuluje: wyimaginujcie sobie co sie dzieje z listwa przy kreceniu kierownica
Malignus - Pią Gru 17, 2021 18:35
To tak jeszcze wyjasnie temat.Info uzyskalem od Sknerka ktory poprawial wlasnie przekladke angola na eu.Zmienianych bylo sporo klamotow.Bo przekladka niekoniecznie byla dobrze zrobiona.Problem z serwem hamulcowym,linka gazu i kupa innych dupereli
smutekh - Pią Gru 17, 2021 21:50
flapjck1 napisał/a: | no to jest wlasnie do gory nogami, i nadal postuluje: wyimaginujcie sobie co sie dzieje z listwa przy kreceniu kierownica | Sorry że się denerwuję ale bredzisz kolego.Przeczytaj mój poprzedni post jeszcze ze cztery razy i nie przekręcaj magla tylko go odwróć tak żeby główka była po stronie przeciwnej samochodu.Jeżeli ci to sprawia problem to wez ołówek,połóż go na stole i obróć go żeby ostry koniec znalazł się tam gdzie przedtem był tępy koniec.Co ci się wtedy ustawi do góry nogami? Ja proszę o wypowiedzi osoby które mają doświadczenie techniczne i minimum pojęcia o mechanice.Proponuję żebyś już mi nie "pomagał" i nie zaśmiecał tematu.
nanab - Nie Gru 19, 2021 01:26
Jak byś jej nie obracał to zawsze lewa strona będzie z prawej a prawa z lewej, więc nawet jak zamontujesz kierownicę nad maską tak żeby dało się ją podłączyć do wałka, to przy kręceniu w prawo będzie skręcać w lewo i odwrotnie.
smutekh - Nie Gru 19, 2021 19:15
I tu muszę przyznać rację.Rzeczywiście nie brałem pod uwagę faktu że jak obrócę maglownicę i główka wyjdzie po drugiej stronie listwy to zmieni się kierunek przesuwu tej listwy.Zwracam honor.Czyli fizycznie się da przełożyć ale nie ma to sensu bo działać nie będzie......Czyli magiel trzeba kupić.Tyle w temacie magla.
flapjck1 - Nie Gru 19, 2021 20:57
smutekh napisał/a: | flapjck1 napisał/a: | no to jest wlasnie do gory nogami, i nadal postuluje: wyimaginujcie sobie co sie dzieje z listwa przy kreceniu kierownica | Sorry że się denerwuję ale bredzisz kolego.Przeczytaj mój poprzedni post jeszcze ze cztery razy i nie przekręcaj magla tylko go odwróć tak żeby główka była po stronie przeciwnej samochodu.Jeżeli ci to sprawia problem to wez ołówek,połóż go na stole i obróć go żeby ostry koniec znalazł się tam gdzie przedtem był tępy koniec.Co ci się wtedy ustawi do góry nogami? Ja proszę o wypowiedzi osoby które mają doświadczenie techniczne i minimum pojęcia o mechanice.Proponuję żebyś już mi nie "pomagał" i nie zaśmiecał tematu. |
mam wieksze doswiadczenie niz jestes w stanie sobie wyimaginowac, wlacznie z przekladkami, wlacznie z probami montazu pomylkowo dostarczonych przekladni RHD zamiast LHD
wiec JA wiem co pisze i dlatego kaze wam uruchomic wyobraznie, jakby to bylo takie proste to producenci mieli by jeden typ magla i nie bawili sie w jakies dwa typy
smutekh - Nie Gru 19, 2021 22:12
W poprzednim poście sprostowałem.Zwróciłem honor między innymi Tobie.Mój błąd i potrafię się przyznać.Ja Spierałem się z Tobą o to że magiel nie będzie do góry nogami.I podtrzymuję zdanie.Tylko finalnie nic z tego nie wyjdzie bo jak napisał nanab kierownicą będzie się kręciło na odwrót.Więc poniekąd wszyscy mają trochę racji.Konkluzja jest taka że pisząc że się nie da MIAŁEŚ CAŁKOWITĄ RACJĘ i sorki za te opryskliwe słowa.Acha i dostałeś punkt.Nie wiem czy to ważne ale zawsze......
flapjck1 - Wto Gru 21, 2021 11:35
no offence, ja po prostu zabieram glos jak jestem czegos pewny
smutekh - Wto Gru 21, 2021 20:02
A tak zapytam,bo nie znam Roverów,nie podejdzie magiel z innego modelu.Wiem że kombinuję nieprawidłowo ale brzytwy się chwytam bo nie chcę jezdzić LHD
flapjck1 - Wto Gru 21, 2021 20:28
nistety nie, tylko mgf mgft
|
|