Zobacz temat - [R214 97r] Koszt rozrządu-częsci

Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R214 97r] Koszt rozrządu-częsci

TomasGSM - Sro Kwi 04, 2007 14:59
Temat postu: [R214 97r] Koszt rozrządu-częsci
Witam. Od tygodnia jestem szczesliwym posiadaczem Rovera 214 z silnikiem 1.4..i tu mam dylemat; nie wiem czy jest to "S" czy "Si"..??... w jaki sposob mozna to sprawdzic? No i jeszzce jedna sprawa. Jaki jest koszt rozrządu bez robocizny?we szystkich dokumentach jakie posiadam pisze tylko Rover 214 kat 1.4 . Rocznik autka to 97`..auto sprowadzone ;) Moze dla niektorych beda to smieszne pytania, ale ja naprawde jestem laikiem z dzieciny Motoryzacji ;) z gory dziekuje za udzielona pomoc i zainteresowanie tematem.Pozdrawiam :-)

piter34: stosuj się do zasad kącika dotyczących redagowania tytułu wątku

sTERYD - Sro Kwi 04, 2007 15:09

chyba "I" czy "SI" :wink:
oba silniki różnią się mocą pierwszy 55kW drugi 76 kW i to powinieneś mieć w dowodzie
Poza tym jak zerkniesz pod maskę to od razu widać: silnik z 8 zaworami ma wąską głowicę i świece na wierzchu (od przodu), zaś 16 zaworowy u góry jest dosć szeroki i świece powinny być pod osłoną pośrodku głowicy (no oczywiście osłone mógł jakis barbarzynca wyrzucić).
Starałem się jak najbardziej zrozumiale opisać :wink:
jak masz jakies wątpliwości to poszperaj w galerii za fotkami obu silników to zobaczysz że róznice widać od razu :wink:

o tu masz silnik w 214 Si AndrewS'a:
http://www.roverki.pl/mod...2&orderby=dateD

piter34 - Sro Kwi 04, 2007 15:13

TomasGSM napisał/a:
Jaki jest koszt rozrządu bez robocizny?

Sprawdź sobie ceny na:
www.tomateam.pl

pasek rozrządu, uszczelniacze wałka rozrządu, pompa wody, rolka napinająca

TomasGSM napisał/a:
nie wiem czy jest to "S" czy "Si"..??

zajrzyj pod maskę, a potem na te linki:
Silnik DOHC, czyli oznaczenie "Si"
Silnik SOHC, czyli oznaczenie "i".

TomasGSM - Sro Kwi 04, 2007 15:25