Zobacz temat - [214i] Parujące reflektory i piszczący wentylator
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [214i] Parujące reflektory i piszczący wentylator

Dzenson - Pią Kwi 20, 2007 09:03
Temat postu: [214i] Parujące reflektory i piszczący wentylator
Witam,
Oczywiście szukałem ale większość tematu związanymi ze światłami dotyczyła silniczka. A mnie interesuje czy ktoś z Was robił coś z parującymi reflektorami? Jakieś doświadczenia -pozytywne? Mi parują nieco po ostrym myciu np.
I zaraz drugie pytanie - też szukałem ale temat dmuchawy (nawiew do kabiny) najczęściej poruszany był w związku z brakiem pełnej regulacji. A mnie interesuje jak mogę się szybko dobrać do wentylatorka bo mu się obywatel piszczyk włączył.

Pozdrawiam

brt: uzupełniłem temat

kqba - Pią Kwi 20, 2007 09:10

Mi tez parował jeden reflektor. Przy okazji "wybielania" kierunkowskazów, czyli rozbierania reflektora i sklejania go na nowo nowym silikonem problem ustąpił. Przynajmniej jak dotąd nie widzialem, żeby parował.
Dzenson - Pią Kwi 20, 2007 09:12

Sam go rozbierałeś? Jeśli ktoś to robił będę wdzięczny za krótki opis tej czynności.
Brt - Pią Kwi 20, 2007 09:14

Dzenson napisał/a:
A mnie interesuje jak mogę się szybko dobrać do wentylatorka bo mu się obywatel piszczyk włączył.


Wentylator jest, podobnie jak rezystory i filtr p.pyłkowy, za schowkiem pasażera. Ale ZTCP to nie jest już tak łatwo go wyjąć. Coś przeszkadza chyba, wiec trzeba trochę pokombinować ;)

Paul - Pią Kwi 20, 2007 09:51

Dzenson napisał/a:
Sam go rozbierałeś? Jeśli ktoś to robił będę wdzięczny za krótki opis tej czynności.

Jakbyś poszukał, to byś znalazł TO - było całkiem niedawno :)

Dzenson - Pią Kwi 20, 2007 09:53

Ja szukam tu, na forum. Ale dzięki za link
Paul - Pią Kwi 20, 2007 09:54

Dzenson napisał/a:
Ja szukam tu, na forum. Ale dzięki za link

A myślisz, że skąd to mam :?: ;)

rovero - Pią Kwi 20, 2007 09:55

Będzie niedługo manual po polsku na stronie... Jeśli parują Ci reflektory tzn że są nieszczelne.. Dlatego po rozebraniu i uszczelnieniu to ustępuje.

Pozdrawiam :wink:

Paul - Pią Kwi 20, 2007 10:03

Dzenson napisał/a:
Ale dzięki za link


Wytarczy "Pomógł" :mrgreen: :twisted:

Dzenson - Pią Kwi 20, 2007 10:05

Paul napisał/a:
Dzenson napisał/a:
Ja szukam tu, na forum. Ale dzięki za link

A myślisz, że skąd to mam :?: ;)


nie wpadłbym na to aby szukać o parowaniu używając frazy wybielanie...ale jeszcze raz - dziękuje - pewnie, że dam "pomógł" bo pomógł. Ale nie pisz mi tu, że nie szukałem :cool:

Teraz tak - już wiem to co chciałem się dowiedzieć. Dziękuje. O reflektorach już jest - a wentylatorowi nawiewu mogę zrobić kilka fotek podczas pracy i coś napisać jeśli jest taka potrzeba oczywiście.

Brt - Pią Kwi 20, 2007 11:07

Dzenson napisał/a:
a wentylatorowi nawiewu mogę zrobić kilka fotek podczas pracy i coś napisać jeśli jest taka potrzeba oczywiście.


jak najbardziej :) A jak przy rozbieraniu silniczka mógłbys wyjąć też plytkę z rezystorami i ja zmierzyć i opstrykać to już byłoby w całkiem super :D Bo artykuł o rezystorach pisało juz kilka osób (w tym i ja :oops: ) ale dalej go nie ma :| ;)

Dzenson - Pią Kwi 20, 2007 16:08

Płytkę powiadasz. Nie ma problema. Opiszę cały silniczek + ja to wytargać + foty + płytka.
Valander_wwa - Pią Kwi 20, 2007 17:40

Dzenson napisał/a:
Płytkę powiadasz. Nie ma problema. Opiszę cały silniczek + ja to wytargać + foty + płytka.


będziemy wdzięczni :)

Dzenson - Pią Kwi 20, 2007 18:21

Ok. właśnie wszystko skończyłem. Umordowałem się jak cholera ale efekt jest. W środę relacja z fotkami :cool:
kqba - Sob Kwi 21, 2007 16:47

U mnie nie działa pierwszy bieg nawiewu. Odkręcałem ten element dzisiaj. Te rezystory to takie zwoje drutów, coś jak w żarówce, tylko trochę większe. Ale nie miałem pojęcia co tam można wymienić, chyba całość, bo wyglądało to jakby to była jedna część. Jak masz to na zdjęciu, to proszę o zademonstrowanie.
piter34 - Pon Kwi 23, 2007 15:44

kqba napisał/a:
U mnie nie działa pierwszy bieg nawiewu. Odkręcałem ten element dzisiaj. Te rezystory to takie zwoje drutów, coś jak w żarówce, tylko trochę większe. Ale nie miałem pojęcia co tam można wymienić, chyba całość, bo wyglądało to jakby to była jedna część. Jak masz to na zdjęciu, to proszę o zademonstrowanie.

Musisz wymienić ten zwój (drut oporowy, rezystor), który jest urwany.

kqba - Wto Maj 01, 2007 19:18

piter34 napisał/a:
Musisz wymienić ten zwój (drut oporowy, rezystor), który jest urwany.

Teraz to już muszę dwa wymienić. Od wczoraj nie działa I i II bieg nawiewu.