Zobacz temat - [R416] Wymiana uszczelniaczy wałków i uszczelka termo
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R416] Wymiana uszczelniaczy wałków i uszczelka termo

prezes_jelonek - Pią Cze 01, 2007 14:50
Temat postu: [R416] Wymiana uszczelniaczy wałków i uszczelka termo
witam wszystkich :) problem ubywającego płynu już prawie opanowany tzn. popuszcza uszczelka termostatu chyba uszczelka. Termostat zamknięty w obudowie od strony trzech śrubek jest zabezpieczony uszczelką czy czymś innym ?? i drugie pytanie chce wymienić uszczelniacze tylne od strony aparatu wałków rozrządu. I tu moje pytanie co musze mieć jeszcze poza uszczelniaczami, jakieś dodatkowe uszczelki bo chyba trzeba rozpołowić głowice, musze ściągać pasek rozrządu itp.prosze o wskazówki i rady + eykaz potrzebnych elementów. Dzieki za wszystki odpowiedzi pozdrawiam
AndrewS - Sob Cze 02, 2007 01:03

prezes_jelonek napisał/a:
Termostat zamknięty w obudowie od strony trzech śrubek jest zabezpieczony uszczelką czy czymś innym


termostat z dwoch stron jest uszczelniony oringiem
tzn. przy wejsciu termostatu do silnika jest oring
i po zdjeciu gumowego weza z drugiej strony tez jest oring
niestety nie mam ich wymiarow

a co do uszczelniaczy walkow, to nie trzeba rozpolawiac glowicy
uszczelniacze mozna wyjac zagitym drutem robiac w nich otworek
ale uwaga na boczne scianki alu glowicy latwo je porysowac !!
nowe dobrze sie wciska naciskajac klucz nasadowy chyba 32
musissz zreszta sobie dopasowac klucz do uszczelniacza
dzieki temu rowno go wcisniesz

prezes_jelonek - Sob Cze 02, 2007 22:51

AndrewS napisał/a:
prezes_jelonek napisał/a:
Termostat zamknięty w obudowie od strony trzech śrubek jest zabezpieczony uszczelką czy czymś innym


termostat z dwoch stron jest uszczelniony oringiem
tzn. przy wejsciu termostatu do silnika jest oring
i po zdjeciu gumowego weza z drugiej strony tez jest oring
niestety nie mam ich wymiarow

a co do uszczelniaczy walkow, to nie trzeba rozpolawiac glowicy
uszczelniacze mozna wyjac zagitym drutem robiac w nich otworek
ale uwaga na boczne scianki alu glowicy latwo je porysowac !!
nowe dobrze sie wciska naciskajac klucz nasadowy chyba 32
musissz zreszta sobie dopasowac klucz do uszczelniacza
dzieki temu rowno go wcisniesz




dzięki wielkie za odpowiedz, musze się za to zabrać bo zaczyna mnie już słabić ten drobny wyciek oleju i wyciek płynu z obudowy termostatu po pożądnym rozgrzaniu silnika. Pozdrawiam