| 
				
					| 
							
								|  | Forum Klubu ROVERki.pl 
 |  |  Offtopic - Ilu jest użytkowników turbodiesli 86KM?
 
 Adrian355 - Pią Cze 15, 2007 18:10
 Temat postu: Ilu jest użytkowników turbodiesli 86KM?
 Witam. W tym dziale nic nie kosztuje w postach zakładanie tematów wieć sobie założe
 Ale do rzeczy. Chciałem sie spytać ile osób w naszym klubie ma silnki SD czyli te 86 konne.
 Ja mam i jechałem 175km/h
 Ciekawi mnie czy nie jestem sam
   UncleAllEvil - Pią Cze 15, 2007 18:45
 
 Popatrz na info pod avatarem, sporo ich tu jest. Każdy z podpisem D/Di to wersja bez intercoolera, 86KM.
 Ja swoim jechałem ponad 160km/h.
 Adrian355 - Pią Cze 15, 2007 18:58
 
 Wiem ale mi o to właśnie chodzi, a przecież nic złego nie robie
  A Niechce mi sie sprawdzać wszystkich użytkowników. PTE - Pią Cze 15, 2007 20:42
 Temat postu: Re: Ilu nas Jest
 
  	  | Adrian355 napisał/a: |  	  | Ja mam i jechałem 175km/h
 | 
 
 Jako kierowca?
   pawciu87 - Pią Cze 15, 2007 22:25
 
 
  	  | Adrian355 napisał/a: |  	  | wszystkich urzytkowników. | 
 
 
 użytkowników...
  ja swoim SDi jechalem 200 i sie nie chwale...  plus seicento 900 - 150 km/h Adrian355 - Sob Cze 16, 2007 06:52
 
 Nie, jako pasażer. No co tak Was mało
   Tomi - Sob Cze 16, 2007 09:02
 
 
  	  | UncleAllEvil napisał/a: |  	  | Popatrz na info pod avatarem, sporo ich tu jest. Każdy z podpisem D/Di to wersja bez intercoolera, 86KM. | 
 Wydaje mi się, że jesteś w błędzie. Słabsze wersje są oznaczone D i SD, natomiast mocniejsze Di i SDi. Z reguły litera S przed D lub Di oznacza wersję lepiej wyposażoną. Jest jeszcze sporadycznie spotykana wersja "super" wyposażona GSDi...
 Oczywiście nie będę się przy tym upierał...
 piter34 - Sob Cze 16, 2007 16:05
 
 
  	  | Tomi napisał/a: |  	  |  	  | UncleAllEvil napisał/a: |  	  | Popatrz na info pod avatarem, sporo ich tu jest. Każdy z podpisem D/Di to wersja bez intercoolera, 86KM. | 
 Wydaje mi się, że jesteś w błędzie. Słabsze wersje są oznaczone D i SD, natomiast mocniejsze Di i SDi. Z reguły litera S przed D lub Di oznacza wersję lepiej wyposażoną. Jest jeszcze sporadycznie spotykana wersja "super" wyposażona GSDi...
 Oczywiście nie będę się przy tym upierał...
 | 
 400 Di ma zdecydowanie 86KM, ale nie będę się przy tym upierał.
   W 600 Di to oczywiście 105KM, bo tam nic innego nie ładowano.
 
 Di to wersja bez IC, ale z elektronicznie sterowaną pompą. Tak w jednym z wątków ustalono.
 Brt - Sob Cze 16, 2007 21:13
 
 
  	  | piter34 napisał/a: |  	  | 400 Di ma zdecydowanie 86KM, ale nie będę się przy tym upierał. | 
 
 I dobrze, że się nie upierasz, bo znam 2 sztyki R420Di i oba mają IC i 105KM mocy
  po prostu nie ma na to reguły.... Trzeba samemu prawdzić jaka to wersja silnikowa.. Adrian355 - Sob Cze 16, 2007 21:59
 
 Kopalnia wiedzy sie robi o siliniku 86 konnym. Ale jakoś nikt sie nie przyznaje kto ma
   Brt - Sob Cze 16, 2007 22:01
 
 Ja niestety mam 105 KM
     pawciu87 - Nie Cze 17, 2007 02:16
 
 
  	  | Brt napisał/a: |  	  | Ja niestety mam 105 KM     | 
 
 
 niestety
       Tomi - Nie Cze 17, 2007 10:42
 
 
  	  | piter34 napisał/a: |  	  | Di to wersja bez IC, ale z elektronicznie sterowaną pompą. Tak w jednym z wątków ustalono.
 | 
 Tzn. Chcesz powiedzieć, że w latach 95-97 (jak rozumiem o takim okresie rozmawiamy) były 3 silniki serii L? Nigdzie nie spotkałem takich informacji. Wszyskie wersje Di i SDi, które widziałem miały silnik z IC (pomijam pomyłki wyniklające z błędów podczas sprowadzania). Jeśli ktoś posiada samochód Di z lat 95-97 w wersji bez IC i elektronicznie sterowaną pompą, chętnie poznałbym jego vin. Kolejne nowe doświadczenie...
 
 [ Dodano: Nie Cze 17, 2007 11:44 am ]
 Ja mam klekota bez IC.
 UncleAllEvil - Nie Cze 17, 2007 16:46
 
 
  	  | Tomi napisał/a: |  	  |  	  | piter34 napisał/a: |  	  | Di to wersja bez IC, ale z elektronicznie sterowaną pompą. Tak w jednym z wątków ustalono.
 | 
 Tzn. Chcesz powiedzieć, że w latach 95-97 (jak rozumiem o takim okresie rozmawiamy) były 3 silniki serii L? Nigdzie nie spotkałem takich informacji. Wszyskie wersje Di i SDi, które widziałem miały silnik z IC (pomijam pomyłki wyniklające z błędów podczas sprowadzania). Jeśli ktoś posiada samochód Di z lat 95-97 w wersji bez IC i elektronicznie sterowaną pompą, chętnie poznałbym jego vin. Kolejne nowe doświadczenie...
 | 
 Ja mam R420Di, 86KM, BEZ IC, 1996r, 3 świece. Mechanior twierdzi, że pompa sterowana mechanicznie (ale to matoł więc nie wiem na 100%). Jak powiesz mi jak sprawdzić rodzaj sterowania pompą to sprawdzę.
 Brt - Nie Cze 17, 2007 20:07
 
 
 Zobacz czy do pompy dochodzi linka od pedału gazu. Jesli tak, to masz pompę mechanicznie sterowaną 	  | UncleAllEvil napisał/a: |  	  | Jak powiesz mi jak sprawdzić rodzaj sterowania pompą to sprawdzę. | 
   UncleAllEvil - Nie Cze 17, 2007 21:01
 
 Tak, dochodzi linka
  To jednak mechanior ma rację  Ale na klapie 420Di,  w szkopskiej książce serwisowej jest 420D wpisane wszędzie chociaż to może nie mieć znaczenia. Oryg. instrukcja wymienia modele D, Di i SDi w danych technicznych (z diesli). Tomi - Pon Cze 18, 2007 00:56
 
 
  	  | UncleAllEvil napisał/a: |  	  |  	  | Tomi napisał/a: |  	  |  	  | piter34 napisał/a: |  	  | Di to wersja bez IC, ale z elektronicznie sterowaną pompą. Tak w jednym z wątków ustalono.
 | 
 Tzn. Chcesz powiedzieć, że w latach 95-97 (jak rozumiem o takim okresie rozmawiamy) były 3 silniki serii L? Nigdzie nie spotkałem takich informacji. Wszyskie wersje Di i SDi, które widziałem miały silnik z IC (pomijam pomyłki wyniklające z błędów podczas sprowadzania). Jeśli ktoś posiada samochód Di z lat 95-97 w wersji bez IC i elektronicznie sterowaną pompą, chętnie poznałbym jego vin. Kolejne nowe doświadczenie...
 | 
 Ja mam R420Di, 86KM, BEZ IC, 1996r, 3 świece. Mechanior twierdzi, że pompa sterowana mechanicznie (ale to matoł więc nie wiem na 100%). Jak powiesz mi jak sprawdzić rodzaj sterowania pompą to sprawdzę.
 | 
 Podaj mi proszę nr VIN na priv. To może być ciekawe doświadczenie...
 Adrian355 - Pon Cze 18, 2007 09:12
 
 Tomi powiedz mi czy u ciebie też tak słychać turbine ja ją głośno i wyraźne słysze z 20 metrów
   piter34 - Pon Cze 18, 2007 15:14
 
 
  	  | Brt napisał/a: |  	  | I dobrze, że się nie upierasz, bo znam 2 sztyki R420Di i oba mają IC i 105KM mocy  po prostu nie ma na to reguły.... Trzeba samemu prawdzić jaka to wersja silnikowa.. | 
 Enoooo.
 To dlaczego mnie nie opier***** jak pisałem punkt do FAQ:
 http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#81
 Brt - Pon Cze 18, 2007 19:51
 
 Bałem się
     
 |  |