Zobacz temat - [R XXX] jaka różnica SDi a DI
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) - [R XXX] jaka różnica SDi a DI

Drak3 - Pią Sie 03, 2007 19:13
Temat postu: [R XXX] jaka różnica SDi a DI
szukalem wszedzie ale nie moge nigdzie znalesc czym sie roznic silnik w roverach 620 Sdi od Di ? pozdro

Paul: retusz tematu

ezy - Pią Sie 03, 2007 19:23

Jest na 100% w archiwalnej czesci forum. Silniki chyba niczym sie nie roznia (o ile pamietam) - kwestia wyposazenia
Tempest - Pią Sie 03, 2007 20:25

nie bijcie, może strzelę gafę, ale czy to nie jest różnica między 16V a 8V?
Kruchy - Pią Sie 03, 2007 20:28

Tempest napisał/a:
nie bijcie, może strzelę gafę


A poczekaj Ty do niedzieli :twisted: My Ci damy 8, ba nawet 16 :razz:

giewu - Pią Sie 03, 2007 20:53

Drak3 napisał/a:
szukalem wszedzie ale nie moge nigdzie znalesc czym sie roznic silnik w roverach 620 Sdi od Di ?
to są te same silniki ... zerknij na dane techniczne
ezy napisał/a:
Jest na 100% w archiwalnej czesci forum. Silniki chyba niczym sie nie roznia (o ile pamietam) - kwestia wyposazenia
100% :mrgreen:
sTERYD - Pią Sie 03, 2007 22:04

a nie jest to kwestia intercoolera :?: :???:
markos620SDi - Pią Sie 03, 2007 22:14

sTERYD napisał/a:
a nie jest to kwestia intercoolera :?: :???:


nie,nie, bez intercoolera silnik ma 86 koni, ale w 600-tkach nie była nontowana ta wersja często dostępna natomiast w serii 200

mik18 - Sob Sie 04, 2007 11:01

Jeśli ma z przodu intercooler to jest SDi, a jak nie ma to jest SD
Paul - Sob Sie 04, 2007 11:44

mik18 napisał/a:
to jest SDi, a jak nie ma to jest SD

Tyle tylko, że nie o to chodziło :(

grz3loo - Sob Sie 04, 2007 15:54

jezeli sie nie myle to tak jak w 400-tkach, sdi jest mocniejszy a kilkanascie koni od sd. czy o to ci chcodzilo??
Brt - Nie Sie 05, 2007 20:30

W R200 i R400 były montowane wersje zarówno 86KM jak i 105KM. Co do oznaczenia to w przypadku Di i SDi dla R600 to będzie chodziło o wyposażenie. Jesli chodzi o sam silnik w R200 i R400 to najlepsza metoda sprawdzenia rodzaju silnika "na ilość śrub" ;) opisana w Technicznym FAQ.
piter34 - Czw Sie 16, 2007 12:32

Brt napisał/a:
Jesli chodzi o sam silnik w R200 i R400 to najlepsza metoda sprawdzenia rodzaju silnika "na ilość śrub" ;) opisana w Technicznym FAQ.

W FAQ jest w ogóle omówione całe zagadnienie D/SD/Di/SDI