Zobacz temat - [R416Si] Proszę o pomoc przy klimatyzacji...
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R416Si] Proszę o pomoc przy klimatyzacji...

truten23 - Pon Sie 13, 2007 01:53
Temat postu: [R416Si] Proszę o pomoc przy klimatyzacji...
Witam!! Jestem początkujący na tym forum, wieć wybaczcie jakieś moje błędy... :>

Jestem "świeżym" posiadaczem ROVERka i mam taki dinks: po włączeniu klimy (zapala sie lampka na przycisku A/C po włączeniu dmuchawy i silnika) nie słychać "szczęknięcia elektrosprzęgła", wypiołem z nad sprężarki taki czerwony kabel (chyba od elektrosprzęgła??) i nie ma na nim napięcia. czy mógłby mi ktoś coś podpowiedzieć co do klimatyzacji?? Może gdzie szukać czujników do sprawdzenia, albo jakiś schemat...
dodam że freon jest... pozdrawiam Krzysiek. :smile:

bartko100 - Pon Sie 13, 2007 07:11

Kolego wepnij go spowrotem i jedz wpierw nabić freonu, ponieważ nie załączy ci sprężarki jak będzie za małe ciśnienie
Brt - Pon Sie 13, 2007 07:39

przecież napisał, że czynnik (nie freon ;)) jest. truten23, ściągnij sobie RAVE - link jest w technicznym FAQ na www.roverki.pl 4 pytanie od góry i w nim znajdziesz schematy instalacji Twojego auta. Czy bezpieczniki sprawdzałeś?? Szczegolnie te pod maską??

[ Dodano: Pon Sie 13, 2007 7:39 am ]
No i witamy na forum :D

sTERYD - Pon Sie 13, 2007 13:27

spróbuj poczytać to:
http://www.roverki.pl/article.php?sid=465
jest tam dużo o klimatyzacji
to, że się nie włącza zależy od wielu czynników i czujników, i jest sporo miejsc gdzie może się przerwać obwód :(

truten23 - Pon Sie 13, 2007 15:20

Dzięki Brt, miło tu :grin:

co do ciśnienia czynnika to nie jestem pewien czy jest wystarczające, jak wcisne zawór to syczy...

Cytat:
Cytat:
spróbuj poczytać to:
http://www.roverki.pl/article.php?sid=465
jest tam dużo o klimatyzacji
to, że się nie włącza zależy od wielu czynników i czujników, i jest sporo miejsc gdzie może się przerwać obwód