|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R400] Cewka czasu wtrysku paliwa kod 34
arjo1 - Czw Sie 16, 2007 19:13 Temat postu: [R400] Cewka czasu wtrysku paliwa kod 34 Witam wszystkich kilka dni temu zakupiłem [R 400 2,0SDI 99r] i mam następujący problem a mianowicie w trakcje jazdy zapala się chack i samochód traci moc. Sczytany numer błędu to 34 czyli cewka czasu wtrysku paliwa. Po sprawdzeniu okazało się że urwany jest przewód przy kostce idący do pompy. Kostka ta posiada 3 złącza do których dochodzą dwa przewody. Jeden z przewodów dochodzi do pinu nr. 1 i wychodzi również z pinu nr. 1, drugi dochodzi do pinu nr.2 a niestety nie wychodzi z niego a wyjście jest z pinu nr. 3. I tu moje pytanie: Jakie jest prawidłowe połączenie przewodów w kostce? Na co jeszcze zwrócić uwagę?
Pozdrawiam
sTERYD - Czw Sie 16, 2007 19:20
Popraw temat na zgodny z zasadami
Cewka czasu wtrysku jest umieszczona w pompie wtryskowej.
Najczęstszą przyczyną wyskoczenia takiego błędu jest przerwa w okablowaniu pompy.
Brt - Czw Sie 16, 2007 19:21
Witamy i na początek zrypka zapoznaj się z ZASADAMI pisania tematów w usterkach i popraw swój temat.
A teraz te przyjemniejsze rzeczy: TUTAJ znajdziesz link do RAVE a w nim są kompletne schematy elektryczne na podstawie których powinieneś bez problemu znaleźć właściwy sposób podłączenia przewodów przy pompie.
i ogólnie poczytaj sobie techniczny FAQ i inne artykuły na stronie
No i gratuluję nabycia Roverka
arjo1 - Pią Sie 17, 2007 18:36
Witam niestety problemów ciąg dalszy i tu moje pytanie czy przewód różowo-czarny podłączony do przepływomierza do piny nr. 2 i jeszcze do kilku czujników powinien mieć potencjał masy?
Pozdrawiam
Brt - Pią Sie 17, 2007 21:21
arjo1, dostałeś ostrzeżenie za niestosowanie się do zasad kącika i upomnień administracji forum.
TUTAJ znajdziesz częściową odpowiedź na swoje drugie pytanie.
arjo1 - Czw Sie 23, 2007 20:26
Witam
Problem został rozwiązany. Urwany przewód musi być połączony do cewki znajdującej się w pompie wtryskowej i wtedy po włączeniu zapłonu słychać charakterystyczne buczenie. W trakcie naprawy pojawił się kolejny problem z czujnikiem podniesienia igły wtryskiwacza uszkodzona okazała się złączka. Na szczęście przepływomierz był ok. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Brt - Czw Sie 23, 2007 20:34
Ułamane przewody przy pompie są bolączką tych silników. Warto od czasu do czasu się im przyjrzeć Fajnie, że wszystko działa
|
|