|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Offtopic - Duży artykuł w GT nt. silników serii K.
kqba - Pią Sie 31, 2007 23:01 Temat postu: Duży artykuł w GT nt. silników serii K. W sierpniowo-wrześniowym wydaniu magazynu GT jest spory, bo dwustronnicowy artykuł pt. ROVER "K" SERIA. W artykule opisane są poszczególne jednostki silnikowe tej serii oraz opisane przykłady modyfikacji tych jednostek.
Niestety nie mam skanera i nie mam możliwości wrzucenia artykułu. Może jutro aparatem go pstryknę i poskładam.
Jeżeli to prawda co opisują w tym artykule, że moc silnika np. 1.6 w bardzo prosty sposób można zwiększyć, chociażby po zmianie dolotu i przepustnicy i wałków to trzeba się brać do roboty. Ciekawy jestem jak firmy, które tunningowały te silniki radziły sobie z układem chłodzenia? O dziwo (dla mnie to ciekawostka) najmocniejszym samochodem wyposażonym w K16 jest Rover 114 zbudowany przez firmę Zastec Tuning z Łodzi.
http://www.zastec.pl/114gti.html
http://www.zastec.pl/114-07-technika.html
EDIT: Obiecany artykuł.
str.1
str.2
Pozostałe strony to zdjęcia.
7Tomi - Nie Wrz 02, 2007 16:12 Temat postu: Re: Duży artykuł w GT nt. silników serii K.
kqba napisał/a: | O dziwo (dla mnie to ciekawostka) najmocniejszym samochodem wyposażonym w K16 jest Rover 114 zbudowany przez firmę Zastec Tuning z Łodzi.
|
Chłopaki wiedzą co robią Na początku (pierwszy ich sezon ze 114) silnik po niewielu modyfikacjach miał, 152KM więc jak widac moc drzemie w serii K. Od tamtej pory ta 114 była niepokonana w klasie mini.
AndrewS - Nie Wrz 02, 2007 22:37
z tego co tam jest napisane, to zeby miec konkretne/zadowalajace efekty, to trzeba konkretnie do tego podejsc
paff - Nie Wrz 02, 2007 22:51
no niestety nie jest to takie latwe jak chipowanie silnikow TDI , gdzie za 2000-3000pln mozna dostac 25koni i sliczny moment a spalanie nie wzrosnie znacznie
|
|