|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R25 1.4 2002r.] Rozrzad, kolo zamachowe
mt - Sro Wrz 05, 2007 19:42 Temat postu: [R25 1.4 2002r.] Rozrzad, kolo zamachowe Witam,
Moze ktos opisac gdzie i jak znalezc otwor sluzacy do blokowania kola zamachowego?
I gdzie ten otwor znalezc? Haynes radzi zablokowac srubokretem po wkreceniu kawalka metalu w dziure po srubie - ale do tego potrzeba 2 osob - jedna trzyma srubokret, druga odkreca kolo pasowe. Potrzebuje rozwiazanie lepsze - jakim zdaje sie byc wlozenie 6mm preta. Pytanie tylko gdzie i jak.
Kazda informacja cenna,
Pozdrawiam,
PTE - Czw Wrz 06, 2007 12:18
Zdaje się że nie ma takiego otworu Są 2 sposoby na zablokowanie wału - ten z kawałkiem płaskownika przykręconym do otworu po śrubie opisywany w Haynesie i drugi - podawany przez Rave - zalecający wymontowanie rozrusznika i wstawienie w jego miejsce blokady. W obu przypadkach blokuje się wieniec, konstruktor nie przewidział więc chyba innej metody.
mt - Czw Wrz 06, 2007 13:33
PTE napisał/a: | Zdaje się że nie ma takiego otworu Są 2 sposoby na zablokowanie wału - ten z kawałkiem płaskownika przykręconym do otworu po śrubie opisywany w Haynesie i drugi - podawany przez Rave - zalecający wymontowanie rozrusznika i wstawienie w jego miejsce blokady. W obu przypadkach blokuje się wieniec, konstruktor nie przewidział więc chyba innej metody. |
Witam,
http://www.roverki.pl/for...ko%B3a+pasowego
W tym watku jest mowa o tym otworze. Poza tym jesli popatrzysz na zdemontowane kolo zmachowe to ma ono mniej wiecej w polowie promienia otwory rozmieszczone co pewien odstep. Kwestia gdzie jest dziura w obudowie coby wetknac tam te 6mm wiertlo..
Pozd,
PTE - Czw Wrz 06, 2007 14:04
Tylko że wskazany przez Ciebie wątek dotyczy silnika serii L, czyli diesla...
|
|