Zobacz temat - [Rover 220 SDI '97] -obejma osłony przegubu-co to jest?

Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [Rover 220 SDI '97] -obejma osłony przegubu-co to jest?

stan_w._j. - Wto Wrz 11, 2007 10:06
Temat postu: [Rover 220 SDI '97] -obejma osłony przegubu-co to jest?
Jestem po wymianie amorów, mechanik zauważył,że nie mam obejmy na jakiejś gumie przylegajacej do koła i że jest to osłona zabezpieczająca przed dostawaniem sie brudu (piasku,wody itp) co w konsekwencji może doprowadzić do rozpady samego przegubu.

Gdzie to można kupić?Czy w sklepie pytać właśnie o: "obejmę osłony przegubu?"
No i muszę kupić cały prawy wahacz razem ze swożniem.

Pozdrawiam.

maciej - Wto Wrz 11, 2007 10:10

Stan W. J. napisał/a:
Gdzie to można kupić?Czy w sklepie pytać właśnie o: "obejmę osłony przegubu?"

Tak. To zwykle jest komplet z osłoną przegubu, ale może można kupić samo.
To tak naprawdę wygląda jak taki duży cybant. :)
Stan W. J. napisał/a:
No i muszę kupić cały prawy wahacz razem ze swożniem.

www.tomateam.pl :)

giewu - Wto Wrz 11, 2007 10:10
Temat postu: Re: [Rover 220 SDI '97] -obejma osłony przegubu-co to jest?
Stan W. J. napisał/a:
...Czy w sklepie pytać właśnie o: "obejmę osłony przegubu?"
....
to jest po prostu opaska zaciskowa, która utrzymuje osłonę na przegubie :mrgreen:
stan_w._j. - Wto Wrz 11, 2007 10:14

To jest forum! Nigdzie nie ma takich fachowców.
Nie zdążyłem zrobić kawy i już jest odpowiedź. Panowie z przyjemnością daję Wam po punkcie i już dzwonię do sklepu.
Pozdro.

Kris - Wto Wrz 11, 2007 10:40

Stan W. J. napisał/a:
To jest forum! Nigdzie nie ma takich fachowców.
Nie zdążyłem zrobić kawy i już jest odpowiedź. Panowie z przyjemnością daję Wam po punkcie i już dzwonię do sklepu.
Pozdro.

25 pln dałem za gumę opaski i smar w komplecie do R200 (jakiś mc temu)

makol - Nie Mar 16, 2008 18:23