|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [Rover 220 SDI '97] -obejma osłony przegubu-co to jest?
stan_w._j. - Wto Wrz 11, 2007 10:06 Temat postu: [Rover 220 SDI '97] -obejma osłony przegubu-co to jest? Jestem po wymianie amorów, mechanik zauważył,że nie mam obejmy na jakiejś gumie przylegajacej do koła i że jest to osłona zabezpieczająca przed dostawaniem sie brudu (piasku,wody itp) co w konsekwencji może doprowadzić do rozpady samego przegubu.
Gdzie to można kupić?Czy w sklepie pytać właśnie o: "obejmę osłony przegubu?"
No i muszę kupić cały prawy wahacz razem ze swożniem.
Pozdrawiam.
maciej - Wto Wrz 11, 2007 10:10
Stan W. J. napisał/a: | Gdzie to można kupić?Czy w sklepie pytać właśnie o: "obejmę osłony przegubu?" |
Tak. To zwykle jest komplet z osłoną przegubu, ale może można kupić samo.
To tak naprawdę wygląda jak taki duży cybant.
Stan W. J. napisał/a: | No i muszę kupić cały prawy wahacz razem ze swożniem. |
www.tomateam.pl
giewu - Wto Wrz 11, 2007 10:10 Temat postu: Re: [Rover 220 SDI '97] -obejma osłony przegubu-co to jest?
Stan W. J. napisał/a: | ...Czy w sklepie pytać właśnie o: "obejmę osłony przegubu?"
.... | to jest po prostu opaska zaciskowa, która utrzymuje osłonę na przegubie
stan_w._j. - Wto Wrz 11, 2007 10:14
To jest forum! Nigdzie nie ma takich fachowców.
Nie zdążyłem zrobić kawy i już jest odpowiedź. Panowie z przyjemnością daję Wam po punkcie i już dzwonię do sklepu.
Pozdro.
Kris - Wto Wrz 11, 2007 10:40
Stan W. J. napisał/a: | To jest forum! Nigdzie nie ma takich fachowców.
Nie zdążyłem zrobić kawy i już jest odpowiedź. Panowie z przyjemnością daję Wam po punkcie i już dzwonię do sklepu.
Pozdro. |
25 pln dałem za gumę opaski i smar w komplecie do R200 (jakiś mc temu)
makol - Nie Mar 16, 2008 18:23
Kris gdzie kupiłeś gumy ja muszę komplecik do 45. I jeszcze jedno jak wymienić same gumy (bo przeguby dobre) tak aby się nie narobić a dobrze zrobić !?
Chester - Nie Mar 16, 2008 18:27