Zobacz temat - [Rover 216] 98r zbieżność
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [Rover 216] 98r zbieżność

kuman - Wto Wrz 11, 2007 22:08
Temat postu: [Rover 216] 98r zbieżność
Witam,

Mam pytanko ostatnio zobaczyłem że zaczeło mi troche znosic autko jak myslicie czy powinienem ustawić zbieznośc i czy to może cos pomóc??? Pozatym byłem u mechanika ostatnio poniewaz cos z grzechotałao w kołach przy skręcaniu kierownica mechanik powiedział że to może byc łożyska amortyzatora ale mam tro sprawdzic i jak będe kręcił kierownić czy będzie się ta sprężyna w kole obracać co o tym myślicie narazie od kąd od niego przyjechałem nic sie nie dzieje.

thef - Wto Wrz 11, 2007 22:13

Najpierw wypadałoby sprawdzić ciśnienie w oponach. Potem ewentualnie stan zawieszenia i układu kierowniczego a na końcu ustawianie zbieżności. Szkoda ustawiać jeżeli za chwilę się okaże, że jakiś sworzeń jest do wymiany, bo po wymianie takiego elementu operację ustawiania zbieżności trzeba i tak powtórzyć.
Adrian355 - Wto Wrz 11, 2007 22:15

Tak jak przed mówca na stacje ciśnienie wyrównać a potem na jakąś pustą drogę puścić kierownice i po heblach :mrgreen:
ACE - Sro Wrz 12, 2007 11:02

Jak po sprawdzeniu opon, układu kierowniczego i ustawieniu zbieżności nadal bedzie ściągać to sprawdź kąt pochylenia kół.

Najczarniejszy scenariusz, bo nie da się tego w R regulować.

PTE - Sro Wrz 12, 2007 12:33

ACE napisał/a:
Jak po sprawdzeniu opon, układu kierowniczego i ustawieniu zbieżności nadal bedzie ściągać to sprawdź kąt pochylenia kół.

Najczarniejszy scenariusz, bo nie da się tego w R regulować.


Zawsze pozostaje rama, ewentualnie wstawienie mimośrodów zamiast normalnych śrub mocujących amortyzatory.

ACE - Sro Wrz 12, 2007 12:51

PTE napisał/a:

Zawsze pozostaje rama, ewentualnie wstawienie mimośrodów zamiast normalnych śrub mocujących amortyzatory.


Ale to już wtedy nie tak słodko i lekko.

TomaszFa - Sro Wrz 12, 2007 13:46
Temat postu: Ten sam problem albo jeszcze gorzej.
Witam. Ja mam podobny problem. Przy zmianie opon zauważyłem że są ścięte od wewnętrznej strony. Pojechałem do diagnosty który stwierdził że zbieżność jest dobra ale są złe kąty pochylenia sworznia (samochód jest "rozkraczony" z przodu) Niestety wg diagnosty nie ma regulacji w tym zakresie. Czy są jakieś metody regulacji? Czy pomoże wymiana sprężyn? Czy można zakupić jakieś mimośrody do mocowania kielicha amortyzatora lub dolnego wahacza?
Pozdrawiam Tomasz. :???:

darecki_gb - Sro Wrz 12, 2007 14:04

przyczyn moze byc wiele a moze trzeba tylko wywazyc kola mi tez sciagalo na lewo po wywazeniu przestalo