|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [214Si '97] pytanko o pewną część wydechu
supr3me - Pon Wrz 24, 2007 22:00 Temat postu: [214Si '97] pytanko o pewną część wydechu Witam
mam do wymiany początkową część wydechu między silnikiem a katalizatorem a dokładniej mówiąc między kolektorem a złączką (dwie rury dł. ok 60cm) i tak sie zastanawiam od jakich silników będzie to pasować, czy musi to być 1,4 taki jak mój? albo czy zawory grają jakąś rolę? (8V - 16V)
pozdrawiam
Tomek
ADAM1 - Pon Wrz 24, 2007 22:11
supr3me napisał/a: | tak sie zastanawiam od jakich silników będzie to pasować, czy musi to być 1,4 taki jak mój? albo czy zawory grają jakąś rolę? (8V - 16V) |
Nie wiem jak jest DOHC/SOHC , ale od 1.6 powinno pasowac, byle bylaby to seria 200
sTERYD - Pon Wrz 24, 2007 22:18
w 8v to na pewno jest inaczej
według EPC nie masz dwururki ale to może tylko kwestia rysunku, w każdym razie numery nie zgadzają się z niczym innym
[ Dodano: Pon Wrz 24, 2007 11:20 pm ]
Cytat: | Nie wiem jak jest DOHC/SOHC , ale od 1.6 powinno pasowac, byle bylaby to seria 200 |
no właśnie też byłem zaskoczony, ale w serii 200 się nie zgadza
przynajmniej tak twierdzi EPC
ADAM1 - Pon Wrz 24, 2007 22:56
SOHC/DOHC = 8V/16V
sTERYD - Pon Wrz 24, 2007 23:59
wiem (choć zdarzają się SOHC 16v wiesz o tym chodziło mi o to , że o dziwo od 1,6 nie pasuje
ADAM1 - Wto Wrz 25, 2007 00:30
sTERYD napisał/a: | wiem (choć zdarzają się SOHC 16v wiesz o tym ) |
.......no tak, w moim przypadku tak jest .......
sTERYD napisał/a: | chodziło mi o to , że o dziwo od 1,6 nie pasuje |
To faktycznie dziwne, ale ty sie kierowales pewnie nr. czesci. W rzeczywistosci moze byc inaczej, bo(moge sie mylic) te silniki na zewnatrz sie nie ruznia
sTERYD - Wto Wrz 25, 2007 08:48
wiem, dlatego też jestem zaskoczony np w R400 już jest wyraźnie tak samo
trzeba by organoleptycznie to wybadać
giewu - Wto Wrz 25, 2007 10:22 Temat postu: Re: [214Si '97] pytanko o pewną część wydechu
supr3me napisał/a: | Witam
mam do wymiany początkową część wydechu między silnikiem a katalizatorem a dokładniej mówiąc między kolektorem a złączką (dwie rury dł. ok 60cm) i tak sie zastanawiam od jakich silników będzie to pasować, czy musi to być 1,4 taki jak mój? albo czy zawory grają jakąś rolę? (8V - 16V)... | muszę Cię zmartwić supr3me, ale element, o który pytasz czyli rura kolektora ze złączem elastycznym występuje tylko i wyłącznie w takim ROVERku jak Twój, to ten element oznaczony symbolem 823-833
supr3me - Wto Wrz 25, 2007 23:13
hmmmm hmmm hmmmmm dziś kupiłem taką dwururkę ktora podobno pochodzi z 414 chyba, przynajmniej tak koles twierdzil ale moze sie mniej zna na wydechach niz ja jak to wyglada w 400tkach, sa dwururki czy jedna rura? na oko wyglada tak samo, jutro sie dowiem podczas montażu czy pasi czy nie hmmm
Valander_wwa - Wto Wrz 25, 2007 23:16
dwururka z 414, coś mi tu nie w ten deseń
giewu - Sro Wrz 26, 2007 11:25
w R414 również występowały takie rury kolektora ... klik
miejmy nadzieję, że inna numeracja to powód np. innego umiejscowienia wieszaka rury, a reszta będzie taka sama
supr3me - Sro Wrz 26, 2007 16:27
oki dwururka wstawiona, minimalne różnice były ale to raczej spowodowane wczesniejszymi spawaniami mojej starej rury, ale ogolnie wszystko spasowalo na szczescie ...
giewu - Sro Wrz 26, 2007 16:41
czyli "problem" rozwiązany, a temacik można zakończyć ?
supr3me - Sro Wrz 26, 2007 16:46
mysle ze tak
|
|