Zobacz temat - [R220 SDI '97]Ciśnienie wtrysku
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R220 SDI '97]Ciśnienie wtrysku

kadzaf - Pon Paź 08, 2007 21:01
Temat postu: [R220 SDI '97]Ciśnienie wtrysku
Witam chciałem zapytać ile powinno wynosic cisnienie wtrysku paliwa
giewu - Wto Paź 09, 2007 17:36

kadzaf napisał/a:
Witam chciałem zapytać ile powinno wynosic cisnienie wtrysku paliwa
nie wiem na pewno ... czy to nie chodzi o to co poniżej zaznaczyłem?
piter34 - Wto Paź 09, 2007 17:40

No proszę. Można je kręcić do 5300rpm :lol: :wink:
giewu - Wto Paź 09, 2007 17:44

czyli to nie to co chciał kolega kadzaf :oops: ?

zdecydowanie wolę jez. niemiecki i programy techniczne Mercedesa bądź Mana :twisted:

piter34 - Wto Paź 09, 2007 17:49

giewu napisał/a:
czyli to nie to co chciał kolega kadzaf :oops: ?

Nie, nie.
Zrzut dobry i tam jest to ciśnienie wtrysku.

Ja się odnosiłem do maksymalnych obrotów silnika. ;-)

thef - Wto Paź 09, 2007 17:54

Z tymi obrotami, to co rusz, to inaczej. W instrukcji do mojego r620 SDi 95r. stoi max 4200 rpm. W Szumiradzie Brt bez czekania do odcinki pokręcił mi do 4500, a ja w jego 220 SDi również bez czekania do odcinki wykręciłem ok 5000 :)
piter34 - Wto Paź 09, 2007 18:00

thef, odcinka jest właśnie przy 5300rpm.

thef napisał/a:
W instrukcji do mojego r620 SDi 95r. stoi max 4200 rpm

Ale co? Jest napisane, żeby nie przekraczać, czy coś innego?

thef - Wto Paź 09, 2007 18:18

Piter, właśnie to zweryfikowałem, te 4200 to, wg moich umiejętności tłumaczenia, Maksymalna Prawidłowa Prędkość Obrotowa. Więc chyba jest tak, jak sugerujesz - nie przekraczać. Dla chętnych ;) :
- Deutsch - Hochstdrehzahl geregelt,
- English - Maximum governed speed

kadzaf - Wto Paź 09, 2007 18:27

giewu napisał/a:
czyli to nie to co chciał kolega kadzaf :oops: ?



dzieki za podanie
ale dziś własnie wyjałem jednego i jak sprawdziłem to pokazywał mi prawie 1900, a na wtryskiwaczu pisało 2000 ,wiec może być (nie leje,) a zimny ładnie pali)
bo jak na początku przyłozyłem kartke pod tłumik to kartka była lekko mokra, (wiec czyli nie spalał ) a potem jak jeszcze raz odpaliłem to juz mu przeszło (jak przykreciłem tego wtyskiwacza,i sprawdzeniu bezpieczników i kostek przewodów)

a czy spaliny powinny byc gorące (jak przyłoże ręke tak gdziez z 6cm od koncówki tłumika to nie moge utrzymać tak spaliny są gorące (czyżby był za pózny zapłon?)

[ Komentarz dodany przez: thef: Wto Paź 09, 2007 18:29 ]
Kadzaf zlituj się, używaj znaków interpunkcyjnych.

Brt - Wto Paź 09, 2007 18:37

Popatrz na fotki z Jachranki a konkretnie na tą:
http://www.roverki.pl/mod...howpic&pid=9615
i będziesz wiedział, czy są gorące :mrgreen: :mrgreen: :cool: :lol:

kadzaf - Wto Paź 09, 2007 18:41

chyba niezle pałował silnik aby tak tłumik rozgrzać,u mnie napewno tak sie nie nagrzewa ale przy innych dieslach można utrzymac na takiej odległości ręke a u mnie sie nie da :???: (a przeciez układ wydechowy to tez długi jest wiec spaliny chyba nie powinny być aż tak gorące)
Brt - Wto Paź 09, 2007 18:52

kadzaf napisał/a:
chyba niezle pałował silnik aby tak tłumik rozgrzać,

W końcu to były próby sportowe :twisted: :lol: a nie wycieczka emerytów ;)

kadzaf - Wto Paź 09, 2007 19:30

a jak mozna sprawdzić kąt wtrysku paliwa?
thef - Wto Paź 09, 2007 19:35

Tylko na komputerze. Rover Testbook lub Bosh KTS500 lub nowszy.
kadzaf - Wto Paź 09, 2007 19:38

thef napisał/a:
Tylko na komputerze. Rover Testbook lub Bosh KTS500 lub nowszy.

a czy to jest jakis program?? i czy mozna go dostać oraz gdzie sie go podpina?

thef - Wto Paź 09, 2007 19:41

kadzaf napisał/a:
a czy to jest jakis program?? i czy mozna go dostać oraz gdzie sie go podpina?
Niestety, to komputer wraz z oprogramowaniem, musisz podjechać do mechanika, który posiada taki osprzęt.
kadzaf - Wto Paź 09, 2007 19:45

thef napisał/a:
kadzaf napisał/a:
a czy to jest jakis program?? i czy mozna go dostać oraz gdzie sie go podpina?
Niestety, to komputer wraz z oprogramowaniem, musisz podjechać do mechanika, który posiada taki osprzęt.

mam znajomego co posiada taki sprzet, tyle tylko nie ma akurat takiego oprogramowania

Brt - Wto Paź 09, 2007 19:46

Nie, to jest urządzenie. Kupić mozna, ale tanie nie jest :mrgreen: wpina się go w złącze serwisowe. Przeczytaj techniczny FAQ i wątki o [serii L] oraz artykuły ze strony klubowej a pewnie wiiele Twoich pytań stanie się nieaktualne ;)
kadzaf - Wto Paź 09, 2007 19:56

http://www.roverki.pl/article.php?sid=420
Brt a o co chodzi z kasowaniem tych błędów? i co oznaczają te skróty, co są napisane na zdjeciu?

thef - Wto Paź 09, 2007 20:00

To co znalazłeś, to procedura samodzielnego odczytu błędów zapisanych w pamięci komputera. Skróty oznaczają różne czujniki i urządzenia, z których komputer zczytuje podczas pracy różne dane. Błędy można usunąć ręcznie poprzez 55krotne przekręcenie stacyjki z pozycji 0 w pozycję II (zapłon) w kilkusekundowych odstępach czasu - po prostu komputer sam kasuje błędy jeżeli nie pojawią się powtórnie w określonej ilości cyklów odpaleń i to można tu wykorzystać.
Brt - Wto Paź 09, 2007 21:06

kadzaf napisał/a:
i co oznaczają te skróty, co są napisane na zdjeciu?

Popatrz wyżej do tabeli i tam są wyjasnione.

kadzaf - Sro Paź 10, 2007 08:51

Brt napisał/a:
kadzaf napisał/a:
i co oznaczają te skróty, co są napisane na zdjeciu?

Popatrz wyżej do tabeli i tam są wyjasnione.

dzieki już kipłem sie ze są opisane w tabeli