Zobacz temat - [R416] Nierówna praca silnika po HGF???
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R416] Nierówna praca silnika po HGF???

oneu2 - Nie Lis 11, 2007 23:05
Temat postu: [R416] Nierówna praca silnika po HGF???
Po wymianie uszczelki pod głowiąc mam dziwne problemy z pracą silnika tzn. pracuje dosyć nierówno i trochę nie przyjemnie "szura", dodam, że na LPG jest to samo. Powyższe objawy wstępują głównie na luzie. Przed wymianą uszczelki nie było z obrotami najmniejszych problemów. A ha dodam, że obrotomierz, przy tym nie wariuje.
Jeśli ktoś ma jakiś pomysł proszę o pomoc.
Pozdrawiam!!!

ADAM1 - Nie Lis 11, 2007 23:10

Kolektor ssacy moze byc nieszczelny i silnik moze lapac lewe powietrze, lub przewody od podcisnienia, szczegulnie od serwa hamulcowego moga byc zle spasowane/nasuniete
oneu2 - Nie Lis 11, 2007 23:23

Jak to można sprawdzić? Nie będe ukrywała, że jestem kompletnym laikiem.
Brt - Pon Lis 12, 2007 00:01

hmmmm po prostu poszukać czy wszystkie wężyki są dobrze załozone i czy nie ma podejrzanego syczenia ;) Ja bym pojechał do mechanika, który robił HGF, z reklamacją ;)
oneu2 - Pon Lis 12, 2007 00:09

Jak dla mnie cenna uwaga, posprawdzam rurki i poszukam syczenia.
Co do tego mechanika, to porażka, on oczywiście nie poczuwa się do winy i zwala na wszystko inne. A to, że pompa złe ciśnienie daje, a to że filtr paliwa brudny. W końcu jak powiedział, że to wina immo to zwątpiłem i przestałem do niego jeździć bo pieniędzy i tak by nie oddał.

Brt - Pon Lis 12, 2007 00:13

no text o immo to jeden komentarz: :hahaha: jak nie znajdzies sam, to skontaktuj siez mariuszem418 z Babic i jedź na diagnozę, lub pojedź kiedyś na spota na bemowo, może cioś znajdą ;)
oneu2 - Pon Lis 12, 2007 00:24

Dzięki, spróbuje sam, bo ten "specjalista od immo" mnie finansowo zrujnował, wymieniając dodatkowo, pompe i filtr... (no ale cóż, za głupote trzeba płacić). A jak się nie uda, to wybiorę się do ECC.
piter34 - Pon Lis 26, 2007 17:31

Cytat:
Dzięki, spróbuje sam, bo ten "specjalista od immo" mnie finansowo zrujnował, wymieniając dodatkowo, pompe i filtr... (no ale cóż, za głupote trzeba płacić). A jak się nie uda, to wybiorę się do ECC.

Udało się rozwiązać problem?

oneu2 - Pon Lis 26, 2007 18:35

Witam, no niestety nie, sprawdzilem wszystkie rurki, pozmienialem nawet niektore obejmy. A problem jak byl tak byl. Zauwazylem jedna prawidlowosc, ze jak na postoju, skrece kola na maksa obroty sie podnosza i zaraz spadaja. Mysle, ze to nie przypadek gdyz sprawdzalem to kilkakrotnie.
przemo285 - Pon Lis 26, 2007 18:51

To że przy skręconych kołach na maksa obroty wzrastają a póżniej spadają to jest raczej normalne , komputer pod wpływem obciążenia i spadku obrotów podnosi obroty (poprzez silniczek krokowy) co do wolnych obrotów to domyślam się że przy wymianie uszczelki pod głowicą nie były docierane zawory i gniazda zaworowe - napisz dla potwierdzenia co było robione z głowicą :?:
oneu2 - Pon Lis 26, 2007 19:06

Powiem tak podobno glowica byla planowana. Ale nie wiem czy to to samo...
przemo285 - Pon Lis 26, 2007 19:42

Obawiam się że tylko była planowana a po HGF często się zdarza że zostaje nagar na gniazdach zaworów lub są wypłukane gniazda zaworowe stąd ta nie stabilna praca silnika na wolnych obrotach (na wysokich nie odczuwalne) Nie wiem co było konkretnie u ciebie robione (mechanicy różne cuda robią) :?:
sTERYD - Pon Lis 26, 2007 20:12

może Ci wyjmowali zawory do planowania i pozamieniali :???:
takie rzeczy się niestety zdarzają, warto sprawdzic ciśnienie :cool:

oneu2 - Pon Lis 26, 2007 21:08

No wlasnie, mechanicy różne cuda wyczyniają. Generalnie straciłem, wiarę w tą profesję. 99% to albo wymieniacze albo co gorsza wymieniacze-naciągacze...
Jak sie sprawdza cisnienie i jakie jest prawidłowe??

AndrewS - Pon Lis 26, 2007 23:44

w miejsce swiecy, wkreca lub dociska sie czujnik, i kreci rozrusznikiem, zlecane tez jest otwarcie przepustnicy, trzeba tez wykrecic wszystkie swiece
ma byc wiecej niz 10 barow, atmosfer