Zobacz temat - [Rover 214i 96r.]--> Problem z prędkociomierzem
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [Rover 214i 96r.]--> Problem z prędkociomierzem

2Pac - Sro Lis 21, 2007 13:26
Temat postu: [Rover 214i 96r.]--> Problem z prędkociomierzem
Witam,

Mam problem, który już gdzieś na forum się pojawiał, ale odnośnie innego modelu. Mianowicie nie działa mi prędkościomierz i tym samym nie nabija mi kilometrów w moim Roverku 214i. Nie wiem co jest tego przyczyną. Przyznaje się od razu, że nie jestem mechanikiem i nie znam sie na tym, ale chciałbym uzyskać pomocy od Was! Co mam kupić? co się ewentualnie zepsuło ile to może kosztować. No i podstawowa rzecz (czy w moim Roverku jest linka prędkościomierza czy może czujnik?). Warsztaty jakie odwiedziłem nie bardzo chciały sie zabierać za naprawę nie znajdzie wszy linki. Wszyscy odsyłali mnie do serwisu Rovera. Proszę Was zatem o POMOC!

P.S. Mam jeszcze problem z wycieraczką tylną. Nie działa, po wizycie w warsztacie Panowie powiedzieli mi, że należy wymienić silniczek (spalony). Ku mojemu zdziwieniu czasami uda mi sie uruchomić wycieraczki, ale tylko, gdy odpalam auto. Później przekaźnik już nie reaguje na przekręcanie. Proszę także o odpowiedź i na tego posta.
Pozdrawiam

Paul - Sro Lis 21, 2007 21:33

Cytat:
P.S. Mam jeszcze problem z wycieraczką tylną. Nie działa, po wizycie w warsztacie Panowie powiedzieli mi, że należy wymienić silniczek (spalony). Ku mojemu zdziwieniu czasami uda mi sie uruchomić wycieraczki, ale tylko, gdy odpalam auto. Później przekaźnik już nie reaguje na przekręcanie. Proszę także o odpowiedź i na tego posta.
Pozdrawiam

Poczytaj FAQ Techniczny na www.roverki.pl - tam znajdziesz opis usterki wiązki tylnej klapy. Na 99,99% to jest powód problemu z wycieraczką.

Co do prędkościomierza - użyj funkcji "szukaj". Było sporo na ten temat. Jako frazę wyszukiwania wpisz 'impulsator' :D

Dodaj kwadratowe nawiasy [] w temacie (popatrz na inne tematy)

2Pac - Czw Lis 22, 2007 18:29