|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R75] Nie działa ogrzewanie
tomazino - Sob Gru 15, 2007 21:10 Temat postu: [R75] Nie działa ogrzewanie cale sterowanie dziala prawidlowo ale nie dmucha cieple powietrze
sTERYD - Sob Gru 15, 2007 21:16
fajnie
może chciałbyś coś z tym zrobić ?
Brt - Sob Gru 15, 2007 21:22
[ Dodano: Sob Gru 15, 2007 21:25 ]
--------------------------------------------------
dopisek od moderatora:
tomazino, ] jeśli chcesz, by temat nadal funkcjonował i nadal chcesz uzyskiwać
odpowiedzi na swoje pytanie to popraw proszę nazwę tematu na
obowiązującą na naszym forum (użyj funkcji w swoim pierwszym poście) ...
... a wystarczyło przeczytać TO
--------------------------------------------------
i napisz coś wiecej o tym swoim ogrzewaniu, bo moja szklana kula jest w naprawie Cośrobiłeś, czy silnik nie osiąga temp, czy tylko wnęgrze nie grzeje i jaki masz silnik
tomazino - Sob Gru 15, 2007 22:08
[r75 2,5 v6] dzieki za rade ale ja pierwszy raz z tego kozystam dmucha zimne powietrze a sterownie dziala prawidlowo
Brt - Sob Gru 15, 2007 22:11
dlatego grzecznie prosimy i pomagamy w razie czego
A silnik łapie prawidłową temperaturę?? Masz jakiegoś klimatronika?? Jaką temp ustawiasz??
tomazino - Sob Gru 15, 2007 22:19
mam klimatronika silnik grzeje prawidlowo gdy ustawiam tmp to bez znaczenia i tak dmucha zimne
sTERYD - Nie Gru 16, 2007 08:58
to pewnie gdzieś się przyblokował silniczek wychylający klapkę regulacji
poszperaj w postach Mariana_K tłumaczył jak to naprawić, ale z pół roku temu
PHJOWI - Nie Gru 16, 2007 09:38
pod zegarkiem masz sterowanie dla zimnego powietrza, może tam jest pies pogrzebany??, zobacz na jakiej pozycji masz to pokrętło jak będzie na zimnym to będzie taki efekt.
Marian_K - Pon Gru 17, 2007 10:38
tomazino napisał/a: | mam klimatronika silnik grzeje prawidlowo gdy ustawiam tmp to bez znaczenia i tak dmucha zimne | Napisz jeszcze przez które otwory dmucha zimne: na twarz z przodu, na nogi z przodu, na nogi z tyłu, czy górne z tyłu?
Jeśli na twarz z przodu to sprawdż pokrętło HEATER BYPAS pod zegarem (o którym pisał PHJOWI).
Jak górne tylne - ten typ tak ma i nic z tym nie zrobisz.
Jak dmucha zimne na nogi, to któraś "kalpka" lub silniczek padł.
Pozdrawiam!
mignone - Pon Gru 17, 2007 17:21
hmm... ja waśnie odkryłam, że mnie też ogrzewanie przestało działać - niezależnie od nastawionej temperatury z nikąd ciepłego nadmuchu... Wyjątek - po dłuższej jeździe odniosłam ważenie, że ruszyło na nogi i górę (nad szybą), ale uaktywnia się tylko przy gwałtownym dodaniu gazu (a może to poprostu zbieg okolicznośći???) Z kratek na kokpicie jak zawsze wieje chłodne... Czy możliwe, że to silniczek?
Klema - Pon Gru 17, 2007 17:41
A moze próbowałes magicznych uszczelniaczy do chłodnicy jak ja? Faktycznie uszczelniło chłodnice ale także chłodniczke nagrzewnicy, i to za bardzo nawet. Wszystko było sprawne a jednak powietrze zimne z nawiewu. Pomógł preparat do odmulania chłodniczki dostępny na każdej stacji benzynowej. Chociaż nadal nie jest idealnie. Nigdy już nie będe uszczelniał chłodnicy;]
Paul - Pon Gru 17, 2007 22:51
mignone napisał/a: | ale uaktywnia się tylko przy gwałtownym dodaniu gazu (a może to poprostu zbieg okolicznośći???) |
A masz płynu dosyć? Układ odpowietrzony? Ja tak miałem (nie w R) i okazało się, że miałem w układzie więcej powietrza niż płynu
mignone - Wto Gru 18, 2007 08:06
Paul napisał/a: | mignone napisał/a: | ale uaktywnia się tylko przy gwałtownym dodaniu gazu (a może to poprostu zbieg okolicznośći???) |
A masz płynu dosyć? Układ odpowietrzony? Ja tak miałem (nie w R) i okazało się, że miałem w układzie więcej powietrza niż płynu |
nie wiem... i szczerze mówiąc nawet nie wiem jak sprwadzić <baba>:oops:
Paul - Wto Gru 18, 2007 09:10
mignone napisał/a: | i szczerze mówiąc nawet nie wiem jak sprwadzić <baba>:oops: |
Baba nie baba, oczy masz Pod maską musi być zbiornik wyrównawaczy płynu chłodzącego a na nim oznaczenie "min" i "max". Poziom płynu na zimnym silniku MUSI być pomiędzy tymi znaczkami.
Jak nie czujesz się sama na siłach, to podjedź do pierwszego warsztatu z brzegu i za pare PLNów Ci to sprawdzą.
thef - Wto Gru 18, 2007 09:39
Paul napisał/a: | pierwszego warsztatu z brzegu i za pare PLNów Ci to sprawdzą. | Jeżeli za to ktoś chciałby wziąć kasę to musiałby być ostatnim s... Mignone, lepiej poproś sąsiada, ale myślę, że sama to będziesz w stanie sprawdzić .
Marian_K - Wto Gru 18, 2007 10:31
mignone napisał/a: | Wyjątek - po dłuższej jeździe odniosłam ważenie, że ruszyło na nogi i górę (nad szybą) | Ty masz silniczek Diesel-a, więc na ciepłe powietrze trzeba troszkę poczekać... aż wskazówka temperatury silnika podniesie się odrobinę.
Pozdrawiam!
mignone - Sro Gru 19, 2007 08:00
Cytat: | Baba nie baba, oczy masz Pod maską musi być zbiornik wyrównawaczy płynu chłodzącego a na nim oznaczenie "min" i "max". Poziom płynu na zimnym silniku MUSI być pomiędzy tymi znaczkami.
Jak nie czujesz się sama na siłach, to podjedź do pierwszego warsztatu z brzegu i za pare PLNów Ci to sprawdzą.
_________________ |
haha, zamroczyło mnie oczywiście sprawdziłam. był ubytek... i już wiem skąd... poszła pompa wodna
Marian_K napisał/a: | Ty masz silniczek Diesel-a, więc na ciepłe powietrze trzeba troszkę poczekać... aż wskazówka temperatury silnika podniesie się odrobinę. |
odrobina trwała zwykle najwyżej kilka minut, a mnie - po godzinie jazdy
dzięki za pomoc!
pozdrawiam!
|
|