|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R220 SDi '97]Opóźnić czy przyspieszyć kąt wtrysku
marord - Pią Gru 28, 2007 17:39 Temat postu: [R220 SDi '97]Opóźnić czy przyspieszyć kąt wtrysku Po zapoznaniu się z klubowym materiałem o regulacji kąta wtrysku w FAQ technicznym mam pytanie: czy opóźnić kąt oznacza, że będzie on miał większą wartość czy też odwrotnie ? Na zimnie mam problemy z zapalaniem. Po podłączeniu do KTS kąt wynosi 4 stopnie aby zmienić np. na 5 stopni w którą stronę mam przekręcić koło ?
thef - Pią Gru 28, 2007 17:45
Opóźnić oznacza zwiększyć, czyli przekręcić koło zgodnie ze wskazówkami zegara.
Brt - Pią Gru 28, 2007 18:08
Tak tylko zapytam czy pozostałe elementy odpowiedzialne za poprawne odpalanie są sprawne (świece, przekaźnik)
marord - Pią Gru 28, 2007 18:41
Świece wymieniłem przed 10 000 km., przekaźnik jest sprawny bo sprawdzałem napięcie na świecach i prąd przez nie płynący i jest ok. rozrząd mam wymieniony ok. 20000 km wstecz.
mi_sza1 - Sro Lis 04, 2009 16:41
thef napisał/a: | Opóźnić oznacza zwiększyć, czyli przekręcić koło zgodnie ze wskazówkami zegara. |
Dzisiaj mi przestawili kat wtrysku z 4,5 na 2,6 i według cytatu przyspieszyli go. Idąc dalej według technicznego faq zamiast lepiej palić rano, bedzie palił gorzej??
thef - Sro Lis 04, 2009 17:21
mi_sza1 napisał/a: | Dzisiaj mi przestawili kat wtrysku z 4,5 na 2,6 i według cytatu przyspieszyli go. Idąc dalej według technicznego faq zamiast lepiej palić rano, bedzie palił gorzej?? | Moim zdaniem niekoniecznie, natomiast powinien chodzić troszkę ciszej.
mi_sza1 - Sro Lis 04, 2009 18:02
thef napisał/a: | Moim zdaniem niekoniecznie, natomiast powinien chodzić troszkę ciszej. |
Być może trochę. Ale napewno jest mniej żwawy. Jeżeli bedzie to na korzyśc odpalania rannego to trudno. Jezeli bez zmian to bede przestawial sam metoda prób i błedów bo zbankrutuje zanim trafią. Chociaż proponowali przyjechac na sprawdzenie ciśnienia sprężania na zimnym silniku i wtryskiwaczy. Czyżby podejżewali ze nie ma odpowiedniej kompresji? Droga jest wymiana pierścieni, na forum chyba nikt tego nie robił.
czapaja - Sro Lis 04, 2009 19:38
mi_sza1 napisał/a: | hociaż proponowali przyjechac na sprawdzenie ciśnienia sprężania na zimnym silniku i wtryskiwaczy. Czyżby podejżewali ze nie ma odpowiedniej kompresji? Droga jest wymiana pierścieni, na forum chyba nikt tego nie robił. |
Z ciekawości ile będzie cię to sprawdzenie kosztowało? Bo obawiam się o pierścienie tez u mnie, tyle że objawem nie jest złe odpalanie a spore kopcenie...
mi_sza1 - Nie Lis 08, 2009 19:03
czapaja napisał/a: | Z ciekawości ile będzie cię to sprawdzenie kosztowało | e
Dzwoniłem z reklamacja bo wcale nie odpalil , to za sprawdzenie kompresji 40 zł, ale niestety nie mają takich końcówek wiec nie sprawdzą.
bogdan24 - Czw Lis 19, 2009 21:16
Witam mam problem bo nie wiem jaki powinien byc ustawiony kat wtrysku , mam rover 45 2,0 IDT 2000 r. na komputerze pokazuje -1,5 do -2
prosze o pomoc
mi_sza1 - Pią Lis 20, 2009 08:35
Tutaj masz odpowiedz.
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#68
U mnie obecnie jest 5,3 bo na 2,6 nie palił wcale.
Brt - Pią Lis 20, 2009 09:55
no właśnei nie wiem czy w iDT jakoś inaczej się go nie ustawia u emesa w 45 tez było chyba -2 stopnie a auto normalnie śmiga
|
|