Zobacz temat - [R416] Sprzęgło, uszczelniacz wału
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R416] Sprzęgło, uszczelniacz wału

areek - Nie Sty 20, 2008 20:44
Temat postu: [R416] Sprzęgło, uszczelniacz wału
witam
zabieram sie do wymiany sprzegla w R400 1,6 16v silnik K 98r.oraz uszczelniaczy walu silnika i ew. skrzyni i chcialbym sie dowiedziec paru zeczy:
-jaki jest rozmiar uszczelniacza walu silnika
-jesli da sie wymienic uszczelniacz skrzyni bez jej rozbierania to jaki jest rozmiar
-co jezszce ew. wymienic majac taka sytuacje
-czy sprzeglo luk 620213200 bedzie pasowac
Wszelkie sugestie tych co wymieniali,min; podparcie/podwieszenie silnika itp. mile widziane.
z gory dziekuje za zainteresowanie i odpowiedzi/podpowiedzi

piter34 - Wto Sty 22, 2008 10:11

Pomoże ktoś koledze? :lol:
Senn - Wto Sty 22, 2008 11:42

Ano pomoge w jednej kwestii :)

uszczelniacz walu korbowego - 79,95x116/126x11,5

Firmy Corteco kosztuje w okolicach 45 zl

giewu - Wto Sty 22, 2008 12:01

no to ja w kolejnej:
sprzęgło LUK - 620 2132 00 jak najbardziej będzie pasować :mrgreen:

areek - Wto Sty 22, 2008 20:10

giewu napisał/a:
no to ja w kolejnej:
sprzęgło LUK - 620 2132 00 jak najbardziej będzie pasować :mrgreen:


dzieki takie wlasnie mam, a uszczelniacz zamowie

a rozmiar uszczelniaczy polosi skrzyni biegow-ktos wie.
Czy docisk jest przykrecony na torxy?

sTERYD - Sro Sty 23, 2008 02:42

areek napisał/a:
a rozmiar uszczelniaczy polosi skrzyni biegow-ktos wie.

sprawdź moje posty, już podawałem (jak nie znajdziesz to daj znać w łikęd zmierzę ;) ), chyba że masz te z dodatkowym kołnieżem wystającym do rowków w czołach półosi to niestety tylko oryginały :(
ale Tomi da radę załatwić :mrgreen:

as35 - Sro Sty 23, 2008 10:12

Witam- skrzynia pewno R65 - jak tak to uszczelniacz walka sprzęgłowego to ma wymiary 24x35,55/39x8,1/10,4 taki przynajmniej wyciągnął mechanik z mojej skrzyni - cena ok 11 zł.
sTERYD - Pon Lut 18, 2008 10:03

Uszczelniacz AAF1610 wymiary 40x58x10 z dwoch stron taki sam :COOL:
areek - Pon Lut 18, 2008 18:53

witam
jestem juz po wymianie.
wymiana przebiegla bez problemowo, skrzynie latwiej wyjac niz np: w seicento 1,1,
Docisk przykrecony na torx ,potrzena nasadka e8 lub e 10.
Po wymianie auto rusza plynnie, bez drgan, nie trzeba ich niwelowac nadmiarem gazu i biegi jakby lzej wchodza.
TUTAJ
jest opis, ktory czytalem, ale wyjac skrzynie do gory, jakos mi to nie wyszlo.
Silnik podparlem lewarkiem roverk, i skrzynia w dol.
Simeringow na polosiach nie wymienialem, ale jeden puscil i kupilem oba -25zl./szt.
Nakretka na przegub w piascie pauje od seicento, trzeba tylko usunac ruchoma podkladke z tejze.