|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R 200 1,4 kat] kłopoty z alarmem (pilotem)
bd - Pon Sty 21, 2008 21:22 Temat postu: [R 200 1,4 kat] kłopoty z alarmem (pilotem) Witam
Mój znajomy ma problem z alarmem, prawdopodobnie przyczyna leży po stronie pilota.
Czy ktoś mógłby coś poradzić, lub wskazać warsztat na terenie województwa Mazowieckiego?
Pozdrawiam
jasiu87 - Pon Sty 21, 2008 22:40
To już było poruszane kilkanaście razy, radze użyć opcji szukaj
bd - Pon Sty 21, 2008 23:09 Temat postu: Alarm Użyłem, nie bardzo mogę znaleźć, możesz pomóc?
Brt - Wto Sty 22, 2008 06:48
www.roverki.pl/garage.php - poszukaj morgan cars system, lub ECC Babice najlepiej skontaktuj sie wtedy z szefem serwisu - mariusz418)
bd - Wto Sty 22, 2008 08:24
Ok
Dziękuję
giewu - Wto Sty 22, 2008 08:29 Temat postu: Re: [R 200 1,4 kat] kłopoty z alarmem (pilotem)
bd napisał/a: | ...Czy ktoś mógłby coś poradzić... |
obawiam się, że nikt Ci nie pomoże dopóki nie opiszesz na czym właściwie ten problem polega ... może wizyta w warsztacie nie będzie konieczna
sTERYD - Wto Sty 22, 2008 10:02
Cytat: | Mój znajomy ma problem z alarmem, prawdopodobnie przyczyna leży po stronie pilota. |
a co się stało?
może poprostu trzeba zsynchronizować?
jeśli jednak cos z pilotem nie tak, to każdy w miarę zręczny elektronik powinien dać sobie radę z naprawą
bd - Wto Sty 22, 2008 12:36
Opiszę więc problem.
Rover 200 moich znajomych blokuje się i nie można go uruchomić. Wina prawdopodobnie leży po stronie pilota. Pilot był już w naprawie u elektronika, ale dało to mierne efekty, problem ustępował na jakiś czas i okresowo pojawiał się z różną częstotliwością. Ostatnio prawie w ogóle nie chce dać się uruchomić. Trochę skutkuje pozostawienie pilota na grzejniku. Baterie oczywiście były wymieniane wielokrotnie, bez efektu.
Rozmawiałem zgodnie z sugestią kolegi Brt z ASO w Babicach. Prawdopodobnie pilot kończy swoje życie a drugiego nie ma. Nowy pilot to wydatek ponad 400zł plus zaprogramowanie 100 zł. Jest i tańszy sposób, trzeba odczytać czterocyfrowy kod. Wadą takiej opcji jest to że przy każdym zdjęciu klemy trzeba ten kod jeszcze raz wprowadzić, koszt 100zł. Niestety trzeba samochód dostarczyć, nie wystarczy sam pilot, czyli albo się go uruchomi, albo laweta. Samochód znajduje się pod Ostrowią Mazowiecką, czyli ponad 120km.
Chyba, że ktoś ma inne sugestie, choćby na dojazd do ASO na kołach.
Pozdrawiam
sTERYD - Wto Sty 22, 2008 12:50
za 70 można kupić używanego pilota i zaprogramować (np wa na zapas) w jednych kosztach.
oczywiście są magicy, którzy wymontowują fabryczny alarm, ale potem potrafią się dziać różne różności...
bd napisał/a: | trzeba odczytać czterocyfrowy kod. Wadą takiej opcji jest to że przy każdym zdjęciu klemy trzeba ten kod jeszcze raz wprowadzić, |
ja wiem czy wadą
Brt - Wto Sty 22, 2008 12:59
wg słów Kruchego często problemem jest kwarc w pilocie. wymiana powinna pomóc, koszty żadne spróbować warto. Pilota siekupuje używanego a najlepiej 2 sztuki od razu i w jednym programowaniu za 100 PLN programowane są oba piloty i powinien być też zczytany kod immo. Moze cena być wyższa i pewnie tak jest jeśli ptrzyjeżdza sie ze swoimi pilotami. Warto zapytac. Po takiej kompleksowej akcji ma sie2 piloty i kod. Jęsli nawet obudowa jest zużyta, to mozna dostać samą obudowę u Tomiego (a może i uzywane piloty)
bd - Wto Sty 22, 2008 13:05
Ok
Dziękuję wszystkim
piter34 - Wto Sty 22, 2008 15:07
bd napisał/a: | Wadą takiej opcji jest to że przy każdym zdjęciu klemy trzeba ten kod jeszcze raz wprowadzić, koszt 100zł. |
Pierwsze słyszę...
Jak już znasz kod, to wprowadza się go samemu kręcąc kluczykiem w zamku kierowcy (instrukcja jest na stronie klubowej w artykule o immo w serii 200/400).
bd - Wto Sty 22, 2008 16:25
piter34 napisał/a: | Jak już znasz kod, to wprowadza się go samemu kręcąc kluczykiem w zamku kierowcy (instrukcja jest na stronie klubowej w artykule o immo w serii 200/400). |
Tak, może użyłem niezbyt precyzyjnego zdania, żeby wszystko było jasne powinno być - poznanie kodu kosztuje 100zł.
Jeszcze przy okazji mam pytanie uzupełniające - czy pilot musi być przypisany do tego modelu, czy można kupić uniwersalny (tak jak to jest w przypadku telewizora), lub od innych modeli Rovera. Gdzie takiego pilota (na Allegro - nie znalazłem) można kupić. Moje pytanie wynika z faktu, że jak pisałem wcześniej jest to samochód moich znajomych, a oni mieszkają dosyć daleko.
Brt - Wto Sty 22, 2008 20:31
pasuje kilka typów pilotów ZTCW. Po podaniu VINu można dokładniej określić typ pilota, który obsłuży to auto
sTERYD - Sro Sty 23, 2008 01:29
to jest tak:
jeśli fabryczny pilot jest typu 3TX A to pasują wszystkie (3TX A, 3TX B i 17TN) jeśli fabryczny pilot jest typu 3TX B to 3TX A nie będzie pasować, zaś 17TN to chyba już w R25/45 występowały, także do R200/400 pasują zawsze
tak czy inaczej wszystkie wyglądają tak samo
piloty są dostępne z przerwami w komisie u Tomiego,
ja swojego kupowałem w serwisie alarmów w szczecinie, używany wprawdzie, ale z gwarancją za 250 z programowaniem a z tego co widzę da się taniej
bd - Sro Sty 23, 2008 07:09
sTERYD napisał/a: | piloty są dostępne z przerwami w komisie u Tomiego |
Dzięki serdeczne za typy. U Tomiego na razie nie ma, ale będę tam zaglądał, lub szukał gdzie indziej.
Pozdrawiam
|
|