|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R414] Wysokie obroty na "jałowym"
ray0579 - Pon Lut 11, 2008 19:16 Temat postu: [R414] Wysokie obroty na "jałowym" Ostatnio zauważyłem, że na postoju lub czekając na zmianę świateł obroty sięgają 1750 , gdy przygazuje spadają do 1000 czasem to pomaga, ale często bywa, że nie. Zna ktoś moze przyczynę takiego zachowania?
zouza - Pon Lut 11, 2008 19:25
silniczek krokowy?
ray0579 - Pon Lut 11, 2008 19:32
zabij mnie a nie powiem nie wiem.
Może to pomoże
VIN:SARRTMWHNWD264159, MG Rover, Rover 400, 45 and MG ZS, Class 3, 5 Door Saloon, Closed loop-Cat 1, 4 Cylinder, 16V, MPi, High performance, Petrol, 1400 cc, K Series, 5 Speed, 5C39, LHD, Manual, Model Year: 1998, S/N: 264159
piter34 - Pon Lut 11, 2008 20:18
ray0579, zapraszam do technicznego FAQ na stronie klubowej.
Jeśli tamten opis nie pomoże, to czeka Ciebie wymiana przepustnicy na nowszą, metalową.
Temat był już wielokrotnie poruszany na forum.
alfredbba - Pon Lut 11, 2008 21:45
hej
na 100%, albo
1. silniczek krokowy
2. przepływomierz, raczej silniczek, bo gdyby przepływomierz to autko straciło by troche mocy.
3. a w najlepszej opcji wystarczy przeczyscić przepustnice, bo nagaru jest tak duzo że nie zamyka klapki przepustnicy i zaciąga dale powietrze,
4. acha.... sprawdz czy dolot masz szczelny.....-czasami węże gumowe są sparciałe na zagięciach, pękają i tak lewe powietrze się dostaje i falują obroty.....
miałem podobne problemy ale z inna marką
piter34 - Wto Lut 12, 2008 07:27
alfredbba napisał/a: | 2. przepływomierz, raczej silniczek, bo gdyby przepływomierz to autko straciło by troche mocy. |
Nie ma przepływomierza w silnikach serii K
alfredbba napisał/a: | 4. acha.... sprawdz czy dolot masz szczelny.....-czasami węże gumowe są sparciałe na zagięciach, pękają i tak lewe powietrze się dostaje i falują obroty..... |
...a takie problemy są tym silnikom obce
Punkty 1 i 3 powinny rozwiązać problem.
ray0579 - Wto Lut 12, 2008 19:06
Dzięki, podjadę do mechanika w tygodniu
|
|