Zobacz temat - [MG ZR 105] Jak tuningować?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - [MG ZR 105] Jak tuningować?

daro123 - Czw Lut 21, 2008 18:11

Witam czy ktos tuningowal MG ZR 1,4 :neutral:
daro123 - Czw Lut 21, 2008 18:58

a te turbinki dzialajom :idea: bo ja mam zamiar cos takiego sobie zalozyc do swojego
:lol:

[ Dodano: Czw Lut 21, 2008 19:02 ]
http://cgi.ebay.co.uk/Pow...1QQcmdZViewItem
czy moze cos takiego nie lepiej :>

kolin - Czw Lut 21, 2008 19:04

daro123,

Na siłe chcesz coś w aucie zrypać :?:

Zrób lepiej jakiś dobry układ wydechowy z kwasówki+kolektor

daro123 - Czw Lut 21, 2008 19:07

to twoim zdaniem nie kombinowac za duzo

[ Dodano: Czw Lut 21, 2008 19:17 ]
a gdzie moge poczytac o tyningu samochodu

kolin - Czw Lut 21, 2008 19:24

Jaki masz silnik w tym MG ZR ??
funfel - Czw Lut 21, 2008 19:24

Cytat:
[ Dodano: Czw Lut 21, 2008 19:17 ]
a gdzie moge poczytac o tyningu samochodu


w internecie mozesz czytac i wyciągac wnioski z efektow koncowych :)

Pozdrawiam :)

MarioNH - Czw Lut 21, 2008 19:28

nie warto wydawać pieniędzy na takie badziewie jak już kolin wspomniał zrobić wydech z kwasówki + kolektor i dobry dolot myślę że po zrobieniu tych rzeczy odczujesz różnice :wink: (ja po zrobieniu wydechu z kwasówki odczułem i to bardzo :mrgreen: )
funfel - Czw Lut 21, 2008 19:31

a kolektor to kupiles jakis dedykowany czy ktos Ci robil ?

[ Dodano: Czw Lut 21, 2008 19:32 ]
mi chyba znowu rozerwal sie łącznik elastyczny przy wydechu.. i tak fajnie buczy basowo jak bym mial jakis tlumik :>

daro123 - Czw Lut 21, 2008 19:33

ja mam 1,4 wsumie to jest muj pierwszy samochud MG ZR
MarioNH - Czw Lut 21, 2008 19:35

właśnie kolektor będzie sie robił także na razie od kolektora do końca jest kwasówka :grin: bo pytałem w ZASTEC'u ale na razie nie mają a mieli dedykowany :neutral:
daro123 - Czw Lut 21, 2008 19:37

NIC JESZCZE NIE ROBILEM PRZYMIERZAM SIE DO ZALOZENIA SPORTOWEGO FILTRA I NIEWIEM CZY JAKIES LEPSZE EFEKTY BENDOM :?:
MarioNH - Czw Lut 21, 2008 19:40

samym filtrem to nie zawojujesz do tego pasowałoby power rure i doprowadzić go do miejsca gdzie będzie zasysał zimne powietrze a nie ciepłe od silnika
kolin - Czw Lut 21, 2008 19:52

daro123,

Ile masz Np gotówki do wydania :?: wtedy będziemy myśleć

Dam-Kam - Czw Lut 21, 2008 20:28

daro123, relax - take it easy (nie krzycz) :wink:
daro123 - Pią Lut 22, 2008 18:37

ja sie nie martwie o gotuwke tylko chce sie troche pobawic w uleprzenie mojego samochodu pozdro :smile:

[ Dodano: Pią Lut 22, 2008 18:38 ]
i myslalem czo mozna w nim jeszcze zmienic

[ Dodano: Pią Lut 22, 2008 18:40 ]
http://nasza-klasa.pl/profile/5885333/gallery moje zdjecia samochodu :lol:

donmulanka - Sob Lut 23, 2008 10:55

rozumiem, że orty można walić, ale że aż takie? =)
co do tuningu ta turbinka w dolocie nic nie daje...poza bajerem i swiszczącym dzwiekiem i tyle,
kumpel w warsztacie powiedział mi to samo co kolin pisał juz wczesniej, najlepiej wydech caly z kwasowki dobry dolot najlepiej sportowy filtr w miejsce orginała i dorobić jeszcze jakis wlot powietrza w obudowie filtra.. i to moze da jakis efekt a samo zalozenie filtra stozkowego nic poza dzwiekiem nie doda no + mozliwosc spadku mocy :)

kolin - Sob Lut 23, 2008 11:18

No to jak się nie martwisz o gotówkę to zaczniemy od konkretów a nie od pierdół

1. Wałki ostrzejsze: Świątek, Chojnacki, Kenta i jeszcze coś się znajdzie OK 2000zł
2. Kolektor wydechowy+wydech z kwasówki : jest dużo firm co się tym zajmie Wydech 1500zł do ?? Kolektor postarać się kupić jakiś używany za 500-700zł
3. Dolot niech ktoś zrobi co się tym zajmuję 400-600zł
4. Przepustnica od MG ZR 160 200-300zł
5. Strojenie ECU master albo jakaś inna świnia 1200-1500zł

I auto wysra pewnie ze 140KM

Jak nadal będzie mało to :

1. Rozbieramy motor i:
-Powiększamy kanały ssace i wydechowe-spasowanie kolektorów
-Większe zawory i odpowiedni kształt

Na tym chyba sie kończą możliwości--->>> stage 2 Turbo

Marrkus - Sob Lut 23, 2008 12:03

Ja bym na twoim miejscu - w pierwszej kolejności zaopatrzył się w SŁOWNIK ORTOGRAFICZNY !

Wydatek kilku - kilkunastu złotych a jakże ułatwi Ci pisanie postów

Pomijam już fakt że piszesz bardzo niestarannie twoja ortografia jest ... a raczej jej całkowicie brak

Okaż chodziarz odrobinę szacunku dla ludzi z którymi rozmawiasz

"ja sie nie martwie o gotuwke tylko chce sie troche pobawic w uleprzenie mojego samochodu pozdro"

"NIEWIEM CZY JAKIES LEPSZE EFEKTY BENDOM"

"a te turbinki dzialajom :idea: bo ja mam zamiar cos takiego sobie zalozyc do swojego "


Miło by było gdybyś skorzystał z opcji "edytuj" i poprawił posty - widzę, że mieszkasz w UK - brak polskich znaków jesteśmy w stanie wybaczyć :wink:

michone - Sob Lut 23, 2008 13:44

mozesz jeszcze zrobic lzejsze kolo zamoachowe, zrobic na zamowienie kola pasowe z aluminium, wyważyć wał... na upartego mozna zostawic sam blok a reszte modow kupic :P tylko pytanie czy masz na tyle kasy??

A przed rozpoczeciem wszystkiego trzeba pamietac o kapitalnym remoncie jak po HGF + zawiecha + sprzeglo itp

Bo zeby zrobic 150 Km w N/A z tego silnika to koszt kolo 8tys zl
Zrobienie Soft Turbo przy znajomym mechaniku to koszt podobny
Zrobienie pozadnego Turbo czyli jakies 200-250KM to koszt z 20tys zl

kolin - Sob Lut 23, 2008 13:54

Dostałeś od nas pełen obraz co możesz zrobic...teraz postaw sobie pytanie Warto :?:
srbenda - Sob Lut 23, 2008 15:49

Zawsze można zmienić bebechy na te z 1.8 - there is no replacement for displacement :twisted: A potem się bawić w N/A tuning albo pojechać po bandzie - overload lub nitro ;)

Jeżeli koniecznie chcesz zostać przy 1.4, to się zgadzam z przedmówcą. Nawet w N/A jesteś w stanie wyciągnąć z tego silnika grubo ponad 150KM ale nie będzie się to nadawało do jazdy na co dzień...

michone - Sob Lut 23, 2008 15:54

srbenda napisał/a:
Zawsze można zmienić bebechy na te z 1.8 - there is no replacement for displacement :twisted: A potem się bawić w N/A tuning albo pojechać po bandzie - overload lub nitro ;)

Jeżeli koniecznie chcesz zostać przy 1.4, to się zgadzam z przedmówcą. Nawet w N/A jesteś w stanie wyciągnąć z tego silnika grubo ponad 150KM ale nie będzie się to nadawało do jazdy na co dzień...
i bedzie kosztowalo tyle co mg zr 160 a na dodatek niewiadomo ile pojezdzi :)
kolin - Sob Lut 23, 2008 16:45

To jeszcze lepiej...sprzedać to co mamy dołorzyć i kupic ZR i wtedy się bawić jak już tak bardzo chcemy :wink:
michone - Sob Lut 23, 2008 18:25

na forum-mg de koszt modyfikacji do 130PS to ok 1500 Euro
rovero - Sob Lut 23, 2008 19:04

Tak jak wspomniał michone, warto zrobić remont tak jak przy HGF stosując nowy typ uszczelki pod głowicę która można bez problemu dostać.
daro123 - Nie Lut 24, 2008 01:28

z gury dzieki ale sobie przemyszle wszystkie opcje
freestyler - Pon Mar 03, 2008 22:19

daro123 napisał/a:
Witam czy ktos tuningowal MG ZR 1,4 :neutral:


nie warto dłubac takiego małego silniczka w ZR bo i tak nawet jak podniesiesz moc do 120km to i tak jest mało

albo kup drugie auto do scigania albozrob kosmetyke w 1.4 :mrgreen:

michone - Pon Mar 03, 2008 22:27

zawsze mozna zrobic home made turbo :)
Brt - Pon Mar 03, 2008 22:33

zrobić swap na wiekszy silnik ;)
freestyler - Pon Mar 03, 2008 22:36

Brt napisał/a:
zrobić swap na wiekszy silnik ;)


jestem za :mrgreen: