|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Tuning mechaniczny - [MG ZR 105] Jak tuningować?
daro123 - Czw Lut 21, 2008 18:11
Witam czy ktos tuningowal MG ZR 1,4
daro123 - Czw Lut 21, 2008 18:58
a te turbinki dzialajom bo ja mam zamiar cos takiego sobie zalozyc do swojego
[ Dodano: Czw Lut 21, 2008 19:02 ]
http://cgi.ebay.co.uk/Pow...1QQcmdZViewItem
czy moze cos takiego nie lepiej
kolin - Czw Lut 21, 2008 19:04
daro123,
Na siłe chcesz coś w aucie zrypać
Zrób lepiej jakiś dobry układ wydechowy z kwasówki+kolektor
daro123 - Czw Lut 21, 2008 19:07
to twoim zdaniem nie kombinowac za duzo
[ Dodano: Czw Lut 21, 2008 19:17 ]
a gdzie moge poczytac o tyningu samochodu
kolin - Czw Lut 21, 2008 19:24
Jaki masz silnik w tym MG ZR
funfel - Czw Lut 21, 2008 19:24
Cytat: | [ Dodano: Czw Lut 21, 2008 19:17 ]
a gdzie moge poczytac o tyningu samochodu |
w internecie mozesz czytac i wyciągac wnioski z efektow koncowych
Pozdrawiam
MarioNH - Czw Lut 21, 2008 19:28
nie warto wydawać pieniędzy na takie badziewie jak już kolin wspomniał zrobić wydech z kwasówki + kolektor i dobry dolot myślę że po zrobieniu tych rzeczy odczujesz różnice (ja po zrobieniu wydechu z kwasówki odczułem i to bardzo )
funfel - Czw Lut 21, 2008 19:31
a kolektor to kupiles jakis dedykowany czy ktos Ci robil ?
[ Dodano: Czw Lut 21, 2008 19:32 ]
mi chyba znowu rozerwal sie łącznik elastyczny przy wydechu.. i tak fajnie buczy basowo jak bym mial jakis tlumik
daro123 - Czw Lut 21, 2008 19:33
ja mam 1,4 wsumie to jest muj pierwszy samochud MG ZR
MarioNH - Czw Lut 21, 2008 19:35
właśnie kolektor będzie sie robił także na razie od kolektora do końca jest kwasówka bo pytałem w ZASTEC'u ale na razie nie mają a mieli dedykowany
daro123 - Czw Lut 21, 2008 19:37
NIC JESZCZE NIE ROBILEM PRZYMIERZAM SIE DO ZALOZENIA SPORTOWEGO FILTRA I NIEWIEM CZY JAKIES LEPSZE EFEKTY BENDOM
MarioNH - Czw Lut 21, 2008 19:40
samym filtrem to nie zawojujesz do tego pasowałoby power rure i doprowadzić go do miejsca gdzie będzie zasysał zimne powietrze a nie ciepłe od silnika
kolin - Czw Lut 21, 2008 19:52
daro123,
Ile masz Np gotówki do wydania wtedy będziemy myśleć
Dam-Kam - Czw Lut 21, 2008 20:28
daro123, relax - take it easy (nie krzycz)
daro123 - Pią Lut 22, 2008 18:37
ja sie nie martwie o gotuwke tylko chce sie troche pobawic w uleprzenie mojego samochodu pozdro
[ Dodano: Pią Lut 22, 2008 18:38 ]
i myslalem czo mozna w nim jeszcze zmienic
[ Dodano: Pią Lut 22, 2008 18:40 ]
http://nasza-klasa.pl/profile/5885333/gallery moje zdjecia samochodu
donmulanka - Sob Lut 23, 2008 10:55
rozumiem, że orty można walić, ale że aż takie? =)
co do tuningu ta turbinka w dolocie nic nie daje...poza bajerem i swiszczącym dzwiekiem i tyle,
kumpel w warsztacie powiedział mi to samo co kolin pisał juz wczesniej, najlepiej wydech caly z kwasowki dobry dolot najlepiej sportowy filtr w miejsce orginała i dorobić jeszcze jakis wlot powietrza w obudowie filtra.. i to moze da jakis efekt a samo zalozenie filtra stozkowego nic poza dzwiekiem nie doda no + mozliwosc spadku mocy
kolin - Sob Lut 23, 2008 11:18
No to jak się nie martwisz o gotówkę to zaczniemy od konkretów a nie od pierdół
1. Wałki ostrzejsze: Świątek, Chojnacki, Kenta i jeszcze coś się znajdzie OK 2000zł
2. Kolektor wydechowy+wydech z kwasówki : jest dużo firm co się tym zajmie Wydech 1500zł do Kolektor postarać się kupić jakiś używany za 500-700zł
3. Dolot niech ktoś zrobi co się tym zajmuję 400-600zł
4. Przepustnica od MG ZR 160 200-300zł
5. Strojenie ECU master albo jakaś inna świnia 1200-1500zł
I auto wysra pewnie ze 140KM
Jak nadal będzie mało to :
1. Rozbieramy motor i:
-Powiększamy kanały ssace i wydechowe-spasowanie kolektorów
-Większe zawory i odpowiedni kształt
Na tym chyba sie kończą możliwości--->>> stage 2 Turbo
Marrkus - Sob Lut 23, 2008 12:03
Ja bym na twoim miejscu - w pierwszej kolejności zaopatrzył się w SŁOWNIK ORTOGRAFICZNY !
Wydatek kilku - kilkunastu złotych a jakże ułatwi Ci pisanie postów
Pomijam już fakt że piszesz bardzo niestarannie twoja ortografia jest ... a raczej jej całkowicie brak
Okaż chodziarz odrobinę szacunku dla ludzi z którymi rozmawiasz
"ja sie nie martwie o gotuwke tylko chce sie troche pobawic w uleprzenie mojego samochodu pozdro"
"NIEWIEM CZY JAKIES LEPSZE EFEKTY BENDOM"
"a te turbinki dzialajom bo ja mam zamiar cos takiego sobie zalozyc do swojego "
Miło by było gdybyś skorzystał z opcji "edytuj" i poprawił posty - widzę, że mieszkasz w UK - brak polskich znaków jesteśmy w stanie wybaczyć
michone - Sob Lut 23, 2008 13:44
mozesz jeszcze zrobic lzejsze kolo zamoachowe, zrobic na zamowienie kola pasowe z aluminium, wyważyć wał... na upartego mozna zostawic sam blok a reszte modow kupic tylko pytanie czy masz na tyle kasy??
A przed rozpoczeciem wszystkiego trzeba pamietac o kapitalnym remoncie jak po HGF + zawiecha + sprzeglo itp
Bo zeby zrobic 150 Km w N/A z tego silnika to koszt kolo 8tys zl
Zrobienie Soft Turbo przy znajomym mechaniku to koszt podobny
Zrobienie pozadnego Turbo czyli jakies 200-250KM to koszt z 20tys zl
kolin - Sob Lut 23, 2008 13:54
Dostałeś od nas pełen obraz co możesz zrobic...teraz postaw sobie pytanie Warto
srbenda - Sob Lut 23, 2008 15:49
Zawsze można zmienić bebechy na te z 1.8 - there is no replacement for displacement A potem się bawić w N/A tuning albo pojechać po bandzie - overload lub nitro
Jeżeli koniecznie chcesz zostać przy 1.4, to się zgadzam z przedmówcą. Nawet w N/A jesteś w stanie wyciągnąć z tego silnika grubo ponad 150KM ale nie będzie się to nadawało do jazdy na co dzień...
michone - Sob Lut 23, 2008 15:54
srbenda napisał/a: | Zawsze można zmienić bebechy na te z 1.8 - there is no replacement for displacement A potem się bawić w N/A tuning albo pojechać po bandzie - overload lub nitro
Jeżeli koniecznie chcesz zostać przy 1.4, to się zgadzam z przedmówcą. Nawet w N/A jesteś w stanie wyciągnąć z tego silnika grubo ponad 150KM ale nie będzie się to nadawało do jazdy na co dzień... | i bedzie kosztowalo tyle co mg zr 160 a na dodatek niewiadomo ile pojezdzi
kolin - Sob Lut 23, 2008 16:45
To jeszcze lepiej...sprzedać to co mamy dołorzyć i kupic ZR i wtedy się bawić jak już tak bardzo chcemy
michone - Sob Lut 23, 2008 18:25
na forum-mg de koszt modyfikacji do 130PS to ok 1500 Euro
rovero - Sob Lut 23, 2008 19:04
Tak jak wspomniał michone, warto zrobić remont tak jak przy HGF stosując nowy typ uszczelki pod głowicę która można bez problemu dostać.
daro123 - Nie Lut 24, 2008 01:28
z gury dzieki ale sobie przemyszle wszystkie opcje
freestyler - Pon Mar 03, 2008 22:19
daro123 napisał/a: | Witam czy ktos tuningowal MG ZR 1,4 |
nie warto dłubac takiego małego silniczka w ZR bo i tak nawet jak podniesiesz moc do 120km to i tak jest mało
albo kup drugie auto do scigania albozrob kosmetyke w 1.4
michone - Pon Mar 03, 2008 22:27
zawsze mozna zrobic home made turbo
Brt - Pon Mar 03, 2008 22:33
zrobić swap na wiekszy silnik
freestyler - Pon Mar 03, 2008 22:36
Brt napisał/a: | zrobić swap na wiekszy silnik |
jestem za
|
|