Zobacz temat - [R600] Kody immobilisera
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R600] Kody immobilisera

rejtan - Sro Mar 12, 2008 21:09
Temat postu: [R600] Kody immobilisera
Witam Panowie,
Planuję spotkanie z właścicielem R600 SDi, sprawa dotyczy kodów immobilajzera.
Czy właściciel powinien mi przekazać te kody w razie W i czy one naprawdę są istotne. Jeżeli tak to jak ten kod powinien wyglądać i czym powinien się charakteryzować.
Czekam na opinię.
Pozdrowienia dla Wszystkich
Rejtan

Brt - Sro Mar 12, 2008 23:11

R600 sprawa kodów immo nie dotyczy. Tam jest inny sposób blokowania auta, tzn. do pewnego rocznika chyba nie było immo, a później zmienili system otwierania auta na radiowy oraz dołożyli immo które jest odblokowywane kluczykiem.
piter34 - Czw Mar 13, 2008 10:09

rejtan, w R600 z wymienionego rocznika powinny być ZTCP 2 zwykłe klucze (w nich jest immo) + 2 piloty (sterują centralnym zamkiem) + jeden czerwony klucz "serwisowy" (teoretycznie potrzebny do zaprogramowania dodatkowych pilotów) + blaszka z kodem kluczyków (teoretycznie potrzebna do dorobienia kluczyka)
thef - Czw Mar 13, 2008 10:20

Brt napisał/a:
R600 sprawa kodów immo nie dotyczy. Tam jest inny sposób blokowania auta, tzn. do pewnego rocznika chyba nie było immo, a później zmienili system otwierania auta na radiowy oraz dołożyli immo które jest odblokowywane kluczykiem.
No nie tak do końca. W wersjach z pilotem na podczerwień immobiliser aktywowany jest pilotem i występuje coś takiego jak awaryjny 4 cyfrowy kod "wpisywany" kluczem w zamku drzwi kierowcy. W wersjach z pilotem radiowym jest zapewne tak jak piszesz.
Brt - Czw Mar 13, 2008 10:22

:ups: to sorki za zamięszanie :oops:
piter34 - Czw Mar 13, 2008 10:25

thef napisał/a:
i występuje coś takiego jak awaryjny 4 cyfrowy kod "wpisywany" kluczem w zamku drzwi kierowcy.

Instrukcja do R600 '95 (czyli pilot na podczerwień) milczy na ten temat. Skąd masz info o 4-cyfrowym kodzie? :roll:

thef - Czw Mar 13, 2008 12:50

piter34 napisał/a:
Instrukcja do R600 '95 (czyli pilot na podczerwień) milczy na ten temat. Skąd masz info o 4-cyfrowym kodzie? :roll:
Hmm, moja instrukcja wydana w 1994 roku nie milczy i opisuje operacje awaryjnego odblokowania immobilisera ;) . Taki kod mam wpisany również na karcie z kodami i numerami do roverka.
piter34 - Czw Mar 13, 2008 14:20

thef napisał/a:
Hmm, moja instrukcja wydana w 1994 roku nie milczy i opisuje operacje awaryjnego odblokowania immobilisera

Na której stronie? W jakim rozdziale?
W instrukcji A.D. 95 nie ma absolutnie nic na ten temat... :roll:

thef - Czw Mar 13, 2008 14:27

piter34 napisał/a:
Na której stronie? W jakim rozdziale?
Samochód z Austrii, książka w języku niemieckim. Rozdział "Schlosser und Alarmanlage, strona 7 w ramce pt. Motoraktivierung im Notfall". Strona ta jest kolejną po opisie wymiany baterii. Faktycznie w instrukcji po polsku ze strony klubowej tego nie ma, ale nie ma tam również modelu z dieslem. Może na polskim rynku 600ki z wcześniejszych lat nie były wyposażone w immo, no nie wiem.
piter34 - Czw Mar 13, 2008 14:41

thef napisał/a:
Może na polskim rynku 600ki z wcześniejszych lat nie były wyposażone w immo, no nie wiem.

Były. Ta instrukcja jest od 623Si macieja. On ma immo.

thef - Czw Mar 13, 2008 14:44

piter34 napisał/a:
Były. Ta instrukcja jest od 623Si macieja. On ma immo.
To w takim razie jak się je awaryjnie rozbraja?