Zobacz temat - [R620] Jak dostać się do baku
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Jak dostać się do baku

oparek - Pią Mar 21, 2008 12:52
Temat postu: [R620] Jak dostać się do baku
Witam wszystkich roverkowiczow
Chciałbym dostać się do baku od wewnątrz, w celu sprawdzenia pompki paliwa, ale nigdzie nie mogę znaleźć do niej dojścia. o dziwo nie ma możliwośći podniesienia tylnego fotela...a może jest jakiś sposób na jego podniesienie o którym nie wiem?

Skiba - Pią Mar 21, 2008 13:08

Witam,

Polecam: Rave -> Rover 600 Repair Manual Supplement -> Fuel Delivery System - 'L' series

thef - Pią Mar 21, 2008 15:14

W tym dieslu nie ma pompy paliwa w baku, zasilany jest w paliwo ze zbiornika za pomocą pompy wtryskowej.
oparek - Pią Mar 21, 2008 15:30

a jest gdzieś przy baku jakis filtr?
thef - Pią Mar 21, 2008 15:33

oparek napisał/a:
a jest gdzieś przy baku jakis filtr?
Nie, filtr paliwa jest tylko pod maską.
DeathMan - Pią Mar 21, 2008 15:35

thef napisał/a:
W tym dieslu nie ma pompy paliwa w baku, zasilany jest w paliwo ze zbiornika za pomocą pompy wtryskowej.


Widziałem na allegro pompy paliwa, zdaje sie do benzyniaków, były one razem z pływakiem.
Czy w dieslu pływak jest jako osobna część w baku ?
Mam problem, wskaźnik paliwa źle wskazuje i nie wiem czy to sam wskaźnik, pływak czy jeszcze coś innego.

oparek - Pią Mar 21, 2008 16:51

skąd wziąć te rave?
podejrzewałem ze powodem nierównej pracy silnika byl zapchany filtr ale ten pod maska wymieniałem i przez jakiś czas miałem spokój. teraz to chyba pozostaje mi juz tylko czyszczenie baku..

thef - Pią Mar 21, 2008 17:10

DeathMan napisał/a:
Czy w dieslu pływak jest jako osobna część w baku ?
Tak.


oparek napisał/a:
skąd wziąć te rave?

Pytanie, które nie powinno się pojawić, ale niech będzie ;) :
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#30
oparek napisał/a:
podejrzewałem ze powodem nierównej pracy silnika byl zapchany filtr ale ten pod maska wymieniałem i przez jakiś czas miałem spokój. teraz to chyba pozostaje mi juz tylko czyszczenie baku..
Spróbuj może specyfików do czyszczenia wtrysków w silniku diesla, np. firmy STP, dostępny na każdej stacji paliw.
NEOSSS - Sob Mar 22, 2008 10:04

oparek napisał/a:
skąd wziąć te rave?
podejrzewałem ze powodem nierównej pracy silnika byl zapchany filtr ale ten pod maska wymieniałem i przez jakiś czas miałem spokój. teraz to chyba pozostaje mi juz tylko czyszczenie baku..


Jeżeli wymieniłeś filtr to zobacz czy Ci go dobrze założyli oraz sprawdź gruszke "czy trzyma" i zaworek w korku wlewu paliwa, u mnie to było powodem niestabilnej pracy silnika...

thef - Sob Mar 22, 2008 13:53

Gruszkę dla testów to ja proponuję zdemontować i zastąpić przewodem paliwowym. Może być nieszczelna i zapowietrzać układ. Jeżeli okaże się, że to ona jest winna, to nie ma się co przejmować. Samochód bez gruszki powinien się zachowywać normalnie więc bez niej można spokojnie jeździć. Ewentualnie są dostępne na allegro uniwersalne gruszki za około 25 zł.
oparek - Sob Mar 22, 2008 16:33

gruszkę przeczyszczałem kilka razy, zbierał się w niej jakiś syf wiec chyba pochodził on z baku.
thef - Sob Mar 22, 2008 16:55

No skoro obserwujesz jakieś zabrudzenia w układzie paliwowym to faktycznie dobrze byłoby przeczyścić cały bak a potem zalać do pełna paliwem i dolewać specyfiku do czyszczenia wtrysków. Może też przydałoby się sprawdzić jak wygląda w środku pompa wtryskowa (tylko dobry mechanik lub spec od pomp) i ewentualnie wyczyścić, wymienić zaworek.