|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R 200 K16 1.8] Lewa poduszka silnika.
secio - Pią Maj 02, 2008 21:25 Temat postu: [R 200 K16 1.8] Lewa poduszka silnika. Lewa poduszka w K16 1.8 VVC.
Witam!
Szukajac zrodla drgan na drazku oraz pedalach sprawdzilem lewa poduszke silnika. Sama poduszka jest OK, ale pojawilo sie pare pytan/watpliwosci za ktorych rozwianie bede wdzieczny. Schemat z elektronicznego katalogu czesci Rovera wyglada jak w zalaczniku. Elementy ponumerowane na rysunku nazywaja sie odpowiednio:
1) Strut-engine mounting bracket support - Gearbox to LH Eng.Mtg
2) Strut-engine mounting bracket support - upper
3) Snubber-engine mounting rubber
Pytanie 1.
Czy czesc zaznaczona na czerwono istnieje w rzeczywistosci ? U mnie jej nie ma. Gorna dziura w poduszce jest poprostu nieuzywana. W Rave, instukcji wymiany poduszki tez nie ma kroku odkrecania wspomnianej czesci...
Tak sobie mysle, ze moze to schemat dla wersji z kierownica po innej stronie i stad roznice ?
Pytanie 2.
Za co odpowiedzialne jest czesc 3) ? Zalozylem ja z drugiej strony poduszki (bo tak byla zalozona wczesniej), ale jakos nie bardzo widze po co ona tam jest i to z jednej strony tylko.
Bede wdzieczny za odpowiedzi, bo obawiam sie, ze moj R jest niekompletny .
Chester - Pią Maj 02, 2008 21:41
ten rysunek z EPC to na 99,9% jest z silnika DIESLA dokładnie SDi sprawdz jeszcze raz czy dobry rysunek wkleiłeś
secio - Pią Maj 02, 2008 22:39
Chester napisał/a: | ten rysunek z EPC to na 99,9% jest z silnika DIESLA dokładnie SDi sprawdz jeszcze raz czy dobry rysunek wkleiłeś |
Taki schemat podaje mi EPC po wybraniu 1800 petrol 16V. Ale masz racje, to blad, bo po wybraniu 1600 mamy jak w zalaczniku... napis VVC na kolektorze mowi jednoznacznie, ze to to i wszystko, oprocz tego, ze mam Dieslowska poduszke (dlatego nie przyjrzalem sie dokladnie rysunkowi ), pasuje .
Dzieki.
W takim razie, prawa poduszke wymienilem, lewa jest OK, zostaje tylko jedna? Ta nr 16 na zalaczniku w tym poscie, trzymajaca silnik w osi samochodu ? W srodku jest gumowy wklad, ktory sam z siebie wyglada OK, ale jakos bardzo ciasno w obudowie nie siedzi. Da sie go wyciagnac recznie. Jest OK czy wymaga regeneracji, np. uszczelnienia detka roWerowa ? .
Mariusz
Chester - Pią Maj 02, 2008 22:49
sprobować nie zaszkodzi.... powiem szczerze że u mnie tak samo da sie ją wyciągnąć.... tylko że ja mam diesla......
|
|