Zobacz temat - [R400] Uszczelka - Głowica
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R400] Uszczelka - Głowica

peepsiko - Sob Maj 03, 2008 20:05
Temat postu: [R400] Uszczelka - Głowica
Witam mam do wymiany głowice w moim roverku za tydzien jestem umowiony z mechanikiem ciekawi mnie tylko czy przsez HGF moj roverek mogł wiecej palic (wydaje mi sie ze sporo palił ok. 10,5 w miescie )
7Tomi - Sob Maj 03, 2008 20:42
Temat postu: Re: [R 400 1.4 98] Uszczelka - Głowica
peepsiko napisał/a:
Witam mam do wymiany głowice w moim roverku


:shock: Dlaczego masz do wymiany głowicę ?

peepsiko napisał/a:
za tydzien jestem umowiony z mechanikiem ciekawi mnie tylko czy przsez HGF moj roverek mogł wiecej palic (wydaje mi sie ze sporo palił ok. 10,5 w miescie )


75% mechaników widząc Rovera powie, ze to na pewno uszczelka pod głowicą.... :mrgreen:

peepsiko - Nie Maj 04, 2008 12:19

ze to jest glowica to jestem sam raczej pewien poniewaz tak jak wczesniej tu wyczytalem po pierwsze w zbiorniczku robi sie maz juz z 3 razy mylem zbiorniczek i za kazdym razem powstaje taki majonez po drugie auto strasznie dymi a po trzecie kolo walku rozrzaduy mam przecieki oleju ogolnie od strony wału po przez cała klawiature ( uszczelka byla wymieniana 2 miesiace temu)
piter34 - Sro Maj 07, 2008 14:58

peepsiko napisał/a:
ze to jest glowica to jestem sam raczej pewien poniewaz tak jak wczesniej tu wyczytalem po pierwsze w zbiorniczku robi sie maz juz z 3 razy mylem zbiorniczek i za kazdym razem powstaje taki majonez

To nie wskazuje jednoznacznie na uszkodzenie głowicy.

peepsiko napisał/a:
po drugie auto strasznie dymi

To też nie wskazuje jednoznacznie na uszkodzenie głowicy. Może dymić, bo spalasz olej, albo dlatego, że spalasz płyn chłodniczy.

peepsiko napisał/a:
a po trzecie kolo walku rozrzaduy mam przecieki oleju ogolnie od strony wału po przez cała klawiature ( uszczelka byla wymieniana 2 miesiace temu)

Wyciek oleju może wynikać po prostu z uszkodzenia uszczelki (np. w wyniku dokręcenia pokrywy wałków nieprawidłowym momentem) a wyciek od strony wału z uszkodzenia uszczelniacza wału (lub wałka rozrządu).