|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning wizualny - Transformacja 114GTi --> MG ZQ
7Tomi - Nie Maj 11, 2008 13:15 Temat postu: Transformacja 114GTi --> MG ZQ Temat zarówno do działu tuning mechaniczny ale zostawię już tutaj. Zaczyna sie i mam nadzieje, że uda się mi to skończyć... Zaczynamy od praktycznie seryjnego R114GTi...
który obecnie wygląda tak.... :
Plany?
Technicznie:
- 1.8 benzynka + R65 lub PG1 + sterowanie sprzęgła hydrauliczne.
- wspomaganie (listwa z 216Si)
- zawieszenie obniżone i zindywidualizowane (każda poduszka pompowana osobno) + amortyzatory wspomagające na każdy wahacz.
- hamulce tylne z R200 ( głównie rozwiązanie hamulca ręcznego - osobne linki na każde koło)
- nitro
Styling:
- szyberdach z R400
- Fotele z 220 Turbo Coupe.
- zderzak tylni z MGF
- czysta klapa ze znaczkiem MG a'la ZR po 2005
- przemodelowany zderzak przedni
- lampy przednie soczewkowe
- przemodelowana deska wraz z tunelem i podłokietnikiem
- kierownica z MG TF'a z poduszką MG
- nowy kolorek czarna perła , BRG lub nightfire red ( jeszcze sie nie zdecydowałem )
- Alufelgi 15 cali z MGF polakierowane na biało lub wypolerowane ( do ustalenia)
- elektryczne lusterka z R200
- zegary z R200
- w tunelu środkowym dodatkowe wskaźniki
- tarcze wentylowane z zaciskami z MG F Trophy 160
Ogólnie to jest tego znacznie wiecej ale sami zobaczycie - fotki będą na bieżąco
Będę wdzięczy za konstruktywne sugestie
-
HaDeSsS - Nie Maj 11, 2008 16:15
u lala piekny projekt
proponowalbym elektryczne lusterka od R25 czy ZRki
7Tomi - Nie Maj 11, 2008 16:32
HaDeSsS napisał/a: | proponowalbym elektryczne lusterka od R25 czy ZRki |
Są za duże. I nie będą pasowały do małego nadwozia. Lusterka w R200 są takie jak w MG F. Powiedziałbym, że zgrabniejsze.
HaDeSsS - Nie Maj 11, 2008 16:35
chyba, ze tak. Proponowalem je ze wzgledow aerodynamicznych, bo w R200 mi strasznie huczaly przy wiekszych predkosciach a w ZRce nic a nic.
7Tomi - Nie Maj 11, 2008 17:39
HaDeSsS napisał/a: | chyba, ze tak. Proponowalem je ze wzgledow aerodynamicznych, bo w R200 mi strasznie huczaly przy wiekszych predkosciach a w ZRce nic a nic. |
Z ZR'ki są zdecydowanie ładniejsze. Możliwe, że pokuszę sie o to jeśli pomaluje na czarnoi wtedy z R25z chromem. Aczkolwiek z 200 pasują bez rzeźbienia a z R25 podejrzewam, że musiałbym poważnie przerabiać drzwi.
HaDeSsS - Nie Maj 11, 2008 17:44
to juz musisz przymierzyc, ktore lepiej pasuja wspominam o nich bo nie halasuja hehe
MarioNH - Nie Maj 11, 2008 18:20
no no zacne plany powodzenia w ich ukonczeniu, czekamy na dalsze szczegoly
kamil_luczak - Nie Maj 11, 2008 19:46
Nie rozumiem tego "amortyzatory wspomagające na każdy wahacz" Tzn ze jeszcze dodatkowo do poduch z tylu bedziesz amory dorzucal? Jesli wyjdzie dobrze i podliczysz ile dla zwyklego smiertelnika taka robota jest liczona, to sie pisze na liste chetnych;)
7Tomi - Nie Maj 11, 2008 20:19
Kamil Luczak napisał/a: | Nie rozumiem tego "amortyzatory wspomagające na każdy wahacz" Tzn ze jeszcze dodatkowo do poduch z tylu bedziesz amory dorzucal? |
Dobrze rozumujesz
sTERYD - Pon Maj 12, 2008 00:13
piękne plany
pokażesz się kiedyś na zlocie
maciekwawa - Pon Maj 12, 2008 01:08
A jaki bedzie orientacyjny czas tych przeróbek?:) kiedy sie mozemy spodziewac jakis efektów.?
7Tomi - Pon Maj 12, 2008 12:00
sTERYD napisał/a: | pokażesz się kiedyś na zlocie |
Zapewne na jesiennym
[ Dodano: Pon Maj 12, 2008 12:04 ]
maciekwawa napisał/a: | A jaki bedzie orientacyjny czas tych przeróbek?:) kiedy sie mozemy spodziewac jakis efektów.? |
Praca wre każdego dnia po powrocie z pracy do późnej nocy. Najdłuższy proces to malowanie, wstawianie dachu i przemodelowanie wnętrza. Wyzwaniem największym będzie instalacja ale w sumie będzie cała z R200 98r LHD wiec powinno sie udać . A czas... chce go ukończyć w lipcu a czas pokaże jak będzie.
maciekwawa - Pon Maj 12, 2008 13:01
To co mi zostało do dodania... życze powodzenia i czekamy na jakieś fotki i relacje z prac:)
dobryziom - Wto Maj 13, 2008 09:20
Fajny projekt Tomi mam nadzieje ze podejdziesz do niego w pełni profesjonalnie od początku do końca życzę szczęśliwego zakończenia
kamil_luczak - Sob Maj 17, 2008 22:09
Tomi a powiedz mi co z ta pompka samorobka do zawieszenia w R100, bo miales dac projekt na forum, szukalem szukalem i nic takiego nie ma.
7Tomi - Sob Maj 17, 2008 23:21
Kamil Luczak napisał/a: | Tomi a powiedz mi co z ta pompka samorobka do zawieszenia w R100, bo miales dac projekt na forum, szukalem szukalem i nic takiego nie ma. |
Nie wypaliło bo koszty wysokie a oryginał można już kupić za 200Ł wiec nie bardzo sie opłaca.
http://www.liquid-levers.com/psp.htm
kamil_luczak - Nie Maj 18, 2008 11:59
plus sprowadzenie z UK, wiec wyjdzie z 1100zl. To juz bardziej oplacaloby mi sie jezdzic do seriwsu i tam go dzwigac;)
Tak BTW jak ida prace?
7Tomi - Nie Maj 18, 2008 14:54
Kamil Luczak napisał/a: | Tak BTW jak ida prace? |
Autko rozebrane dosłownie doszczętnie. Na dzień dobry 2 porażki Po dopasowaniu listwy ze wspomaganiem od 200 okazało się, że ..... pompa wspomagania nie zmieści się za silnikiem a druga jeszcze nie do końca rozstrzygnięta ale blacharz waha się nad wstawianiem szyberdachu z R400 do R100 - R400 ma specjalnie zrobiony dach pod okienko a tutaj wiązałoby się to z godzinami planowania mierzenie i później i tak efekt mógłby być taki że musiałbym zrobić cabrio więc na razie temat odpuszczam
Podziękowania dla Tomiego za szybką reakcję z częściami. Mam już wahacze przednie nóweczki wraz ze sworzniami oraz parę innych gadżetów.
Nowością , o której chyba nie pisałem będzie kierownica z MG TF'a z wersji steptronic Przyciski steptronic posłużą do załanczania nitro
Kamil Łuczak pytałeś kiedyś ile u mnie jest odstępu pomiędzy belką a oponą z tyłu. A więc odpowiedź masz tu:
Żaden z planowanych kolorów nie został ostatecznie wybrany Zamiast tego autko będzie w kolorze X POWER GREY - próbowałem już na błotniku i kolor do zaakceptowania
Tutaj już nowa beleczka złożona na nowych częściach oraz sanki przednie.
Tutaj sanki juz w aucie w komplecie z wahaczami, poduszką i stabilizatorem.
Spraw kolejna Co powiecie na taki kolor bębnów i zacisków. w końcu to X POWER Btw zastanawiałem się jeszcze nad znaczkiem MG na tylnym błotniku jak w starym MG METRO
A ogólnie w garażu panuje artystyczny nieład
bialy114 - Nie Maj 18, 2008 19:16
Tomi_114 napisał/a: | Spraw kolejna Co powiecie na taki kolor bębnów i zacisków. w końcu to X POWER |
Jak dla mnie - extra - nie ma takich bębnów
Publicznie wyrażam swój "szacun" dla pomysłu, projektu, odwagi i zacięcia
Tomi_114 - czołem biję waszmości !
Osobiście robię takie oczy na widok całego projektu.
Z całego serca życzę zakończenia prac pełnym sukcesem.
kamil_luczak - Nie Maj 18, 2008 22:01
Hahahah, mam taka sama szafke na narzedzia
To ja w takim razie pomaluje u siebie na pomarabnczowy oczojeb Jakbym mial taki garaz to Rover bylby teraz jak nowy, bo przez zime bym go zrobil ( chyba ). Co do opon i zawieszenia to u Ciebie opona wysunela sie na zewnatrz wiec nie bylo tego problemu, na 13" u mnie bylo bardzo wewnatrz i pewnie dlatego przy wiekszym kapciu ocieralo, jakby dac pierscien dystansowy to by tego juz nie bylo
Ty sie zajmij wreszcie tymi amortyzatorami, bo jestem nastepny w kolejce
mj23fan - Nie Maj 18, 2008 22:03
no Tomii, widze,ze dajesz czadu.. gratuluje i postarams ie sledzic Twoje sprawunki...
7Tomi - Pon Maj 19, 2008 12:20
Kamil Luczak napisał/a: | Hahahah, mam taka sama szafke na narzedzia
To ja w takim razie pomaluje u siebie na pomarabnczowy oczojeb Jakbym mial taki garaz to Rover bylby teraz jak nowy, bo przez zime bym go zrobil ( chyba ). Co do opon i zawieszenia to u Ciebie opona wysunela sie na zewnatrz wiec nie bylo tego problemu, na 13" u mnie bylo bardzo wewnatrz i pewnie dlatego przy wiekszym kapciu ocieralo, jakby dac pierscien dystansowy to by tego juz nie bylo
Ty sie zajmij wreszcie tymi amortyzatorami, bo jestem nastepny w kolejce |
Pomalutku bo to sie tak nie da jak Ty chcesz Amorki mam olejowe ale podejrzewam, że jak dostane to założę gazowe
[ Dodano: Pon Maj 19, 2008 12:21 ]
bialy114 napisał/a: | Tomi_114 napisał/a: | Spraw kolejna Co powiecie na taki kolor bębnów i zacisków. w końcu to X POWER |
Jak dla mnie - extra - nie ma takich bębnów
Publicznie wyrażam swój "szacun" dla pomysłu, projektu, odwagi i zacięcia
Tomi_114 - czołem biję waszmości !
Osobiście robię takie oczy na widok całego projektu.
Z całego serca życzę zakończenia prac pełnym sukcesem. |
Dziękuję
majk - Wto Cze 03, 2008 20:59
masakra gratuluje zapału do pracy i również czekam na kolejne foty:)zacny projekt:)
Senn - Wto Cze 03, 2008 21:23
Tomi_114, jaki rozstaw srub ma 114??
7Tomi - Wto Cze 03, 2008 21:34
Senn napisał/a: | Tomi_114, jaki rozstaw srub ma 114?? |
4x95,25 tak jak MG F/TF
Senn - Wto Cze 03, 2008 21:38
Cholera jasna A myslalem ze jak sobie kiedys zapodam setke to wykorzystam moje ATSy z Poloneza 4x100
7Tomi - Wto Cze 03, 2008 21:42
Senn napisał/a: | Cholera jasna A myslalem ze jak sobie kiedys zapodam setke to wykorzystam moje ATSy z Poloneza 4x100 |
Wszystko zależy od tego jak duże masz otwory w ATS'ach. Pamiętam jedna setkę gdzie gość zasadził alumki 4 x 100 dzięki dużym otworom. Później trzeba jedynie dobrać oryginalne nakrętki od GTi - mają duży kołnież wiec nie ma obaw ze nakrętka przejdzie przez otwór w feldze.
kamil_luczak - Wto Cze 03, 2008 22:05
zawsze mozesz wymienic piasty
7Tomi - Wto Cze 03, 2008 22:24
Kamil Luczak napisał/a: | zawsze mozesz wymienic piasty |
Ciekawa teoria... Próbowałeś wymienić w R100?
rodi_ - Sro Cze 04, 2008 00:47
Wlasnie, wszystko zalezy od wielkosci otworow. Kiedys jak jeszcze mialem poldka to jezdzil na BBS 15" od BMW 5 i oponkach 205/60/15 .
Wygladal troche dziwnie bo nigdy nie doczekal sie obnizenia zawiechy, ale na drodze trzymal sie jak trzeba
kamil_luczak - Sro Cze 04, 2008 17:43
Tomek dlatego wstawilem " " zeby wiadomo bylo ze to zart
[ Dodano: Wto Cze 17, 2008 09:01 ]
I jak postepy ?:D
Markzo - Pon Cze 23, 2008 14:26
dzieje sie cos w temacie?:P
sTERYD - Pon Cze 23, 2008 17:27
dzieje się sesja egzaminacyjna
7Tomi - Pon Lip 07, 2008 01:19
Markzo napisał/a: | dzieje sie cos w temacie?:P |
Po malunku po sesji praca rusza - trwają prace nad silnikiem
sTERYD - Pon Lip 07, 2008 12:33
wow to niówka, czy tak doczyściłeś
7Tomi - Pon Lip 07, 2008 13:41
sTERYD napisał/a: | wow to niówka, czy tak doczyściłeś |
Chciałbym, żeby to była nówka ale niestety czyściłem
Senn - Pon Lip 07, 2008 17:29
Wyglada imponujaco
[ Dodano: Pon Lip 07, 2008 17:29 ]
Tomi czym go tak wypucowales?
7Tomi - Pon Lip 07, 2008 18:35
Senn napisał/a: | Wyglada imponujaco
Tomi czym go tak wypucowales? |
A dziękuje Taką cudaczną szczotką na kątówce. Tam gdzie nie dało sie podejść drobniutki (400,300) papier scierny.
kamil_luczak - Pon Lip 07, 2008 18:43
Szakunec Kurde chce garaz i tez tak zrobie
Senn - Pon Lip 07, 2008 22:15
Tomi_114, pokaz ta szczotke bo domyslam sie ze to nie druciana
7Tomi - Pon Lip 07, 2008 22:38
Senn napisał/a: | Tomi_114, pokaz ta szczotke bo domyslam sie ze to nie druciana |
A właśnie druciana okrągła zakładana na małą kontówkę. Przy obrotach 5000/min naprawde czyści aluminium na cacy
Senn - Pon Lip 07, 2008 22:54
Hmm, myslalem ze porobi bruzdy
kamil_luczak - Pon Lip 07, 2008 23:04
Takie szczotki sa z bardzo roznego 'materialu' Niekotre sa tak twarde ze w stali zostawiaja wyrwy, a nie ktore tak miekkie ze nie moga lakieru zdrapac
7Tomi - Nie Lip 13, 2008 18:58
Pomalutku do przodu . K series Inside
Ponadto:
- nowe tarcze i klocki ATE - mam nadzieje , że dadzą radę
- nowe amorki Blistein B6
- nowe sworznie wahaczy
- nowe wahacze dolne,
- nowe sprzęgiełko
- rozrząd Contitech + pompa + napinacz + uszczelniacze
- przewody WN Bosch + palec + kopułka + świece MG
Fotki kiepskiej jakości bo miałem tylko telefon przy sobie
kamil_luczak - Nie Lip 13, 2008 19:08
poraz kolejny sprowadzil mnie do parteru Poczekaj tylko na zime i jak wynajme garaz
7Tomi - Nie Lip 13, 2008 19:16
Kamil Luczak napisał/a: | poraz kolejny sprowadzil mnie do parteru Poczekaj tylko na zime i jak wynajme garaz |
W moim przypadku to ma być ścigant tylko okazyjnie na psedusportowe oklejone spoilerami "rajdówki"warczące na światłach z dymem wydostającym się tylko jedną z 4 rur . Składam go od zera aby kiedyś z dumą założyć na niego żółte tablice - mam nadzieje, ze tego doczeka
[ Dodano: Nie Lip 13, 2008 19:23 ]
Senn napisał/a: | Hmm, myslalem ze porobi bruzdy |
to jest szczotka skręcana z setek drucików. Poleruje aluminum i stal idealnie. Jeśli element polerowany stawia opory to nie robi bruzd a po prostu pojedyncze druciki wylatują ze szczotki wbijając się w brzuch, ręce, wargi itp itd.... w końcu wylatują przy 6000obr/min
Markzo - Nie Lip 13, 2008 19:30
W!!!O!!!W!!!!!
piekna robota!!!!
ale to chyba nie jest VVC prawda?
7Tomi - Nie Lip 13, 2008 20:09
Markzo napisał/a: | W!!!O!!!W!!!!!
piekna robota!!!!
ale to chyba nie jest VVC prawda? |
A widzisz na kolektorze VVC ? ale po co mi VVC - wtedy napewno nie doczekałby żółtych tablic... ale zamiast VVC mam nadzieję że kiedyś ten silnik doczeka sie turbo
Markzo - Nie Lip 13, 2008 21:46
no wlasnie nie widze:P od poczatku byla mowa o 1.8 i myslalem ze zrobisz tak jak Kamil, czyli VVC:) a tu jednak bez VVC:) czyli 120KM tak?? turbo....no zacnie
7Tomi - Nie Lip 13, 2008 21:58
Markzo napisał/a: | no wlasnie nie widze:P od poczatku byla mowa o 1.8 i myslalem ze zrobisz tak jak Kamil, czyli VVC:) a tu jednak bez VVC:) czyli 120KM tak?? turbo....no zacnie |
Narazie 118KM wystarczy... Koszty VVC zbliżone do Turbo a podejrzewam, że Turbo lepiej sobie radzi
[ Dodano: Pią Lip 18, 2008 22:10 ]
Od wczoraj stoi już na czterech "łapkach"
kamil_luczak - Pią Lip 18, 2008 22:36
Tomi poleci w doladowanie ja bede robil N/A Dajcie mi tylko garaz Jutro zrobie zdjecie mojego Rovera i wam pokaze jak moze wygladac samochod po 4 dniach stania pod drzewem Normalnie wychodek dla ptactwa
Markzo - Pią Lip 18, 2008 23:20
Tomi a jaka kiera bedzie??:P na zdjeciu jest ZR?? nie myslales zeby go poszerzyc kapke??
7Tomi - Pią Lip 18, 2008 23:35
Markzo napisał/a: | Tomi a jaka kiera bedzie??:P na zdjeciu jest ZR?? nie myslales zeby go poszerzyc kapke?? |
Kierownica z MG TF jest na fotkach i ta bedzie
[ Dodano: Pią Lip 18, 2008 23:37 ]
I jeszcze 4 fotki :
HaDeSsS - Sob Lip 19, 2008 17:22
niezle
7Tomi - Nie Lip 20, 2008 19:17
Kilka fotek z soboty. W tym tygodniu malowanie
marcin_przybys - Nie Lip 20, 2008 22:17
Naprawdę zapowiada się ciekawie... Czekam na rezultat
lodowa - Pon Lip 21, 2008 12:37
Szykuje sie kolejny micro bolid
7Tomi - Pon Lip 21, 2008 13:29
marcin_przybys napisał/a: | Naprawdę zapowiada się ciekawie... Czekam na rezultat |
No niestety brak czasu i ograniczone środki finansowe powodują że nie jestem w stanie dopieścić go tak jakbym chciał ale kiedyś kupie sobie może jakieś Metro 6R4
kamil_luczak - Wto Lip 29, 2008 23:23
Dajesz nowe foty
7Tomi - Wto Lip 29, 2008 23:39
Kamil Luczak napisał/a: | Dajesz nowe foty |
Mówisz i masz
Autko po wstępnym malowaniu. Felgi po malowaniu drogą okrężną związaną z lenistwem Nie chciało sie ściągać opon to sie je okleiło taśmą malarską i też działa
kamil_luczak - Wto Lip 29, 2008 23:48
Grafit ladny Malowanie felg fakt na lenia, ale wyszly spoko
7Tomi - Wto Lip 29, 2008 23:58
Kamil Luczak napisał/a: | Grafit ladny Malowanie felg fakt na lenia, ale wyszly spoko |
X POWER GREY a nie grafit jeszcze dwie warstwy i dopiero bezbarwny
Wojtek88 - Pon Sie 04, 2008 13:03
Pięknie to wszystko wygląda! Gratuluje i życzę powodzenia
7Tomi - Wto Sie 12, 2008 00:24
Nowe foteliki i wstępny wygląd po pomalunku
Markzo - Wto Sie 12, 2008 08:19
CUDO!!!!!! Tomi szacuneczek, niezły z Ciebie fachowiec! szkoda tylko ze skora na fotelach nie jest czarno-zielona (kolor taki jak np zacisków:P)
Brt - Wto Sie 12, 2008 09:17
najsssss
Tomi ładny fotelik chyba "skądś" takie znam
7Tomi - Wto Sie 12, 2008 09:49
Brt napisał/a: | najsssss
Tomi ładny fotelik chyba "skądś" takie znam |
Ano tylko ja je kupiłem znacznie taniej niż Ty ale kurcze nie wiem czy rzeczywiście te z 220TC nie są lepsze jeśli chodzi o komfort.
maciej - Wto Sie 12, 2008 11:23
Tomi_114 napisał/a: | ale kurcze nie wiem czy rzeczywiście te z 220TC nie są lepsze jeśli chodzi o komfort. |
eee... Najfajniejsze są te z R827, ale do R114 mogę się niezmieścić.
sTERYD - Wto Sie 12, 2008 11:29
aj tam zdaje Ci się
najwyżej drzwi by się troche niedomykały
7Tomi - Sro Sie 13, 2008 08:09
sTERYD napisał/a: | aj tam zdaje Ci się
najwyżej drzwi by się troche niedomykały |
Podobnie z silnikiem 2.0 T - maska by sie delikatnie nie domykała w R100
Markzo - Sro Sie 13, 2008 09:47
w sumie można by było zrobic przeźroczysta maskę:P widziałem coś takiego raz:) fajne to wyglądało:P zrobić troche inny kształt od seryjnej żeby sie 2.0T zmieściło i wszystkie lachony Twoje
7Tomi - Sro Sie 13, 2008 12:46
Markzo napisał/a: | w sumie można by było zrobic przeźroczysta maskę:P widziałem coś takiego raz:) fajne to wyglądało:P zrobić troche inny kształt od seryjnej żeby sie 2.0T zmieściło i wszystkie lachony Twoje |
ja wygram w lotka to sie zastanowię nad V8 w R100 tyko RWD
Markzo - Sro Sie 13, 2008 14:27
sie tam bedziesz rozdrabnial V12 + 4 x turbo
7Tomi - Sro Sie 13, 2008 15:15
Markzo napisał/a: | sie tam bedziesz rozdrabnial V12 + 4 x turbo |
Myśle że wystarczyłby MG Metro 6R4 - 400KM i RWD
Tempest - Sro Sie 13, 2008 17:07
Tomi_114 napisał/a: | Myśle że wystarczyłby MG Metro 6R4 - 400KM i RWD |
...i stoisz w miejscu bo koła mielą asfalt
maciej - Sro Sie 13, 2008 17:58
Tempest napisał/a: | ...i stoisz w miejscu bo koła mielą asfalt |
Hmmm...
A wiesz na pewno o jakim aucie pisze Tomi_114, bo mam wrażenie, że nie, a Twoja opinia pochodzi tylko z obejrzenia parametrów?
Bo ono raczej nie mieliło asfaltu, a przeciwników...
I nie miało kontroli trakcji.
7Tomi - Sro Sie 13, 2008 23:57
maciej napisał/a: | Tempest napisał/a: | ...i stoisz w miejscu bo koła mielą asfalt |
Bo ono raczej nie mieliło asfaltu, a przeciwników...
|
Święta prawda
troche info Tempest http://6r4.net/mg/index.p...w&id=3&Itemid=6
Tempest - Czw Sie 14, 2008 11:27
maciej napisał/a: | Tempest napisał/a: | ...i stoisz w miejscu bo koła mielą asfalt |
Hmmm...
A wiesz na pewno o jakim aucie pisze Tomi_114, bo mam wrażenie, że nie, a Twoja opinia pochodzi tylko z obejrzenia parametrów?
Bo ono raczej nie mieliło asfaltu, a przeciwników...
I nie miało kontroli trakcji. |
wiem o które auto chodzi i bez patrzenia na linki
samochód mniej więcej wielkości 100 z wieloma odstającymi elementami (zdaje się miało po bokach za drzwiami wloty powietrza)
a co do mielenia kół to był żart ehhh
a z tą kontrolą trakcji to chyba nigdy nie zapomnicie
kamil_luczak - Czw Sie 14, 2008 12:25
O co chodzi z kontrola trakcji, o co o co o co ?
Co do 6R4 to chya mial naped na 4 kola a nie tyl
Markzo - Czw Sie 14, 2008 12:59
o zabawe na zlocie na macie pośligowej, gdzie Tempest chyba jechal na włączonych wspomagaczach
maciej - Czw Sie 14, 2008 13:28
Kamil Luczak napisał/a: | Co do 6R4 to chya mial naped na 4 kola a nie tyl |
Stąd było chyba to 4 w nazwie...
Coś się Tomi'emu pokręciło.
Tempest napisał/a: | a z tą kontrolą trakcji to chyba nigdy nie zapomnicie |
No zupełnie nie wiem dlaczego, jak piszesz o przyczepności i "mieleniu" kołami, to jakoś jest to pierwsza rzecz, która mi się przypomina.
NEOSSS - Czw Sie 14, 2008 14:11
Ja pierwszym razem gdy jechałem z Tempestem wyłączyłem mu kontrole trakcji bo nawet sie pytał co to ASR i ESP także pierwszy przejazd razem ze mna był bez wspomagaczy Potem to juz pytajcie jego... Tempest jak małe dziecko chciał pobawic sie jak najszybciej swoja zabawka nie patrząc na ulepszacze
7Tomi - Nie Sie 17, 2008 11:46
Nowe wloty na masce, w miare poskładany tył i el. lusterka z R200
maciej - Pon Sie 18, 2008 10:08
Tomi_114,
Tempest - Pon Sie 18, 2008 12:25
aż ci kurde zazdroszczę
michone - Pon Sie 18, 2008 18:29
te lusterka nie za duze ale takie podejscie do sprawy mi sie podoba
marcinmarcin - Pon Sie 18, 2008 20:08
Coraz lepiej się "bestia" prezentuje...
kamil_luczak - Pon Sie 18, 2008 23:05
ladnie ladnie Ciezko jest wyjac i wlozyc przednia szybe ? U mnie troche rdzewieje i sie nosze z wyjeciem izrobieniem tego.
7Tomi - Wto Sie 19, 2008 02:41
A więc dziś udało się dokonać niemożliwego a mianowicie wpasować w 90% instalacje el z R200 do mojej 114 I tu od razu nasuwa mi sie pytanie do uzytkownikow 200... A wiec mamy w aucie takie urządzenie jak pochłaniacz par... czarne cudo w kształcie walca... Jeden z przewodów idzie do przepustnicy, drugi w świat ot takie odpowietrzenie i jest taki jeden trzeci z zaworkiem zwrotnym i pytanie... dokąd on ma iść Będe wdzięczny jak zajrzycie pod maski i pomożecie
Fotki...
[ Dodano: Czw Sie 21, 2008 00:34 ]
michone napisał/a: | te lusterka nie za duze ale takie podejscie do sprawy mi sie podoba |
lusterka z R200 są minimalnie większe od R100.
Jeszcze kilka fotek. Co sądzicie o tych felgach?
AndrewS - Czw Sie 21, 2008 01:07
Tomi_114 napisał/a: | drugi w świat ot takie odpowietrzenie i jest taki jeden trzeci |
hmm w poldoroverze laczy sie chyba z przewodem odpowietrzajacym zbiornik paliwa,
nie jest to powrot paliwa do zbiornika tylko trzeci dodatkowy przewod
xROnx - Czw Sie 21, 2008 06:59
Tomi_114 napisał/a: | Co sądzicie o tych felgach? |
hmmm w sumie spoko. tylko powiedz mi dlaczego jest MG? Przecież to Rover? Nie lepsze by było logo Rovera?
7Tomi - Czw Sie 21, 2008 08:14
xROnx napisał/a: | Tomi_114 napisał/a: | Co sądzicie o tych felgach? |
hmmm w sumie spoko. tylko powiedz mi dlaczego jest MG? Przecież to Rover? Nie lepsze by było logo Rovera? |
Przeczytaj temat
[ Dodano: Czw Sie 21, 2008 08:16 ]
AndrewS napisał/a: | Tomi_114 napisał/a: | drugi w świat ot takie odpowietrzenie i jest taki jeden trzeci |
hmm w poldoroverze laczy sie chyba z przewodem odpowietrzajacym zbiornik paliwa,
nie jest to powrot paliwa do zbiornika tylko trzeci dodatkowy przewod |
Kurde to niedopse bo w 100 nie było nigdy 3go przewodu a pochłaniacz zawsze był. Niestety Ani Haynes ani serwisówka od Poldka nie wskazuje gdzie ma iść.
A jakiś posiadacz 200 czy 400 ? Chłopaki looknijcie gdzie ucieka ten przewodzik
Markzo - Czw Sie 21, 2008 09:16
a te felgi które miałeś na spocie w rzeszowie nie byłyby leszpe? ale te też są spoko:P może je jakoś pomoalować??:P
AndrewS - Czw Sie 21, 2008 09:28
zajzal bym Ci jeszcze do 214 kanciaka, ale niestety stoi ode mnie 50km, byc moze jutro tam pojade
7Tomi - Czw Sie 21, 2008 10:50
Markzo napisał/a: | a te felgi które miałeś na spocie w Rzeszowie nie byłyby leszpe? ale te też są spoko:P może je jakoś pomoalować??:P |
No fajniejesze ale na nich sie nie da zrobic low rider...
Markzo - Czw Sie 21, 2008 12:20
a jakby takie same tylko ciut mniejszy rozmiar??
7Tomi - Czw Sie 21, 2008 12:27
Markzo napisał/a: | a jakby takie same tylko ciut mniejszy rozmiar?? |
jak mi znajdziesz 14 z MGF'a to kupie
Markzo - Czw Sie 21, 2008 14:03
a Ty masz ten dziwny rozstaw srub?? 98,4 czy jakos tak?
kamil_luczak - Czw Sie 21, 2008 15:50
95 i 1/4 . Wygladaja jak Borbet Kiedys kumple mi powiedzial ze na takich felgach Rover musialbywygladac zajebiscie. Wyglada konkret.
7Tomi - Czw Sie 21, 2008 22:03
Kamil Luczak napisał/a: | 95 i 1/4 . Wygladaja jak Borbet Kiedys kumple mi powiedzial ze na takich felgach Rover musialbywygladac fajowo. Wyglada konkret. |
Mnie do tych kolek zainspirował ten film
http://www.youtube.com/watch?v=gdlDGsKlMlw
[ Dodano: Sob Sie 23, 2008 22:56 ]
I kurde wałek.. instalacja skońćzona... wszystko działa .. nie ma iskty i nie odpala Nie miałem już siły dzisiaj szukać co to może być...
marcinmarcin - Nie Sie 24, 2008 14:17
AndrewS napisał/a: |
hmm w poldoroverze laczy sie chyba z przewodem odpowietrzajacym zbiornik paliwa,
nie jest to powrot paliwa do zbiornika tylko trzeci dodatkowy przewod |
U mnie też idzie do trzeciego przewodu paliwowego...
sTERYD - Nie Sie 24, 2008 18:27
u mnie to wygląda tak:
-jeden gruby wąż- biegnacy do odpowietrzenia zbiornika paliwa
-jeden cienki- podłączony do rurki biegnacej do zbiornika
-jeszcze jeden cienki podłączony do przepustnicy, jakby tam podciśnienie miał podawać
AndrewS - Nie Sie 24, 2008 19:04
sTERYD napisał/a: | jeszcze jeden cienki podłączony do przepustnicy, jakby tam podciśnienie miał podawać |
podcisnienie bedace w kolektorze ssacym co pewien czas, po otwarciu zaworu w filtrze par paliwa, powoduje zassanie par paliwa do kolektora i spalenie
7Tomi - Czw Sie 28, 2008 07:50
No i klapa - nie zapali Iskry nie ma i już sam nie wiem gdzie leży problem....
Pytanie do osoób które zmieniały silnik... Silnik 1.8... instalacja kompletna z 1.6... koło zamachowe przez pomyłkę założyłem z 1.4 Szczerze mówiąc to wątpię żeby to miało znaczenie bo koła są takie same. Kopułka, palec przewody nowe. Dodam że auto kręci, paliwo podaje i d***...
Senn - Czw Sie 28, 2008 08:40
No to potrzebujemy troche info. Pisales ze instalacje masz z R200. Prawdopodobnie zabezpieczona immo. Pilot masz sprawny? Z drugiej strony wydaje sie ze immo dziala bo podaje paliwo a nie ma iskry. Kolo masz z 1.4 Rovera czy ze 114? Na 100% jestes pewny ze kolo od 214 jest identyczne z 216? Do sprawdzenia masz przede wszystkim czujnik polozenia walu. Zalozyles go z instalacji od 1.6? Do podmianki takze cewka.
maciej - Czw Sie 28, 2008 09:16
Sprawdziłeś czujnik PWK?
7Tomi - Czw Sie 28, 2008 14:22
Senn napisał/a: | No to potrzebujemy troche info. Pisales ze instalacje masz z R200. Prawdopodobnie zabezpieczona immo. Pilot masz sprawny? Z drugiej strony wydaje sie ze immo dziala bo podaje paliwo a nie ma iskry. Kolo masz z 1.4 Rovera czy ze 114? Na 100% jestes pewny ze kolo od 214 jest identyczne z 216? Do sprawdzenia masz przede wszystkim czujnik polozenia walu. Zalozyles go z instalacji od 1.6? Do podmianki takze cewka. |
A wiec.
1. Instalacja wraz z komputerem immo i pilotem z R216SLi 97r - wszystko hula - pilot odłancza immo. pompka podaje paliwo i reszta urządzeń hula w autku.
2. Kolo pasowe założyłem ze starego silnika czyli z 1.4 MPi z 114GTi 92r. Starsza K seria.
3. Z kolem pasowym jest tak: Mam w garażu dwa silniki 1.4 z 96r i 1.6 z 98r i koła są identyczne. Stąd moja teoria. aczkolwiek to są silniki z 200 i 400 czyli po 96r. Nie mam pewności czy te silniki z kanciakow i z GTi nie miały innego koła pasowego a nie uśmiech mi sie wyciągać wszystkiego by to sprawdzić.
4. Czujnik pwk - sprawdzałem kilka rożnych i na wszystkich identyczne zachowanie
5. Cewkę podpinałem inna ale ni była dobrze zmasowana i moze jeszcze tu moze byc zagadka.
6. Spraw kolejna. po przekręceniu kluczyka świeca wlaściwe kontrolki. Jednak po zakreceniu silnikiem kilka razy gaśnie kontrolka oleju i zapala sie dopiero po dlugiej chwili....
7. silnik był sprawdzany - instalacja z auta którym jeździłem i było ok wiec coz jest grane i prosze nie piszcie ze to na bank koło pasowe
maciej - Czw Sie 28, 2008 16:42
Tomi_114 napisał/a: | 6. Spraw kolejna. po przekręceniu kluczyka świeca wlaściwe kontrolki. Jednak po zakreceniu silnikiem kilka razy gaśnie kontrolka oleju i zapala sie dopiero po dlugiej chwili.... |
To chyba akurat normalne - czujniki ciśnienia oleju mają trochę bezwładności...
Co do reszty to nie pomogę, bo się nie znam...
Senn - Czw Sie 28, 2008 17:00
Co do lampki to tak jak Maciek napisal - objaw normalny. Rozrusznik kreci walem, pompa mimo ze bardzo wolno, ale zrobi cisnienie. Potem cisnienie powoli spada i lampka sie zapala a co do problemu z odpaleniem to wedlug mnie na bank kolo zamachowe
Sprawa wyglada tak ze kola te od 200 i 400 beda takie same bo tak jak zauwazyles sa po 96 roku i na bank maja po 4 dziury w uzębieniu. Kolo ze 114 pochodzi pewnie z wersji bez immo i sprzed 95r a wiec ma tylko dwie dziury w uzebieniu. Smiem twierdzic ze jest identyczne z kolem poldoroverowym. Tak wiec moja rada to na poczatek dorwac kogos z poldoroverem i zajumac mu kompa na sprawdzenie mojej teori - przyda sie na przyszlosc i Tobie rowniez Problemem moze byc fakt ze w poldoroverku wtrysk jest full grupowy i delikatnie inna jest wiazka na wtryskiwacze. Tez moze sie nie odezwac a wiec nastepnym krokiem bedzie zrzut skrzyni, sprzegla, szybka obczajka uzebienia i jezeli beda tylko dwie dziury to podmianka na ktores z tych kol co masz, a najlepiej to oryginalne od tego silnika (wywazenie) i nie ma wuja we wsi - musi zapalic
Nie wiem czy w Roverku jest mozliwosc obejrzenia uzebienia kola bez rozpinania zespolu silnik - skrzynia, bo ulatwilo by to sprawe. W polonezie jest.
[ Dodano: Czw Sie 28, 2008 17:02 ]
Aha, zapomnialem napisac ze mozesz sprobowac podpiac kompa ze 114stki
7Tomi - Czw Sie 28, 2008 17:18
Senn napisał/a: |
Nie wiem czy w Roverku jest mozliwosc obejrzenia uzebienia kola bez rozpinania zespolu silnik - skrzynia, bo ulatwilo by to sprawe. W polonezie jest. |
Jest możliwość. I zaraz idę podglądać. Jak sie sprawdzi to nie bede pocieszony no ale cóż za pomoc jako pierwszy masz bilet na przejażdżkę na zlocie
[ Dodano: Czw Sie 28, 2008 17:19 ]
Senn napisał/a: |
Aha, zapomnialem napisac ze mozesz sprobowac podpiac kompa ze 114stki |
Nie robi Komp w Gti miał 2 wtyczki szeroka i drugą mniejszą.
Sie wyjaśniło :( koło zamachowe [/b]
Senn - Czw Sie 28, 2008 21:05
Tomi nie placz bo przynajmniej wiadomo o co chodzi Tak BTW to mozesz zapodac fotki kompa i wtyczek od 114? Tam nie bylo MEMS 1.6?
7Tomi - Czw Sie 28, 2008 23:03
Normalnie jak sie wk.......... tak o 20:00 zaczeła sie akcja "koło zamachowe"...
Godzina 21:20 nowe kolo zmontowane... godzina 22:20 skrzynka poskładana....
Próbe pozostawie sobie na jutro... chce spac spokojnie
AndrewS - Pią Sie 29, 2008 00:51
Tomi_114 napisał/a: | Próbe pozostawie sobie na jutro... chce spac spokojnie |
ja bym nie wytrzymal
7Tomi - Pią Sie 29, 2008 08:10
AndrewS napisał/a: | Tomi_114 napisał/a: | Próbe pozostawie sobie na jutro... chce spac spokojnie |
ja bym nie wytrzymal |
W sumie to mogłem jeszcze podpiąc wszystko ale chcie na spokojnie dzi poukładać instalacje i spróbować.... Jak nie odpali to.... prose o zamkniecie tego tematu
Senn - Pią Sie 29, 2008 08:20
Jak nie odpali to ja sie nim moge zaopiekowac
maciej - Pią Sie 29, 2008 10:58
Tomi_114 napisał/a: | Jak nie odpali to.... prose o zamkniecie tego tematu |
Tomi, Tomi... Nikt tu tego tematu nie będzie zamykał, a jak coś, to jeszcze co tydzień będziemy go podbijać.
7Tomi - Pią Sie 29, 2008 16:12
Senn napisał/a: | Jak nie odpali to ja sie nim moge zaopiekowac |
maciej napisał/a: | Tomi, Tomi... Nikt tu tego tematu nie będzie zamykał, a jak coś, to jeszcze co tydzień będziemy go podbijać. |
Obyście mieli racje.... Jak wypali zlot jesienny w bieszczadach go to opijemy
kamil_luczak - Pią Sie 29, 2008 20:29
go to opijemy ?:. Widac ze jestes nakrecony samochodem bo pisac juz nie potrafisz:P Kurde ja myslalem ze 6h na zdjecie skrzyni to malo, a Ty zdjales i zalozyloes w 2h szakunec:)
Senn - Pią Sie 29, 2008 20:42
No ale kurde odpalil czy nie
7Tomi - Pią Sie 29, 2008 22:50
Senn napisał/a: | No ale kurde odpalil czy nie |
Dzis o 22:12 nastąpiła wiekopomna chwila...
Senn - Pią Sie 29, 2008 22:59
No to gratulacje Tomi!
Konix - Pią Sie 29, 2008 23:19
Aż strach się bać. Kiedy testy drogowe?
kamil_luczak - Sob Sie 30, 2008 00:02
Nien obez przesady, srach sie bac bedzie jak Tomek wsadzi tam Turbo
Markzo - Sob Sie 30, 2008 11:21
graty Tomi!!!! piękna ta bestia:)
7Tomi - Nie Sie 31, 2008 13:34
Senn napisał/a: | :brawo: No to gratulacje Tomi! |
Markzo napisał/a: | graty Tomi!!!! piękna ta bestia:) |
Dzięki chopy żeś Cie mnie na duchu podtrzymali
No i odpalił i chodził jak traktor - jakby nie palił na wszystkie gary i dobra rada... nie składajcie nigdy samochodu po więcej niż 6ciu piwach - zamieniłem kable do świec zamiast 1-2-4-3 podpiąłem 1-2-3-4 . Teraz pali jak trzeba to znów inny problem - w ogóle nie spadają obroty. Jutro będę z tym walczył. Pare fotek poniżej
maciej - Pon Wrz 01, 2008 11:58
Brawo!!!
7Tomi - Wto Wrz 02, 2008 10:11
maciej napisał/a: | Brawo!!! |
Dzięki maciej. Nie mogłem poradzić z instalacją... Grzebałem za schematami po wszystkich angielskich stronach i co? Okazało się, ze schematy są u nas na stronie . U już wszystko działa. Została mi ta nieszczęsna kostka w środku i nie wiem do czego ma isc
Zrobię dziś fotke tej wtyczki i będę czekał na waszą pomoc.
[ Dodano: Czw Wrz 04, 2008 22:38 ]
Tak wpadłem na pomysł... gdyby z tyłu założyć drugi komplet kubełków z ZRki zamiast kanapy Co Wy na to?
kamil_luczak - Pią Wrz 05, 2008 00:11
Ja myslalem o tym zeby u siebie jeden wstawic, ale centralnie Pomysl wedlug mnie duzo lepszy niz kanapa, bo i tak na tej kanapie 3 os by sie nie zmiescily.
marcinmarcin - Pią Wrz 05, 2008 00:25
Tomi_114 napisał/a: | gdyby z tyłu założyć drugi komplet kubełków z ZRki zamiast kanapy Co Wy na to? |
Markzo - Pią Wrz 05, 2008 07:25
ekstra swietny pomysł:)
Senn - Pią Wrz 05, 2008 08:14
A dla mnie zly Podejrzewam ze waga dwoch kubelkow jest wieksza niz jednej kanapy. Co do wygladu to calkiem sympatycznie
[ Dodano: Pią Wrz 05, 2008 08:16 ]
Tomi, co to za seria T tam lezy pod sciana?
piter34 - Pią Wrz 05, 2008 12:07
Senn napisał/a: | Tomi, co to za seria T tam lezy pod sciana? |
A to nie jest seria L przypadkiem?
7Tomi - Nie Wrz 07, 2008 03:08
Silnik pod sciana to 2.0 Sdi 99r.
A ja dzis wyjechalem na testy. Bo juz nie moglem wytrzymac. Przejechalem 1km. Przy 120 maska zawinela sie na dach . Moj blad bo nie bylo zamka ot zapomnialem zalozyc po malowaniu.
Maska na zlom. Szyba out. Walcze z dachem. :-( :-( :-(
Markzo - Nie Wrz 07, 2008 08:36
Stary nie łam sie będzie dobrze a tak na marginesie to jak sie jechało?
7Tomi - Nie Wrz 07, 2008 10:48
Markzo napisał/a: | Stary nie łam sie będzie dobrze a tak na marginesie to jak sie jechało? |
Za szybko
Markzo - Nie Wrz 07, 2008 10:49
nawet najlepszym sie zdaża
Senn - Nie Wrz 07, 2008 21:01
No jak ja wsadzilem 1.8 do swojego poldka i robilem testy to nie zakladalem wogole maski. Zostala tylko taka plastikowa tasma maskujaca przykrecona kilkoma wkretami. Tez przy jakiejs stowce odfrunela w sina dal
Szkoda Tomi, ale zdarza sie. Trzeba sie cieszyc, ze Tobie nic sie nie stalo.
Konix - Nie Wrz 07, 2008 21:46
We szystkim można znaleźć pozytywne aspekty, teraz ci się seria T zmieści . Dach wyprostujesz, szybę i maske wymienisz, najważniejsze że kierownik w całości a kółka się kręcą.
7Tomi - Pon Wrz 08, 2008 08:06
Dzięki chłopaki
Maska juz jest... narazie czerwona szyba tez jest... najgorszy dach. W dużym stopniu wyskoczył. pogięty jest przy antenie na samym środku... zastanawiam sie czy nie zamontować kominka jak w rajdówkach
maciej - Pon Wrz 08, 2008 10:06
Współczucia Tomi, ale nie łam się, dasz radę!!!
Markzo - Pon Wrz 08, 2008 14:48
może nie taki otwierany jak w Subaru ale mały wlocik na dachu był by całkiem fajny
Konix - Pon Wrz 08, 2008 16:30
Chyba nie jest to najlepszy pomysł, od wylotu na dachu niewiele brakuje do neonówek w progach. Chyba że zastosujesz odpowiednio duży wlot i podłączysz go jako wlot powietrza do turbo . Najlepiej trochę szpachli i zamalować.
Markzo - Pon Wrz 08, 2008 16:58
wg mnie jest to ciekawy pomysł:) nieduzy dyksretny i byłoby ciekawie;)
Konix - Pon Wrz 08, 2008 17:36
Ale do czego miałby służyć ? Do łapania deszczówki, czy do bezcelowego zwiększania oporu powietrza ?
Markzo - Pon Wrz 08, 2008 18:15
do tego samego co x-power grey, ładna końcówka wydechu, duże koła itd, do ładnego wyglądania:)
kamil_luczak - Pon Wrz 08, 2008 19:09
Jak bedzie wlot na dachu, to moj Rwreszcie nie bedzie samotny w dziwnych pomyslach
7Tomi - Nie Wrz 21, 2008 12:02
Obeszło się bez cudowania z dachem Kończe jeszcze środek i chyba wszystko juz bedzie gotowe Fotki beda jeszcze w tym tygodniu
Autko idzie pod młotek - jak ktoś chce atki wynalazek o zapraszam
Markzo - Nie Wrz 21, 2008 13:03
Żartujesz prawda? tyle pracy i odrazu pod młotek?? miały byc żółte tablice i turbo...czemu?????
Brt - Nie Wrz 21, 2008 13:17
Cytat: | Autko idzie pod młotek - jak ktoś chce atki wynalazek o zapraszam |
7Tomi - Nie Wrz 21, 2008 14:03
Markzo napisał/a: | Żartujesz prawda? |
Adrian355 - Nie Wrz 21, 2008 15:47
I tak się kończy 2/3 projektów fajnych autek ... Szkoda
jerzu - Nie Wrz 21, 2008 15:48
a może w planach już coś nowego?
7Tomi - Nie Wrz 21, 2008 15:49
Adrian355 napisał/a: | I tak się kończy 2/3 projektów fajnych autek ... Szkoda |
Coś jeszcze?
sTERYD - Nie Wrz 21, 2008 15:56
szkoda szkoda...
może pochwalisz się na zlocie przed sprzedażą
Adrian355 - Nie Wrz 21, 2008 16:19
Tomi_114 napisał/a: | Coś jeszcze? |
Nie musisz się denerwować... bo Cię niczym nie obraziłem... ale na innych forach też tak często bywa że coś fajnego i się sprzedaje...
A co do pytania które mi zadałeś:
Fajne to maleństwo ...
7Tomi - Nie Wrz 21, 2008 16:27
Adrian355 napisał/a: | Tomi_114 napisał/a: | Coś jeszcze? |
Nie musisz się denerwować... bo Cię niczym nie obraziłem... ale na innych forach też tak często bywa że coś fajnego i się sprzedaje... |
Nawet nie znasz przyczyny dlaczego go sprzedaje.... jakbym nie musiał to bym go nie sprzedał .... bo słowo "szkoda" nawet nie bardzo oddaje to co ja czuje
[ Dodano: Nie Wrz 21, 2008 16:28 ]
sTERYD napisał/a: | szkoda szkoda...
może pochwalisz się na zlocie przed sprzedażą |
Raczej nie doczeka u mnie do zlotu...
Adrian355 - Nie Wrz 21, 2008 16:36
No ale czy ja powiedziałem chociaż jedną rzecz która mogła by być atakiem na Twoją osobę Rozumiem że masz powody... nie wnikam. Ale mam prawo powiedzieć że tak się to zazwyczaj kończy... ale nie było adresowane to tylko ku Twojej osobie naprawdę Także relax ... nie drapmy się.
7Tomi - Sro Paź 08, 2008 23:30
sTERYD - Sro Paź 08, 2008 23:45
mały szatan
szczerze mówiąc zacząłem się zastanawiać skąd tu naskrobać piniendzy...
Markzo - Czw Paź 09, 2008 07:01
Tomi, to cudo zostaje jednak u CIebie?
7Tomi - Czw Paź 09, 2008 16:47
Markzo napisał/a: | Tomi, to cudo zostaje jednak u CIebie? |
Narazie to trzeba go skonczyc
Markzo - Czw Paź 09, 2008 18:46
a co zostało??
Marrkus - Czw Paź 09, 2008 22:18
Znaczek z tylnej klapy pięknie by się prezentował z przodu na masce (tak mi sie wydaje)
A nie dało by się jakiegoś małego *.avi-ka nakręcić jak to jeździ? tak na pamiątkę?
Szczerze to żałuję że nie mam ani garażu ani kasy na takie projekty - bo chęci mam aż w nadmiarze. Wiedzy też się znajdzie odrobina. Lubie se popatrzyć na takie reportaże jak ten:
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=132776
i żałuje że nie opisałeś dokładniej całego procesu transformacji. Fajnie by się to później czytało
7Tomi - Nie Paź 26, 2008 17:53
95% ... jeszcze tylko kosmetyka Fotki słąbe bo z telefonu. Jak będzie 100% to będzie sesyjka
maciej - Pon Paź 27, 2008 08:34
7Tomi - Sob Lis 01, 2008 21:41
Alomst finished
Markzo - Sob Lis 01, 2008 22:16
CUDO!!!!!!!!!!!!!!!
Mam nadzieję, że jednak zostanie u CIebie co?
kamil_luczak - Sob Lis 01, 2008 22:51
Bajer Felga jest zajebista
7Tomi - Sob Lis 01, 2008 23:04
Dzięki.
Tutaj fotka przed i po
[ Dodano: Sob Lis 01, 2008 23:07 ]
Kamil Luczak napisał/a: | Bajer Felga jest bardzo fajna |
Dzięki Kamilo ale widze ze Ty juz fure zmieniłeś. Gdzie powędrował Roverek?
Na przyszły sezon pasuje złożyć coś żeby Ci punciaka scignac .... a poważnie w planach brat MG Metro tylko tym razem odchudzony i z silnikiem 2.0T
Siwus181 - Nie Lis 02, 2008 01:46
Tomi_114 napisał/a: | Dzięki.
Tutaj fotka przed i po
|
Pięknie!
Gratuluję pomysłu, wytrwałości i efektu końcowego
Sachar - Nie Lis 02, 2008 15:09
Hmm, fajny. Ale nie wiem jak to powiedzieć ... Biały, czyli "przed" podoba mi się bardziej
7Tomi - Nie Lis 02, 2008 16:32
Sachar napisał/a: | Hmm, fajny. Ale nie wiem jak to powiedzieć ... Biały, czyli "przed" podoba mi się bardziej |
Szczerze mówiąc to chciałem, żeby był w kolorze białym z dużą ilością perły ale... jeśli chodzi o kolor to nie ja wybierałem ostatecznie
Wojtek88 - Wto Lis 11, 2008 13:25
Mały, piękny, szybki.
Gratulacje!
xROnx - Sro Lis 12, 2008 13:51
pięknyyyyyyy
jednak moim skronym zdaniem na poprzednich felgach wyglądał ładniej...
Marrkus - Sro Lis 12, 2008 17:34
xROnx napisał/a: | jednak moim skronym zdaniem na poprzednich felgach wyglądał ładniej... |
Też mi się tak wydaje - te są takie troche "oldskulowe" a tamte bardzo podobne do tych montowanych w najmocniejszych wersjach R600 i R800 tylko nieco mniejsze..
kamil_luczak - Sro Lis 12, 2008 17:55
Tomek mama kolor wybierala ?:> Bo z tego co wiem nie masz obecnie swojej lepszej polowy Chyba ze sie pozmienialo
marcin8c - Sro Lis 12, 2008 23:49
a co to sa te dwie szare kulki na kierownicy na wyskosci klaksonu ?
7Tomi - Czw Lis 13, 2008 00:49
xROnx napisał/a: | pięknyyyyyyy
jednak moim skronym zdaniem na poprzednich felgach wyglądał ładniej... |
Pomalutku Tamte felgi przechodzą modernizację żeby na przyszły sezon można było na nich zrobic low ridera. o tak: http://www.youtube.com/watch?v=7FFCNLXzG3s
[ Dodano: Czw Lis 13, 2008 00:51 ]
Kamil Luczak napisał/a: | Tomek mama kolor wybierala ?:> Bo z tego co wiem nie masz obecnie swojej lepszej polowy Chyba ze sie pozmienialo |
Jaki to kolega poinformowany Ze względu, ze zdradziłeś markę to Ci nie powiem kto wybierał a co
[ Dodano: Czw Lis 13, 2008 00:54 ]
marcin8c napisał/a: | a co to sa te dwie szare kulki na kierownicy na wyskosci klaksonu ? |
Są to przyciski do zmiany biegów ( z wersji Steptronic). U mnie pierwotny zamysł był aby podpiąć do tego nitro ale.... bardzo możliwe, że będą służyły do tego do czego było stworzone Wszystko zależy od tego czy uda sie zdobyć całego angola ze skrzynią, żeby przerzucić... Jak nie to pójdzie PG1 i nitro bo średnio widzę R65 i ok 160KM a tyle będzie na wiosnę
maciej - Czw Lis 13, 2008 07:59
Tomi_114 napisał/a: | Są to przyciski do zmiany biegów ( z wersji Steptronic). U mnie pierwotny zamysł był aby podpiąć do tego nitro ale.... bardzo możliwe, że będą służyły do tego do czego było stworzone Wszystko zależy od tego czy uda sie zdobyć całego angola ze skrzynią, żeby przerzucić... Jak nie to pójdzie PG1 i nitro bo średnio widzę R65 i ok 160KM a tyle będzie na wiosnę |
No powiem, żeplany ambitne, ambitne!!!
Gratuluję chęci i uporu!!!
7Tomi - Czw Lis 13, 2008 09:05
maciej napisał/a: | Tomi_114 napisał/a: | Są to przyciski do zmiany biegów ( z wersji Steptronic). U mnie pierwotny zamysł był aby podpiąć do tego nitro ale.... bardzo możliwe, że będą służyły do tego do czego było stworzone Wszystko zależy od tego czy uda sie zdobyć całego angola ze skrzynią, żeby przerzucić... Jak nie to pójdzie PG1 i nitro bo średnio widzę R65 i ok 160KM a tyle będzie na wiosnę |
No powiem, żeplany ambitne, ambitne!!!
Gratuluję chęci i uporu!!! |
Co to jest żeplan?
Markzo - Czw Lis 13, 2008 09:13
Tomi, gdzie są zapisy do przejażdżki na prawym fotelu?? MG miażdży poprostu!!! Duma Podkarpacia!
maciej - Czw Lis 13, 2008 09:15
7Tomi - Nie Lip 19, 2009 03:40
Wersja prawie finalna... po obniżeniu Jeszcze małe detale ale to już w odległej przyszłości...
Markzo - Nie Lip 19, 2009 09:35
kurde Tomi wpadnij na spota dziś o 17 pod Tesco!!!!!!
faecd - Nie Lip 19, 2009 10:37
a to "bydle" ma odpowiednio duze hamulce by zatrzymac rozpedzona strzale?
Gratuluje, niby taki pierdzoch podobny do starego clio a tu prosze prosze;)
PS ilu krotnie koszt modyfikacji przewyzsza koszt wartosci auta?
7Tomi - Nie Lip 19, 2009 12:16
faecd napisał/a: | a to "bydle" ma odpowiednio duze hamulce by zatrzymac rozpedzona strzale? |
Obecenie ma tarcze wentylowane i nawiercane z przodu. Z tyłu bębny ale już niedługo. Będą tarcze wentylowane + hydrauliczy ręczny.
faecd napisał/a: | Gratuluje, niby taki pierdzoch podobny do starego clio a tu prosze prosze;) |
Dzięki.
faecd napisał/a: | PS ilu krotnie koszt modyfikacji przewyzsza koszt wartosci auta? |
To zależy... kilka osób pytało o kupno i średnio wahało się to tak ze cena to ok 75% przeróbek...
DANTE79R - Nie Lip 19, 2009 18:07
Jestem pod takim wrażeniem że nie wiem co napisać Stary jesteś WIELKI!!!!!
sTERYD - Pon Lip 20, 2009 10:07
ooo Tomi, kupę lat...
super, że projekt jeszcze nie umarł
może jednak na którymś zlocie się pochwalisz
faecd - Pon Lip 20, 2009 21:39
Tomi_114, ogolnie fajna operacja, ale przyznam CI szczerze, ze ja to bym dawno dal sobie spokoj i nie ladowal kasy, No ale ja to ja:)
Powodzenia;) czekamy na efekt finalny:)
|
|