|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R420] Brak mocy
nowak2020 - Wto Maj 13, 2008 22:21 Temat postu: [R420] Brak mocy witam!
mam autko jak w temacie 97r. i od pewnego czasu wogole nie ma mocy.wydaje mi sie ze to filtr paliwa tylko nie moge go znalezc.prosze o pomoc
NEOSSS - Sro Maj 14, 2008 07:49
Filtr jest tuz przy kielichu prawym stojac przodem do samochodu.. Od sciany grodziowej dochodzi do niego przewod paliwowy oraz od pompy wtryskowej...
String - Sro Maj 14, 2008 08:29
U mnie jest tutaj
NEOSSS - Sro Maj 14, 2008 08:57
Dokładnie to samo opisałem wyzej tylko nie pomyślałem o fotce
String - Sro Maj 14, 2008 09:21
Wiem dlatego ja pomyślałem
piter34 - Sro Maj 14, 2008 10:22
nowak2020 napisał/a: | mam autko jak w temacie 97r. i od pewnego czasu wogole nie ma mocy.wydaje mi sie ze to filtr paliwa |
To mogą być również inne rzeczy. Nie świeci się lampka "check engine"?
nowak2020 - Sro Maj 14, 2008 15:45
co do lampik "check engine" to zaswiecila mi sie kiedys dwa razy podczas jazdy i samochod zgasl. Po kilkukrotnej probie odpalenia zapalil i wiecej nie swiecila.
NEOSSS - Sro Maj 14, 2008 16:50
Wymrugaj sobie kody bledow oraz sprawdz przeplywke i wiazke przy pompie wtryskowej...
nowak2020 - Czw Maj 15, 2008 16:10
Panowie mam jeszcze wielką prośbę o pomoc w zlokalizowaniu przepływomierza...i jak go sprawdzić to mój pierwszy diesel więc nie wiem co i jak
pawel23456 - Czw Maj 15, 2008 16:27
witaj przepływomierz to takie urządzenie które znajduje sie zaraz za filtrem powietrza idąc droga powietrza do silnika. jest to kawałek rury do której jest podłączona plaska kostka z przewodami.
a zeby sprawdzić przepływomierz radzili mi żeby po prostu go odłączyc i zobaczyć czy jest jakaś różnica. ale jak poszukasz to na pewno znajdziesz wiele informacji o przepływomierzu bo temat ten był niejednokrotnie poruszany na forum
String - Pią Maj 16, 2008 07:34
nowak2020 napisał/a: | Panowie mam jeszcze wielką prośbę o pomoc w zlokalizowaniu przepływomierza |
Proszę
nowak2020 - Sob Maj 17, 2008 08:39
Po wymianie filtra paliwa, powietrza, wymruganiu błędów i odłączniu przepływomierza nie ma żadnej różnicy moc samochodu wciąż jest taka sama
piter34 - Pon Maj 19, 2008 13:57
Miganie błędów nie wykazuje żadnej usterki?
Czy sprawdzałeś wiązkę idącą do pompy wtryskowej (przetarcia, przerwy itp.)?
nowak2020 - Wto Maj 27, 2008 16:47
Wiązka idąca do pompy jest ok,ale nie zrobiłem testu błędów ponieważ nie mogę znaleźć tego kabla czy możliwe ze go nie ma lub jest gdzieś indziej bo auto to anglik?dodam jeszcze ze po wymianie klocków i tarczy hamulcowych strasznie grzeją sie tarcze (nawet po 10km) tak że jak chciałem umyć kiedyś auto po powrocie z trasy woda odrazu parowała jak polałem tarcze.U Was też tak jest?
NEOSSS - Wto Maj 27, 2008 20:29
nowak2020, szukaj z drugiej strony zlacza diagnostycznego tam gdzie w EU jest kierownica he he a tak na powaznie to tarcze moga sie grzac jezeli zacisk slabo pracuje i dociska klocek do samej tarczy poniewaz jest on nowy i gruby to pewnie minimalnie obiera o tarcze z tad te grzanie... Zdejmij kolo i zobacz jak pracuje tloczek w zacisku czy sie chowa do konca...
nowak2020 - Pon Cze 02, 2008 19:27
Usterka została naprawiona.Powód:uszkodzone przewody od intercoolera.Teraz wszystko działa jak należy
|
|