|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R45] Problem z obrotami silnika
bioly99 - Sob Cze 07, 2008 17:45 Temat postu: [R45] Problem z obrotami silnika problem polega na tym ze silnik nie rozkręca sie do 5000 ob/min tylko do 4000 i chyba mi sie wydaje ze chodzi chodzi tak jak by cały czas był zimny znaczy na podwyższonych obrotach. czasem zdarza sie ze psuci go na 5000 ob. gdy od razu po odpaleniu dam gazu i czasem jak jadę i długo trzymam gaz na max'a
Skiba - Sob Cze 07, 2008 22:48
Na każdym biegu nie chce 5k osiągnąć ? Filtr paliwa, powietrza sprawdzony ? Odepnij przepływomierz i sprawdź, czy poprawi się sytuacja.
bioly99 - Nie Cze 08, 2008 07:38
na każdym tak jest biegu tak i na luzie a filtry są nowe nie wiem czy przed wymianą sie tak działo bo kupiłem go po wymianach.
Skiba - Nie Cze 08, 2008 11:20
Odepnij przepływomierz i daj znać czy poprawiła się sytuacja.
bioly99 - Nie Cze 08, 2008 12:24
nie ma żadnej różnicy ani w mocy w obrotach i głośności silnika
piter34 - Pon Cze 09, 2008 16:14
Ktoś ma jakieś inne koncepcje?
Może czujnik pedału hamulca klęknął?
NEOSSS - Pon Cze 09, 2008 19:03
bioly99, sprawdź jeszcze raz filtry powietrza i paliwa i radzę przejrzeć instalację czy nie jest przetarta lub gdzieś nie łączy oraz wężę od turbo czy nie są mokre i dziurawe...
bioly99 - Pon Cze 09, 2008 19:33
byłem dziś u znajomego i co ma taki sam silnik odłączyłem przepływke i silnik zaczął chodzić tak samo jak u mnie i tez nie kręcił sie do 5000 obrotów tylko do 4000 więc wszystko wskazuje ze to ta przyczyna jeśli ktoś może zobaczyć czy takie same obiawy będą jak odłączy przepływie to proszę o napisanie.
Mibec - Sro Cze 25, 2008 00:31
Witam! Posiadam swojego R od paru dni i mam to samo - to znaczy po odpieciu przepływki nie wchodzi wyżej niż 4000 obr - ale przynajmniej jakoś jedzie bo z zapiętą to był dramat - ciężko przyspieszał turbo "zaskakiwało" kiedy chciało tyle że przy kupnie założyłem że tak ma być bo to diesel (mój pierwszy) a przesiadłem się z 2.0l benzyny.
Przy okazji podepnę się z innym pytaniem - na kolektorze dolotowym z lewej strony jest wkręcony czujnik , tyle że u mnie nie jest do niczego podłączony i nie znalazłem żadnego luźnego kabla - pytanie jak wazny jest ten czujnik i gdzie go podłaczyć? W Rave próbowałem szukać ale nic na ten temat nie znalazłem.
Pozdrawiam
kosman - Sro Cze 25, 2008 06:41
Ja miałem to samo. Okazało się, że padł wtrysk bezpośredni. Po wymianie wszystko było jak należy. Najlepiej trzeba podpiąć się pod komputer, żeby się upewnić. Pozdro
Dolt - Sro Cze 25, 2008 08:20
A a ile wyniósł Cię koszt naprawy wtrysku
I jak objawiała się u Ciebie ta usterka
NEOSSS - Sro Cze 25, 2008 09:56
Mibec, podeslij zdjęcie o który czujnik ci chodzi...
kosman - Sro Cze 25, 2008 11:12
Dolt napisał/a: | A a ile wyniósł Cię koszt naprawy wtrysku
I jak objawiała się u Ciebie ta usterka |
Tu masz link do mojego posta: http://forum.roverki.eu/v...ght=ogranicznik
Dolt - Sro Cze 25, 2008 14:45
Dzięki za linka.
Ja u siebie poza tym, że nie mogę przekroczyć 4 tys obrotów mam chyba w porządku. Nic nie szarpie a prędkość max to 180km.
Spróbuję podmienić ten wtryskiwacz i napiszę czy pomogło.
Ps. Zaraz po kupnie Rovera też miałem takie szarpnięcia. Wyjąłem turbinę, przeczyściłem i przestało
|
|