Zobacz temat - [R216 Si 97r] Mniejsza moc na 1 i 3 biegu
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R216 Si 97r] Mniejsza moc na 1 i 3 biegu

nocny_marek - Wto Cze 10, 2008 19:05
Temat postu: [R216 Si 97r] Mniejsza moc na 1 i 3 biegu
Witam.

Niedawno miałem kilka usterek, sprzęgło, potem HGF. Wymieniałem rozrząd, filtry i płyny gdyż auto kupiłem w marcu czyli niedawno.

Otóż po ostatniej naprawie (HGF) auto ma mniejszą moc na 1 i na 3 biegu. Pracuje równo na biegu jałowym, nie gaśnie, nie "kopci" itd. Tylko czuję, że nie ma tego "kopnięcia" co przed oddaniem do mechanika. Może ktoś mi doradzi co to może być ? Czytałem, że po wymianie rozrządu może to być kwestia nastawy kąta wtrysku...

Ktoś może polecić kogoś we Wrocławiu z diagnostyką komputerową od roverów? Przy okazji bym coś zrobił z drugim pilotem, który nie działa.

Pozdrawiam

Skiba - Wto Cze 10, 2008 19:19
Temat postu: Re: [R216 Si 1.6Benzyna 97r] Czyżby kąt wtrysku ?
Nocny Marek napisał/a:
Czytałem, że po wymianie rozrządu może to być kwestia nastawy kąta wtrysku...


Tak, ale dotyczy tylko silników Diesla ;)

piter34 - Wto Cze 10, 2008 19:32

Nocny Marek napisał/a:
Może ktoś mi doradzi co to może być ?

Źle ustawiony rozrząd...?

nocny_marek - Wto Cze 10, 2008 20:02

Skiba napisał/a:
Tak, ale dotyczy tylko silników Diesla ;)



Tylko Diesla ? .. hmmm to nie mam pomysłów...

piter34 napisał/a:
Źle ustawiony rozrząd...?


Nie wiem, jeszcze do tego mechanika beda dzwonic i zobacze co on powie.
Poki co mowil mi (po HGF) zebym auto na trasie "przegonil :-)

piter34 - Wto Cze 10, 2008 20:27

Nocny Marek napisał/a:
Poki co mowil mi (po HGF) zebym auto na trasie "przegonil :-)

Auto powinno chodzić normalnie bez żadnego "gonienia". :razz:

Skiba - Wto Cze 10, 2008 20:30

Nocny Marek napisał/a:
Poki co mowil mi (po HGF) zebym auto na trasie "przegonil :-)


Chyba w drodze powrotnej do mechanika ;)

nocny_marek - Wto Cze 10, 2008 20:50

piter34 napisał/a:
Auto powinno chodzić normalnie bez żadnego "gonienia". :razz:


No wlasnie, to nie kon, ze trzeba go pogonic zanim ruszy z kopyta :-)

Skiba napisał/a:
Chyba w drodze powrotnej do mechanika ;)


No jakby co mam gwarancje na te prace wiec pogonie z autem do niego chyba. Najpierw jeszcze nim pojezdze i zobacze jak sie bedzie sprawowac...

Skiba - Wto Cze 10, 2008 20:51

Nocny Marek napisał/a:
No jakby co mam gwarancje na te prace wiec pogonie z autem do niego chyba. Najpierw jeszcze nim pojezdze i zobacze jak sie bedzie sprawowac...


Sprawdzaj regularnie stan płynu chłodniczego !

nocny_marek - Wto Cze 10, 2008 21:04

Skiba napisał/a:
Sprawdzaj regularnie stan płynu chłodniczego !


Sprawdzxam przed kazda jazda oraz po jezdzie. Sam mechanik rowniez mnie na to uczulal i owo "przegonienie" oznaczalo wlasnie kontrole stanu poziomu tegoz plynu i ogolnie ukl. chlodniczego w tym wskaznika temp. w pojezdzie.

Poki co wszystko jest dobrze, poziom plynu (akurat teraz wlal tylko wode po HGF i czyszczeniu ukl. chlodniczego) nieznienny, zbiorniczek czysty jak łza.

[ Dodano: Wto Paź 14, 2008 23:01 ]
Cytat:
Źle ustawiony rozrząd...?


byl zle ustawiony, wczesniej o tym czytalem, mechanikowi mowilem, ze cos jest nie tak, ale on swiecie przekonany o swojej racji mowil ze ma moc (jak docisnal do 6tys obrotow).
Bylem u Gawina i z kolega Piotrem mi zlozyli poprawnie. Bylo przesuniecie o 3 zeby. Poza tym walki pomylili od kol. ssacego i wydechowego poprzednicy...