Zobacz temat - Znacie go?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Offtopic - Znacie go?

hawczyn - Nie Cze 15, 2008 23:03
Temat postu: Znacie go?
On chyba był w tvn turbo w OPT.
http://images.google.pl/i...l%3Dpl%26sa%3DN
Fajne ma dane technicze :shock:

Adrian355 - Pon Cze 16, 2008 09:46

Był w OPT i od dawna startuje w SSS czyli wyścigach na 1,4mili . Jest bodajże mistrzem Polski w klasie Mini Plus ... Ale to nie Rover... tylko blok i karoseria ... ;/
maciej - Pon Cze 16, 2008 09:56

Adrian355 napisał/a:
Ale to nie Rover... tylko blok i karoseria ...

A widziałeś na 1/4 mili na poziomie mistrza Polski coś w czym jest więcej niż blok i karoseria z oryginału? ;)

Adrian355 - Pon Cze 16, 2008 14:11

NO ale On ma nawet kierownice od Ferrari :grin:
dobryziom - Pon Cze 16, 2008 14:16

i wiąże sie z nim wciąż niewyjaśniona afera silnika 1,4 którego już tam dawno nie ma (pic na wodę fotomontaż)
kamil_luczak - Pon Cze 16, 2008 23:03

dobryziom - dokladnie.

Samochod sie nie nadaje totalnie do jazdy po ulicy, spala koszmarne ilosci paliwa.

Markzo - Pon Cze 16, 2008 23:10

?? ?????? jaka afera??? a co jest pod maska?? nie 1.4 K-series?
dobryziom - Pon Cze 16, 2008 23:52

kiedyś pewnie był 1.4... ogólnie po zawodach chcieli sprawdzić ten silnik czy faktycznie to 1,4 bo były słuszne podejrzenia ze to 1,8 lub nawet 2,0 niestety firma nie pozwoliła na sprawdzenie...
kamil_luczak - Wto Cze 17, 2008 09:07

a pozniej sie upierali ze mogli sprawdzac, tylko ze czasu by to duzo zajelo. Tak BTW to SSS nie organizuje juz wyscigow na 400m ;)
dobryziom - Wto Cze 17, 2008 09:08

dokładnie gdyby babcia miała wąsy to by była dziadkiem :rotfl:
michone - Wto Cze 17, 2008 09:19

czyli to ten sam o ktorym bylo glosno na forum SR?? myslalem, że cos nowego.

W opisie jest napisane silnik 1,4 rozwiercony do 1,6, glowica z lotusa elite a vvc zamienione na pipercams... Ja nie kumam... Czyli blok z 1.4 rozwiercona do 1.6 a glowica z 1.8 vvc??

maciej - Wto Cze 17, 2008 09:23

michone napisał/a:
W opisie jest napisane silnik 1,4 rozwiercony do 1,6, glowica z lotusa elite a vvc zamienione na pipercams... Ja nie kumam... Czyli blok z 1.4 rozwiercona do 1.6 a glowica z 1.8 vvc??

Wiesz, z zewnątrz silniki serii K się nie różnią, więc mogą tu następować różne "kombinacje"...

Znane są przypadki swapów, a w jednym przypadku kolejni właściciele nawet nie wiedzieli, że jeżdżą R418, a nie R416 (bo to się tylko po nr silnika da dojść, a nikt tego nie sprawdzał) i dowiedzieli się z forum, bo auto zostało rozpoznane jako byłe autko Mariusza_418. :D

dobryziom - Wto Cze 17, 2008 09:24

tego nikt nie wie co tam naprawdę jest oprócz zeteca... do ostatnich zawodów SSS które rzekomo wygrali twierdzili ze jest to 1,4 i w takiej klasie startowali a czy tam było wtedy 1,8 czy więcej nikt nie wie.
Dam-Kam - Wto Cze 17, 2008 17:03

pisze jak byk w danych technicznych "pojemność zwiększona z 1.4 na 1548ccm" i 382KM :smile:
dobryziom - Wto Cze 17, 2008 17:13

poczekaj zaraz w opisie napisze ze mam 1.0 pojemności i 1000km kłamie czy nie :rotfl:
Dam-Kam - Wto Cze 17, 2008 17:18

no dobra :wink:
Tomi - Wto Cze 17, 2008 20:33

michone napisał/a:
czyli to ten sam o ktorym bylo glosno na forum SR?? myslalem, że cos nowego.

W opisie jest napisane silnik 1,4 rozwiercony do 1,6, glowica z lotusa elite a vvc zamienione na pipercams... Ja nie kumam... Czyli blok z 1.4 rozwiercona do 1.6 a glowica z 1.8 vvc??

Do wszystkich silników od 1.1 do 1.8 jest ten sam blok i ta sama uszczelka pod głowicę. Głowicę z VVC możesz założyć nawet do 1.1 :) Wizualnie te silniki się prawie niczym nie różnią. 1.4 od 1.6 różni się gruboscią ścianek tuleji (o 1.6 można powiedzieć rozwiercone 1.4 :) ). 1.6 i 1.8 ma takie same tuleje, tylko bardziej wykorbiony wał, przez co zyskuje się większy skok tłoka.