|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R400] Alternatywne rozwiązanie HGF
areek - Wto Cze 17, 2008 17:46 Temat postu: [R400] Alternatywne rozwiązanie HGF hi
tez wymienilem uszczelke pod glowica, tez na nowy typ ale czytam, ze i one tez puszczaja.
poszperalem i na ewentualny nastepny raz zrobie tak.
uszczelka pozadnej firmy starego typu czyli silkonki dookola kanalow +UNIVERSAL BLUE i ma byc.
tetryk - Wto Cze 17, 2008 18:40
taaaa.....a swistak siedzi i zawija w te sreberka.....
najciekawszy efekt będzie jak to "szczeliwo" dostanie sie do kanalików popychaczy zaworowych i pompy oleju.....albo zatka filtr oleju....remont silnika gwarantowany....
proponuję poczytać instrukcje serwisowe Elringa,Victora-reinza,Goetze-co piszą i myslą o stosowaniu uszczelniaczy przy montażu uszczelek głowicowych....
Mario82 - Wto Cze 17, 2008 21:11
w liście referencyjnej jest i Rover....
może to być nie głupie, na tyle co oryginalne silikonowe paski sie utrzymują...
nie ma co przekreślać rozwiązania, o tyle czemu tego silikonowego paska nie mogą robić z tego środka, skoro on taki dobry..
może ktoś ma roverka na wydaniu do testów i poświęci się dla empiryki
Zukowaty - Wto Cze 17, 2008 22:45
W sumie japonce od dawna skladaja silniki na mase uszczelniajaca to czemu nie??
areek - Sro Cze 18, 2008 19:57
Mario82 napisał/a: | może ktoś ma roverka na wydaniu do testów i poświęci się dla empiryki |
tak jak pisalem, zrobie to ale dopiero po ponownym hgf-ie
AndrewS: Poprawilem cytowanie
AndrewS - Czw Cze 19, 2008 23:22
hmm jakos nie bardzo to do mnie przemawia, raczej slabo bedzie sie to trzymac gladkiej stalowej uszczelki, oryginalnie polozony silikon jest jakos czesciowo zgrzany
tetryk - Pią Cze 20, 2008 05:35
Zukowaty napisał/a: | W sumie japonce od dawna skladaja silniki na mase uszczelniajaca to czemu nie?? |
taaaaaa......na uszczelkę głowicy silikon-podaj jakie modele np.,bo ja nie znam żadnego.......
filo - Pią Cze 20, 2008 06:13
Z tego co pamiętam Opel używa jakiejś niebieskiej masy uszczelniającej.Ojciec,jak robił z silnikiem 1.6 8v to na głowice przychodzi taka część(nie pamiętam nazwy) w której jest wałek rozrządu i osadza się ją właśnie na tej paście oplowskiej.
PTE - Pią Cze 20, 2008 06:52
tetryk napisał/a: | Zukowaty napisał/a: | W sumie japonce od dawna skladaja silniki na mase uszczelniajaca to czemu nie?? |
taaaaaa......na uszczelkę głowicy silikon-podaj jakie modele np.,bo ja nie znam żadnego....... |
Chodziło pewnie o inne uszczelnienia niż głowica-blok. Np. w mej corollci miska olejowa była uszczelniana specjalną masą (po wymianie miski dałem tylko silikon wysokotemperaturowy).
sTERYD - Pią Cze 20, 2008 08:18
filo, w Roverach też rozpołowienie głowicy jest tylko na paście uszczelniającej, ale pod głowicą to raczej nie zadziała
filo - Pią Cze 20, 2008 18:32
sTERYD napisał/a: | ale pod głowicą to raczej nie zadziała | Dlatego właśnie nie brał bym wogólę pod uwagę tego specyfiku przy wymianie uszczelki.
tetryk - Sob Cze 21, 2008 12:24
wiem ,że różnego rodzaju podzespoły sa skladane na silikonie (miski,pokrywy itp.)ale kolega wspomina o zastosowaniu silikonu pod uszczelkę głowicy-dlatego tak napisałem...
a to niedopuszczalne-silkon pod wpływem bardzo wysokich cisnień i temp.zaczyna "puchnąć" jak pianka montazowa do okien....co to może spowodować chyba nie trzeba mówić......
|
|