Zobacz temat - [R200 '97 1.4Si] Problem z odpaleniem po zgaszeniu.

Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R200 '97 1.4Si] Problem z odpaleniem po zgaszeniu.

Homi - Pią Lip 04, 2008 12:54
Temat postu: [R200 '97 1.4Si] Problem z odpaleniem po zgaszeniu.
Dziś dałem się przejechać dziewczynie samochodem i wyszła na jaw pewna jego usterka.
Kiedy zgasiła silnik zbyt szybko puszczając sprzęgło to silnik nie chce startować. Słyszę jak rozrusznik kręci, ale silnik nie zapala. Po odczekaniu 3 min silnik o dziwo jak gdyby nigdy nic zapalił. Sytuacja ta miała miejsce dwukrotnie, też po 2-3 minutach zapalił na dotyk, więcej nie próbowałem, natomiast jeśli zgaszę go kluczykiem nie ma najmniejszych problemów.
Silnik nie był zimny, i nie wiem czy to ma znaczenie, ale dość mocno padało. Żadna z kontrolek ostrzegawczych się nie świeci.

Nie jestem mechanikiem, ale proszę o jakieś sugestie co może nawalać, co sprawdzić, jak ewentualnie naprawić.
Dziękuję.

AndrewS - Wto Lip 08, 2008 19:04

silnik posiada instalacje LPG ??
jesli tak, to czy zostal zdlawiony na LPG ??

kolin - Wto Lip 08, 2008 19:12

Miałem podobny problem w fieście z kluczyka paliła, ale jak zdechła z innego powodu to samo, winny okazał sie regulator ciśnienia paliwa na listwie
AndrewS - Wto Lip 08, 2008 19:20

ja tam kompletnie nie widze zwiazku z regulatorem, on jest podcisnieniowy i calkowicie mechaniczny
mackol - Wto Lip 08, 2008 21:49

To ja może się podepnę z moim problemem, bo też mam problem z "odpaleniem po zgaszeniu" choć trochę inny...

Mam w moim R214i instalacje LPG II Gen BingoS
Samochód generalnie odpala bardzo szybko ale jeśli
po jeździe zgaszę silnik i po chwili chcę go odpalić to
ma ewidentnie problem muszę bardzo długo kręcić
rozrusznikiem żeby odpalił, jak trochę postoi to odpala
normalnie....?

Dodam że jeżdżę na LPG a samochód odpala na benzynie

Pozdro

AndrewS - Sro Lip 09, 2008 18:24