|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R75] Jak zamontować magnetyzer
matti - Pią Lip 11, 2008 16:47 Temat postu: [R75] Jak zamontować magnetyzer Witam
Mam pytanie czy ktos montował magnetyzery w R75 2.0 TDCi. Mam zestaw 3 magnetyzerów jeden na przewód powietrza i dwa na przewód paliwowy. Czy ktos posiada zdjecie w którym miejscu to sie montuje. Zawsze miałem auta z silnikiem benzynowym i w dieslu nie bardzo sie jeszcze orjetuje gdzie znajduje sie przewód paliwa w tym silniku.
Szukałem podobne tematy za forum ale znalazłem tylko tematy dotyczące silnika benzynowego V6.
Pozdrawiam
Rowan - Pią Lip 11, 2008 19:35
Ten od powietrza, na tym grubym wężu po prawej przy zderzaku, jak stoisz przodem do silnika. A ten od paliwa, zaraz za pompką paliwa. Taka walcowata, podłużna puszka po prawej stronie silnika przy szybie, za akumolatorem. Zamontuj na przewodzie wychodzącym z niej.
matti - Pią Lip 11, 2008 20:30
Czyli jeszcze przed filtrem paliwa? Bo z tej metalowej puszki koło akumulatora przewód dochodzi do filtra (taki owalny zbiorniczek ze strzałka kierunku). Dobrze kombinuje, że to filtr paliwa:)?
dante27 - Pią Lip 11, 2008 23:50
A po co Ci ten pic na wodę?
soboc - Pią Lip 11, 2008 23:53
Dokładnie nie ma sensu tylko dodatkowo obciążysz Roverka i zacznie przez to więcej palić , chyba że psychicznie się lepiej poczujesz.
Rowan - Sob Lip 12, 2008 09:25
No wiesz niektórzy wierzą w czary....
Obojętnie czy przed filtrem, czy za i tak i tak nie będzie działać
matti - Sob Lip 12, 2008 12:44
Rowan napisał/a: | No wiesz niektórzy wierzą w czary....
Obojętnie czy przed filtrem, czy za i tak i tak nie będzie działać |
Dla jednych czary dla innych po prostu fizyka
Magnetyzery zainstalowane, dziękuje za pomoc.
rolando - Sob Lip 12, 2008 21:43
i co działa, jest jest lepiej?
dla mnie to też czary i wyrzucanie pieniedzy w błoto, niestety. Ocywiście każdy ma prawo dokonać swego wyboru.
pozdrawiam
soboc - Nie Lip 13, 2008 09:09
Już w tylu gazetach motoryzacyjnych w Polsce i na świecie przeprowadzono test tego wynalazku i wszędzie to samo - nie działa. Gdyby działał to przy tak niskim koszcie co do wartości nowego samochodu każdy producent by go stosował by podnieść osiągi i zmniejszyć przy tym spalanie.
Byłem w marcu zaraz po zakupie Rovera u gazownika, gość mi mówi ten samochód powinien mieć zamontowaną "lubryfikacje zaworów - tak jakoś to nazwał", mówi że służy to do chłodzenia zaworów i po założeniu nie będe musiał ich regulować tak często i nie będa się wypalać. Koszt instalacji 300 zł, a jak to działa pytam ? - silnik sobie sam zasysa specjalny środek do mieszanki który zmniejsza temeperaturę spalania i chroni zawory Pozatym są autoryzowanym dostawcą tej włoskiej fimy w Trójmieście. Odpowiedz : Panie poszukaj głupszego od siebie.
|
|