Zobacz temat - [R75] Zmieniarka CD
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Car-audio, nawigacje, radia CB - [R75] Zmieniarka CD

arczi220 - Czw Lip 31, 2008 12:43
Temat postu: [R75] Zmieniarka CD
witam
Zostałem szczęśliwym posiadaczem rovera 75 mam pytanie gdzie jest umiejscowiona zmieniarka CD ?? ? bo sprzedający zapweniał że jest ale nie moge jej znalęść :(
Nie zależy mi na niej ale jak by była to super :) prosze mi wybaczyc że może nie w tym dziale pisze ale nie mogłem nic znaleść jestem początkujący w tym forum i prozę o wybaczenie.
pozdrawiam

roobertoo - Czw Lip 31, 2008 12:45

Moja zmieniarka znajduje siw w schowku pasażera.
arczi220 - Czw Lip 31, 2008 12:47

Dzięki za szybką odpowiedz :)
W schowku jej nie ma ani nie widziałem żadnych wtyczek :( :(
A pytanko rozrżąd po jakim przebiegu sie mieni ?

roobertoo - Czw Lip 31, 2008 12:52

a w bagażniku jej nie ma?
arczi220 - Czw Lip 31, 2008 12:58

W bagazniku nie widziałem a jest ukryta gdzieś ?

A sprawdzałeś spalanie jakie ma ten silnik bo to jest podobno silnik BMW 116 KW

roobertoo - Czw Lip 31, 2008 13:00

nie masz w bagażniku gdzieś z boku jakiegoś otwieranego schowka? tam też często można spotkać zmieniarki.

U mnie ostatnie spalanie na trasie wyniosło 6,5 l na trasie. Długość trasy 275km.
Co do rozrządu to w tych silnikach występuje łańcuch którego nie trzeba wymieniać.

Brt - Czw Lip 31, 2008 13:16

artmati, poczytaj to:
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#95

arczi220 - Czw Lip 31, 2008 13:25

Brt napisał/a:
artmati, poczytaj to:
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#95

dzieki za temacik zmykam czytać lekturkę :)

sogreg1 - Pią Sie 01, 2008 13:19