|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) - [Seria K] Możliwe jest zeby...
kamil_luczak - Wto Sie 26, 2008 14:06 Temat postu: [Seria K] Możliwe jest zeby... Witam, mozliwe jest zeby ciekl olej z gniazd od srub ktore trzymaja kolo zamachowe ? Wczoraj rozebralem sprzeglo, odkrecam sruby od zamachu i jak wykrecilem jedna ze srub to pociekl mi z jej gniazda olej i nie bylo to malo, polecial strumyczek na zamach i o szer 5mm. Co moze byc nie halo jesli stamtad mi cieknie ? Jestem w szoku
Zukowaty - Wto Sie 26, 2008 20:33
Przeciez te sruby sa wkrecane w wal korbowy....Gdzie tam olej...jedyne co mi przychodzi do glowy to zimering na wale i jakos sobie podeszo pod srube...albo wal gdzies pekniety ale to juz chyba abstrakcja
kamil_luczak - Wto Sie 26, 2008 21:30
Wycieralem ile sie dalo ze srodka ale co chwila naplywalo nowego, w koncu zwinalem kawalek papieru w rurke i wkrecilem w ten otwor, bylo to moze z 6h temu. Teraz sprawdzilem papier jest juz caly przesiakniety olejem
Z innego forum dowiedzialem sie ze niektore silniki maja tak ze sruby w wal wkreca sie na klej, co zapobiega wlasnie wyciekowi oleju, bo gniazda nie sa slepe tylko przelotowe, moze tutaj wlasnie tak jest ?
7Tomi - Sro Sie 27, 2008 07:11
Abstrakcją to to nie jest bo otwory na śruby w wale są przelotowe ale to powinieneś wiedzieć po tym jak wymieniałeś ostatnio uszczelniacz
Zukowaty - Sro Sie 27, 2008 07:28
Matko jedyna jaka konstrukcja
kamil_luczak - Sro Sie 27, 2008 07:53
Tomek, moim bledem bylo wlasnie nie zaglebienie sie w to i nie sprawdzenie co i jak podczas rozebrania Na jaki loctite ( czy jak to sie tam pisze ) moge to skrecic? Sa rozne kolory, ktorer maja inny stopien wiazania. Mam klej do srub ale on po zastygnieciu nie robi sie masa, tylko dalej jest w postaci cieczy, tyle ze bardzo gestej
Van_PTK - Sro Sie 27, 2008 09:54
w których silnikach seri K sa przelotowe 1,4 sciągałem i nie było. zakładałem motor 1,6 i tez nic po śrubach nie ciekło idealnie suche
kamil_luczak - Sro Sie 27, 2008 10:37
ja mam 1.8VVC. Moze to wina tego ze mam oleju troche ponad MAX.
7Tomi - Sro Sie 27, 2008 11:56
Van_PTK napisał/a: | w których silnikach seri K sa przelotowe 1,4 sciągałem i nie było. zakładałem motor 1,6 i tez nic po śrubach nie ciekło idealnie suche |
Zdjęcie wału z Rovera 416 99r. ZTCP we wszystkich są przelotowe (Mam wał z 1.4 8v i 16 v i też są przelotowe) tylko najzwyczajniej sie nie zwraca na to uwagi;)
kamil_luczak - Sro Sie 27, 2008 15:29
Jaki loctite kupic? Kumpel polecial mi 243. Taki bedzie ok czy kupic jakis inny? Nie chce takie ktory odpuszcza po rozgrzaniu palnikiem:P
AndrewS - Sro Sie 27, 2008 16:37
oryginalnie to tam jest chyba zabezpieczajacy przeciw odkrecaniu sie srub, ale przy okazji doszczelnia
przemo285 - Sro Sie 27, 2008 21:43
To jest normalna sprawa że olej wylatuje otworami jak odkręcisz śruby od koła a śruby wkręca się na środek do połaczeń tzw.beztlenowych ale może byc też Loctite.
Van_PTK - Nie Wrz 07, 2008 22:45
wiec bzdura totalna z przelotowymi we wszystkich. az sprawdzalem. 1,4 95r pochodzenie polonez i nie ma przelotowych. skoro gwozdz nie wchodzi
|
|